Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה יאריס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום.

 

 

שמי מתן ואני לפני רכישת רכב יד 2 מ"אלדן".

הרכב שאני מעוניין בו הוא טויוטה יאריס, שנת 2014, 80,000 ק"מ.

המחיר שהגענו אליו לאחר מיקוח והשוואה, הורדת מחיר בעקבות ליסינג וכו' הוא 53,000 ש"ח.(המחירון לפי יד 2 הוא 64,000 ש"ח)

 

 

מצורפת תוצאת הבדיקה (מהיום) שנעשתה על ידי קומפיוטסט.

כמובן שיתקנו לי בחינם כל פגם ותקלה שקיימת לפי הבדיקה או כזו שאגלה בעצמי.

 

 

השאלה שלי היא האם הרכב הזה שווה את המחיר שלו?

והאם זה שנורת בCheck Engine דלוקה אמור להדאיג אותי?

computest 2017-1.jpg

computest 2017-2.jpg

computest 2017-3.jpg

computest 2017-4.jpg

computest 2017-5.jpg

computest 2017-6.jpg

computest 2017-7.jpg

computest 2017-8.jpg

פורסם

ביקורת של אלבר לא שווה את הנייר עליו היא הודפסה, תיקח לביקורת שלך.

 

לא מבין למה לחפש רכב בן 3 שעשה קילומטרז ככ גבוהה במחיר כזה? אפשר לקנות קליאו או איביזה חדשות משמעותית באותו מחיר.

 

חוץ מהלוגו של טויוטה למה לקנות נבלה כזאת?

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

הבדיקה הזו אינה שווה (כאמור) את הנייר עליו היא כתובה.

כ"כ - תקלת "בדוק מנוע" - שבאמת יתקנו קודם (וצריך לדעת גם מהי בדיוק הבעייה ואיך נפתרה - להדלקות נורה זו יכולות להיות מס' סיבות - טעון כאמור בירור).

יחד עם זאת - לא הייתי לוקח את הרכב הזה לבדיקה משלי (גם תקלת בדוק מנוע, וכ"כ - רכב עבר תאונה, שאינה מינורית להערכתי).

alfa 156 2.5.

פורסם

בדיקה במכון - רק אם אתה שילמת עליה ורק אם אתה בחרת את המכון בעצמך. בדיקות מטעם חברת ההשכרה לא שוות כלום.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אוקיי, אז ככה:

בדקתי בלוי יצחק והורדתי אותם ל50,000 (בלוי יצחק זה 52,000)

היו לרכב רק בעלים קודמים אחד וזה אלבר בעצמם (ליסינג)

הבדיקה היא בדיקה של קומפיוטסט שנעשתה היום, הם הזמינו אותי לבוא להיות נוכח בבדיקה מתחילתה ועד סופה אבל לא היה לי איך להגיע לצערי.

 

לגבי הבחור ששאל למה טויוטה, אני אוהב את טויוטה והייתה לי טויוטה סטארלט עד עכשיו והייתי מאד מרוצה ממנה.

יצא לי לנהוג בטויוטה יאריס בעבר במשך תקופה והייתי מאד מרוצה מהרכב.

לרוב המשפחה שלי יש טויוטה כזו או אחרת וכולן לא רואות מוסך ועובדות כמו שעון שוויצרי.

אני לא שאלתי על המלצה לרכבים אחרים, אלא לגבי הנתונים שיש לי כרגע..אני רוצה טויוטה יאריס וטויוטה זה לא רק שם, אלו באמת מכוניות אמינות (לפי כל מה שרשמתי קודם)

 

אין לי אפשרות לקחת את הרכב לבדיקה משלי כי הוא עוד לא שלי ואין לי ביטוח עליו.

השאלה שלי עדיין תקפה - האם ב50,000 שווה לקחת את הרכב הזה? (עם הקילומטרז' הקצת חריג)

חשוב לציין שראיתי בהמון חברות ליסינג והמון יאריס למיניהן וזו היאריס עם תוצאות הבדיקה הכי טובות עד עכשיו (לפחות על הנייר כי נורת הצ'ק אנג'ין יכולה להצביע על דברים חמורים יותר)

 

תודה לכל המגיבים! :)

פורסם (נערך)

אז עזוב,

תיקח - נראה שאתה מוכר לעצמך שהכל בסדר, שאנחנו נהרוס?

 

הרי טויוטה שחוטה עם פי 3 קילוטמרז מהממוצע יוצאת ליסינג עם נוריות תקלה שווה את זה.

 

בדיקה שחברת הליסינג משלמת היא בדיקה מוזמנת ולא משנה בכלל אם תהיה נוכח - הלקוח הוא חברת הליסינג! האינטרסים שלו.

 

מכון שלא שם לב לנורות תקלה במנוע? זה אמין?.

 

גם בבדיקה הוכח שהרכב עבר תאונות שלא מסתיימות סתם בפגיעות פגוש וזה בדיקה מוזמנת!

 

היו לי טויוטה ולא תאמין - היו תקלות! כי מסתכלים על אמינות של רכב לפי הדגם הספציפי, אבל כמו שאמרת לא חיפשת יעוץ בנושא.

 

המלצה סופית? חפש יאריס פרטי, תשאיר את הנבלות האלו לפראייר אחר.

 

 

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי noknok

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

מסכים עם נוקנוק, עדיף לרדת שנתון ל-2013 ולחפש יאריס פרטית שמורה יותר.

אם אתה כל כך נעול על יפניות אז תבדוק גם הונדה ג'אז או סוויפט.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תשמע אתה ממש עוגיה...

נשים בצד את הגישה, אני מסכים עם מה שאתה אומר, אני לא רוצה לקנות חתול בשק ולכן באתי לפה לשאול.

ברור שלא כל טויוטה מושלמת, אבל יש לי נסיון ממש טוב עם טויוטה ולכן בוחר להשאר איתם כרגע.

 

את הרכב הזה אני כנראה לא אקנה(אולי אני משכנע את עצמי על טויוטה כקונספט אבל מקשיב לעיצות פה ולאנשים אחרים)

הבעיה שלי היא שאני צריך מימון מלא ולאן לא הלכתי לכיוון ה"סקטור" הפרטי :)

 

אם למישהו יש עיצות איך להמשיך מכאן, למי לפנות בקשר למימון וממי להיזהר אני אשמח כי אני מתחיל לחשוב שאין כזה דבר רכב מליסינג בלי תאונה כלשהי :\

פורסם

אם אתה נעול על הרכב הזה, קח אותו לבדיקה שלך (הנציג נוהג למקום, לא אתה) ותשלם עליה. תרשם בתור מזמין הבדיקה והיא תהיה יותר נורמלית.

עדיף שתקשיב למה שרשמו לך פה ותחפש רכב אחר, גם אם זה דרך חברות הליסינג.

פורסם

תודה על כל העזרה!

עוד שאלה, ביררתי אצל כמה וכמה סוכנויות, מישהו פה קנה דרך תכנית טויוטה סלקט?

קורה משהו הזוי פה..כבר שלוש סוכנויות שונות הציעו לי רכבים (עם נתונים משוגעים ובעלות קודמת פרטית) במחיר שנע בין 1000-3000 מעל(!) המחירון.

הם לא מוכנים לזוז מטר מהמחיר שהם אומרים לי :\

 

מישהו פה נתקל בתופעה?

פורסם

צריך מימון מלא?

לך לבנק ותשאל על הלוואה לרכב.

כנראה תקבל הלוואה בתנאים אפילו טובים יותר מחברת המימון.

וגם לא תשלם מחירון על נבלות כי זה מימון מליסינג.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

טויוטה קונים יקר ומוכרים יקר ועדיף מאדם פרטי. טויוטה סלקט לא רעים בכלל וזה בדיוק המקום לרוכשים כמוך. אם אתה מחזיק ברכב לשנים רבות, זו בהחלט האופציה העדיפה.

פורסם

תודה לכולם על העזרה! אני חושב שאני מתחיל לחפש מה יש בטויוטה סלקט ברחבי הארץ וללכת על "בטוח"..

האם הונדה ג'אז (היברידית או לא) עדיפה על פני היאריס באותן שנים?

האם רכב היברידי מתאים למי שנוסע בממוצע 15,000 בשנה?

×
×
  • תוכן חדש...