Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בפורד פוקוס 2006 עם 230K ק"מ התחילה לאחרונה תופעה של השהייה בעת שילוב הידית למצב D, ההילוך משתלב ל D רק לאחר 3 שניות. לאחר השילוב התיבה עובדת כרגיל ואין רעשים חריגים או בעייה אחרת בהעברת ההילוכים.

מוסכניק בדק ואמר שאין מחסור בשמן גיר, הוסיף תוסף כלשהו והבעייה ממשיכה. הוא סרב לבצע החלפת שמן גיר.

 

רעיונות?

 

תודה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מתעלק - בפוקוס 2006 שלי יש בעיה דומה בשילוב לרוורס...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הייתי מפרק קרטר ומחליף פילטר גיר וכמובן את השמן.

 

שמן בתקן MERCON-V של פורד.

 

בקרטר הזה אין בורג ריקון, פשוט מפרקים את הקרטר והכל כבר נשפך תוך כדי.

Stay Dirty

פורסם
הייתי מפרק קרטר ומחליף פילטר גיר וכמובן את השמן.

 

שמן בתקן MERCON-V של פורד.

 

בקרטר הזה אין בורג ריקון, פשוט מפרקים את הקרטר והכל כבר נשפך תוך כדי.

יש סיוכוי שבמצב הנ"ל לאחר הפעולה הנ"ל הרכב לא יסע. זה בדיוק הסיטואציה שאנחנו חוששים ממנה בהחלפת שמן גיר. רכב עם ק"מ גבוה שלא הוחלף בו שמן גיר אף פעם וכבר קיימת בעיית לחץ שמן.

 

 

זה כמובן לא וודאי, יכול להיות שדווקא המצב ישפתר. רק צריך להיות ערוכים למצב שזה יכול להגמר בשיפוץ גיר.

 

 

פורסם

נכון. במקרה הזה הייתי חושש מביצוע החלפת השמן שעלולה לגרום למותו הטראגי של הגיר. מצד שני לא ברור כמה זמן אפשר למשוך עם התקלה הזו בלי הצורך בתיקון או שיפוץ הגיר.

האם התקלה הזו נשמעת כמו סולנאויד שעומד להחזיר נשמתו לבורא?

 

כמה זמן עבר מאז שהוסף התוסף ?

 

כמה אלפי קילומטרים. שום דבר לא השתנה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
מתעלק - בפוקוס 2006 שלי יש בעיה דומה בשילוב לרוורס...

 

שלחתי את הבת שלי לביקור אצל ספי - אבחן את הבעיה תוך 30 שניות.

 

מישהו ביד הקודמת תיקן את הזרוע והבוקסה המחוברת למוט ההילוכים בצורה פרוביזורית.

 

החלפת הזרוע והבוקסה פתרו את הבעיה. ספי אמר שאין הכרח להחליף ושזה ימשיך לתפקד גם ככה - אני העדפתי לסדר - כדי שהרכב לא יתקע באמצע הדרך כשהתיקון הפרוביזורי יתפרק.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...