Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחירון יד2 של הדגם הספציפי עומד על 52K בערך, ומצאתי אחת במגרש פרטי של איזה סוחר כנראה ב42K.

הלכתי לראות, האוטו נראה מעולה, אך היו כמה תיקוני צבע.

המוכר מתחייב בבדיקה מנוע, שלדה וגיר.

 

מצד שני, מבדיקה שלי המודעה קיימת באתר יד2 כבר כמעט 3 חודשים וירדה במחיר מ50K למחיר הנוכחי.

 

האם שווה לדעתכם לקחת לבדיקה או שיש פה משהו חשוד?

האם יש סיכוי שיצא נקי בבדיקה ויהיו לי פתאום איזה בעיות מהותיות אחר כך?

 

תודה!

פורסם

לקחת לבדיקה ועוד איך לקחת! ולא במכון שהסוחר מוביל אותך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

המחיר אכן זול קרוב ל20 אלף ממה שמוכרים ביד 2.

אני חושב שהוא לא פרייאר שמוכר בזול, בדקת רישיון רכב?

היסטורית טיפולים?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לקחת לבדיקה ועוד איך לקחת! ולא במכון שהסוחר מוביל אותך.

לא ניסחתי ברור מספיק, השאלה אם יש מה לקחת לבדיקה או שמראש זה בזבוז זמן וכסף ואין אפילו מה לבדוק אלא להמשיך הלאה לרכב אחר (שכרגע אין כל כך משהו רלוונטי ביד2)

 

המחיר אכן זול קרוב ל20 אלף ממה שמוכרים ביד 2.

אני חושב שהוא לא פרייאר שמוכר בזול, בדקת רישיון רכב?

היסטורית טיפולים?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

רשיון רכב סבבה, הסטוריית טיפולים אמר שיש אבל שכחתי להסתכל היום כשהייתי.

המחיר אני לא חושב ש20 מתחת למה שהולך ביד 2, אולי 8-10 פחות ממה שראיתי

פורסם

רכב בן 3 עם קילומטראז' אפסי נמכר במגרש הסוחרים במחיר נמוך משמעותית ממחיר השוק - אני מהמר שהרכב עבר תאונה, הוכרז אובדן להלכה, נמכר ע"י חברת הביטוח לסוחר, שוקם ועכשיו מוצג למכירה.

יש לך בסביבה מוסך פחחות שאתה סומך עליו, שיבדוק את מצב השלדה? זה יותר זול מבדיקה במכון. יש גם מכונים שמבצעים בדיקת שלדה ומרכב בלבד במחיר מופחת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
רכב בן 3 עם קילומטראז' אפסי נמכר במגרש הסוחרים במחיר נמוך משמעותית ממחיר השוק - אני מהמר שהרכב עבר תאונה, הוכרז אובדן להלכה, נמכר ע"י חברת הביטוח לסוחר, שוקם ועכשיו מוצג למכירה.

יש לך בסביבה מוסך פחחות שאתה סומך עליו, שיבדוק את מצב השלדה? זה יותר זול מבדיקה במכון. יש גם מכונים שמבצעים בדיקת שלדה ומרכב בלבד במחיר מופחת.

 

המוכר התחייב שאם אני לוקח לבדיקה ונמצאים ליקויים בשלדה/קצה שלדה, גיר, או מנוע, הבדיקה עליו

פורסם

המוכר כנראה מקושר עם המכונים באיזורו, רוב הסיכויים שאכן מדובר ברכב שעבר תאונה משמעותית ונמכר לסוחר.

 

השיטה הכי טובה היא לקחת את השם של הבעלים מהרישיון רכב, להתקשר אליו ולברר על ההיסטוריה.

פורסם

תבדוק אין לך מה להפסיד, מה שכן אני מציע לך כמו שאמרו מקודם לבדוק במוכן שלא קשור או קרוב למוכר, ואם תוכל תסע שם עם חבר שמבין עניין.

 

אך לפעמים יש מציאות, אני ניסיתי למכור את ה301 כאשר היתה עם קילומטראג' של כ18000 ק"מ בלבד ב50000K ש"ח, שזה מחיר ממש בדיחה, הסיבה שניסיתי היא בגלל הזדמנות לקנות דירה ממש בזול, אך תוך שבוע ימים לא הצלחתי למכור והדירה כמובן נחטפה ואז כבר הורדתי את המודעה,

כמעט שבוע ימים היו כ50 צפיות ואף לא טלפון אחד שהתעניין, לא יודע אם חשדו או בגלל שהשוק מת.

 

בסופו של דבר, יכול להיות שמדובר במציאה ויכול להיות בחתול בשק, אם לא תבדוק לא תדע.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...