Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

מוסר מחשב נייד לתיקון.

אין הרבה תוכן גיבוי, תיקייה של 30 ג'יגה, אז גיביתי הכל על דיסק חיצוני.

תכנות אתקין מהתחלה לא בעיה.

הבעיה היא בעצם שאלה טכנית שיש לי: איך אני מגבה תוכן של דפדפן? היסטוריה, ססמאות שמורות, מועדפים וכו. ספציפית כרום.

יש מצב פיזית (כונן חיצוני)? או שחייב דרייב/דרופבוקס?

אם כן איזו תיקיה להעתיק ואחר כך איפה להדביק אותה.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני לא מבין למה אתה צריך לגבות היסטוריה של דפדפן, וססמאות זה נושא נפרד לגמרי.

מועדפים בכרום נשמרים, וניתן לגשת אליהם מכל כרום שהוא במכשירים אחרים, כולל טלפונים.

זאת כמובן בתנאי שאתה גולש במצב ״מחובר״ לכרום, יענו משתמש בג׳ימייל.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
היי,

מוסר מחשב נייד לתיקון.

אין הרבה תוכן גיבוי, תיקייה של 30 ג'יגה, אז גיביתי הכל על דיסק חיצוני.

תכנות אתקין מהתחלה לא בעיה.

הבעיה היא בעצם שאלה טכנית שיש לי: איך אני מגבה תוכן של דפדפן? היסטוריה, ססמאות שמורות, מועדפים וכו. ספציפית כרום.

יש מצב פיזית (כונן חיצוני)? או שחייב דרייב/דרופבוקס?

אם כן איזו תיקיה להעתיק ואחר כך איפה להדביק אותה.

צור אימג מלא של הכונן, ותפרוס אותו בחזרה אחרי התיקון.

פורסם

אם יש לך חשבון gmail והתחברת איתו לדפדפן של כרום (תחת הגדרות תמצא את זה), תוכל לשמור בענן את כל הדברים שרצית.

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם

תודה לכולם.

איילי המאסטר של האוזניות, איך זה יוצרים אימג'? אפשר עם דימון טולס? יש מדריך מומלץ מגוגל? (גם אינגליש תופס).

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אימ'ג תעשה אם בא לך להתעסק עם זה ולא בא לך להתעסק עם התקנת תוכנות מחדש

אני אישית בעד כי אף פעם לא מזיק לרענן את המחשב.

 

אתה יכול לבצע גיבוי לכרום ע"י העתקת הפרופיל שלך

הנ"ל נמצא כאן :

 

C:\Users\{username}\AppData\Local\Google\Chrome

 

סגור את הכרום, העתק/העבר את הנ"ל והכל ישמר לך.

פורסם

לא צריך לעשות כלום... רק התחבר לכרום עם המשתמש שלך ונגמר הסיפור. סיסמאות, מועדפים, היסטוריה, הכל נשמר ומסונכרן אוטומטית.

×
×
  • תוכן חדש...