Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום,

 

רכשתי שברולט טראוורס 2014.

מנסיוני, אני כבר מכיר כל מני ״טריקים״ של חברות הרכב השונות לפתיחה/נעילה חשמלית של הדלתות והחלונות (לחיצה בודדת, כפולה, מעל 2 שניות, מעל 5 שניות וכו׳).

בטראוורס השיטה כזו:

כשהרכב נעול

  • לחיצה בודדת - פותחת את דלת הנהג
  • לחיצה כפולה - פותחת את שאר הדלתות

כשהרכב פתוח

  • לחיצה בודדת - נועלת את דלת הנהג, אין ״צפצוף״ (שכנראה מסמן דריכה של האזעקה)
  • לחיצה כפולה - שאר הדלתות ננעלות ונשמע צפצוף
  • לחיצה ארוכה - הרמת החלונות החשמליים

 

מעבר לכך, גם יש את עניין הנעילה האוטומטית כשמעבירים הילוך מפארקינג, ופתיחה אוטומטית כשמחזירים לפארקינג.

 

כמה שאלות בנושאים הנ״ל:

  • האם יש אפשרות לשנות את פעולת השלט כך שיעבוד בצורה הבסיסית ביותר (לחיצה בודדת לפתיחה של כל הדלתות, לחיצה בודדת לנעילה של כל הדלתות + הרמת כל החלונות)?
  • האם יש אפשרות לבטל את מנגנון הנעילה/פתיחה האוטומטית יחד עם העברת ההילוכים?

 

תודה מראש לכל העונים.

פורסם

מזל טוב.

 

אצלי הפתיחה עובדת כמו אצלך, בסגירה לחיצה אחת סוגרת הכל...

החלונות החשמלים לא עולים לבד לא משנה מה אני עושה...

 

לא הצלחתי למצוא איך מבטלים את הנעילה האוטומטית בנסיעה, וגם התרגלתי וחי סבבה עם זה.

 

אם קל לך לקרוא אנגלית אז פה תמצא מלא חומר.

http://www.traverseforum.com/33-engine-drivetrain.html

 

לפי מה שהם מדווחים שם יש 2 נקודות חולשה לטרווארס.

שרשרת טיימינג קופצת שן, בעיקר שנתונים 2009 ו 2010 . בשנים מאוחרות יותר שיפרו אבל עדיין יש דיווחים פה ושם.

לטענת חברי הפורום שם, חשוב להקפיד על מפלס השמן, מפלס שמן נמוך יגרום לשחיקה של השרשרת.

בנוסף רובם שם מחליפים שמן ופילטר כל 7500 ק"מ ולא 15,000 כמו שמומלץ בארץ ..

הם טוענים שב 2009 , 2010 גם בארה"ב ההמלצות היו כל 15,000 אבל בגלל בעית הטימינג היה ריקול

ושינו את מחשבי הרכב לקיצור הטיפולים כל 7500.. היבואן בארץ כנראה התעלם.

 

בעיה שנייה - דיסקית בגיר של הילוכים, גם פה בעיקר בשנתונים 2009 ו 2010 .

הקפדה על החלפות שמן גיר כל 60,000 אמורות להוריד את הסיכויים לבעיה.

 

וכמובן .. מקווה שעשית מנוי בתחנת דלק :lol:

חוץ מזה אחלה רכב וגם הבעיות האלה זה אחת לכמה מאות... אז אל תלחץ מזה.

פורסם

ממה שזכור לי בקרוז ניתן לשנות הגדרות נעילה דרך התפריט במסך של הרדיו.

בהנחה שהמערכת אצלך מקורית ולא התקנה מקומית.

ניתן גם לבחור האם יצפצף בנעילה או לא.

×
×
  • תוכן חדש...