Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מאזדה 6 2014.שני מגברים 720 ו420 וואט וקרוסאובר של שרווד.בכל דלת יש רמקול מקורי שמגיע עם הרכב .מה עדיף לי לחבר רק קומפוננט מקדימה או רמקול בכול דלת ו2 טוויטרים.יש לי גם סאב .

פורסם (נערך)

בנוגע למגברים אם תעלה תמונה אפשר יהיה לתת חוות דעת

"720 ו420 וואט" לא אומר כלום ,גם תמונה של הקרוס אובר תעזור.



מה שאני הייתי ממליץ זה ללכת על סט קומפוננט טוב מקדימה +סאב.

 

 

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם
20170904_061250.jpg20170904_061241.jpg20170904_061232.jpg20170904_061314.jpgזה מה שייש לי ברכב שפירקתי מהרכב הקודם.קיבלתי הצעה של הרכבה קומפוננט מורל מקסימו 6.5 פלוס התקנה ב1200 .הוא אמר שאין צורך לחבר את הקרוס של שרווד.מה כדאי להרכיב ומה אין צורך .
פורסם

הציוד שלך מאוד ישן אבל אם הוא עובד תקין אפשר לעבוד עם זה.

אני רואה גם מסנני רעשים של סטינגר ,נקווה שלא תזדקק להם.

 

מה שהייתי לוקח מהציוד הזה

זה רק את המגבר 4 ערוצים ,מגביר איתו את הסאב בגישור וזוג קומפוננט.

 

אני לא יודע אם אתה תהיה מרוצה מסט כמו מורל מקסימו ,מדובר בסט מאוד בסיסי

אגב אני מבין שהרכב שלך מגיע ללר מערכת BOSE השאלה שלי היא האם יש לך

ברכב מקום בפינות של הדשבורד ליד הקורות A עבור טוויטר שנימצא שם

ממה שהבנתי נתן אף להכניס שם רמקול 3.5 אינצ בצורה מסויימת

http://forum.mazda6club.com/attachments/electrical/130441d1412121227-diy-3rd-gen-remove-dash-speakers-plus-measurements-img_0995.jpg

 

http://mazda3revolution.com/forums/attachment.php?attachmentid=134866&d=1446478257

אם אפשר להכניס שם סט 3 חלקים זה ישדרג לך את הסאונד בצורה משמעותית.

פורסם

ראיתי את המשלושים האלה בדשבורד לא הבנתי למה זה מיועד עכשיו אני מבין .אני שומע רוק כבד ואישתי מזרחית כל אחד סובל שהשני שומע :wink:.איזה סט של קומפומנט היתם ממליצים .

פורסם

לרכוש סט בחול זה לא בהכרח משתלם.

אני אישית הייתי ממליץ לך לנסות את הסט הזה ,לא יצא לי לשמוע אותו בעבר

אבל VIBE היא חברה בריטית עם מוניטין טוב ,כך שלא הייתי חושש לנסות

מעבר לכך המחיר עושה רושם מאוד אטרקטיבי.

 

מדובר בסט 3WAY שהוא למעשה מידבאס עם רמקול פוינט סורס {שמשלב מידריינג וטוויטר יחדיו}.

 

http://exsound.co.il/blackair-black-3-way.html

×
×
  • תוכן חדש...