Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שקע מצית נוסף - מאזדה 3 2017


Omer Tzur
שימו לב! השרשור הזה בן 1841 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

התחדשתי במאזדה 3 2017 לפני כמה ימים.

 

להפתעתי, קיים שקע מצית אחד בתא המרכזי שמתחת למשענת היד, מה שמגביל מאוד את האפשרות להתקין מצלמת דרך פשוטה לשקע המצית ולהטעין טלפון שמותקן על הדשבורד.

 

ברכב השני שלי, עם מפצל פשוט לשקע המצית שקיים במקום הרגיל התקנתי מצלמת דרך בלי שרואים את החוט כמעט בכלל (סלילה דרך התקרה, דופן הדלת ומתחת לשטיח) והשקע השני למטען לנייד כמובן. זה בדיוק מה שאני צריך עכשיו ברכב הזה.

 

איך אפשר להוסיף עוד שקע מצית כפול (רק למתח, לא להדליק סיגריות) ולמקם אותו מקדימה (מתחת לאיזור של המולטימדיה והמזגן, או על הדופן בצד של הנוסע)?

 

אני לא חשמלאי, ככה שאם זה פשוט מאוד, אשמח להסברים איך ולאן לחבר את המפצל הזה (בצורה בטיחותית, אני מניח שצריך פיוז אלא אם קיימת שם צמה שהיא אחרי הפיוז) ואם זה מעט יותר מסובך, אשמח אם תוכלו להפנות אותי למישהו באיזור המרכז שיכול לעשות את זה בעלות סבירה (לכן קוברה לא באים בחשבון, למרות שהם אלו שעשו את כל ההתקנות ברכב).

 

אגב - זה צריך להיות כבוי כשה"סוויץ'" סגור ודלוק כשהסוויץ' פתוח, ולא עם מתח כל הזמן.

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר ללכת לפתרון פשוט מאוד- יש מפצל עם 3 יציאות כאלו,שניתן לרכוש בתחנות דלק/כל חנות לאביזרי רכב- מתחבר ישירות ליציאת USB אם אני זוכר נכון ובא לציון גואל.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את זה אני מכיר, פשוט החוט קצר מדי, צריך חוט של 1.5 מטר או יותר כדי להגיע למקום שאני צריך. חוץ מזה, זה להריץ חוט מכוער דרך כל האיזור של בלם היד וידית ההילוכים, והאוטו בן 3 ימים. חשבתי על משהו יותר אלגנטי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אפשרות לפצל את הפיוז של שקע מצת ואז לחבר אליו שקע מצת זה אלגנטי לרכיבים קבועים כמו מצלמה וכ'ו שאת עכל החוטים אתה מעביר מאחורי הדשבורד וכ'ו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולה. נראה די פשוט.

אני בעקרון רוצה שקע כפול, כלומר אותה פרוצדורה רק עם מפצל כי אני רוצה שקע מצית מקדימה מתחת לאיזור של המולטימדיה והמזגן, אחרת רץ לי חוט באמצע האוטו מתא האחסון במרכז עד לטלפון על הדשבורד.

אפשרות אחרת היא להסליק את המצלמה כמו שרואים בסרט (יש לי מצלמה כזאת בדיוק) ולהביא כבל הטענה לטלפון מעט יותר ארוך וזהו...

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, הייתי בשלושה מקומות של התקנות של דיבורית מולטימדיה וכו', ואף אחד לא נתן לי פתרון. כולם ניסו פשוט למכור לי מפצלצעם חוט ולהעביר דרך האוטו, לא שום דבר קצת יותר אלגנטי.

אני מאזור המרכז (גבעתיים רמת גן תל אביב וגם קצת יותר ברדיוס זה בסדר), אם מישהו רוצה להפנות אותי (אפשר בפרטי) למישהו שיודע לעשות את זה במחיר סביר, אני אשמח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...
מקפיץ.מצאת פתרון? אם כן מה הוא?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

הפתרון הכי פשוט קצר זול וקל זה לקנות מפצל פיוזים:

https://www.ebay.com/itm/5pcs-Mini-Fuse-Tap-Dual-Circuit-Adapter-Auto-Car-Audio-Wire-Connectors-Socket/183484034292?hash=item2ab8802cf4:g:tuMAAOSw3UZa8Ugx

 

ופיוז כמובן, של 5 אמפר.

לשים אותו במקום הפיוז של המצת (יהיה כתוב עליו C LIGHTER או אולי AUDIO, תלוי למה כל דבר מחובר ברכב הזה ספציפית)

fuse.png

מה שמסומן בירוק זה בעצם הפיוז החדש שיהיה עכשיו לבית מצת החדש, ומה שמסומן באדום זה הפיוז שהיה קיים עד כה, פשוט שהוא מחובר דרך המפצל. (ממש כמו בשקע חשמל ביתי)

 

את החוט האדום נחבר בקצהו לפלוס של בית מצת:

https://www.ebay.com/itm/12V-Vehicle-Car-Cigarette-Lighter-Female-Socket-Outlet-Power-Extension-Cable-Lot/173727444132?hash=item2872f66ca4:m:m9l82Q8lVdOafgF_JqPdbEQ

ואת המינוס שלו לבורג שלדה

 

וזהו, עבודה של 5 דק.

 

אחר כך אפשר לחבר את המצלמה לבית מצת ולהעביר את הכבל שלה דרך הגומיות של הדלת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1841 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...