Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף GTI משופרת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי לפני כמה ימים גולף שחורה עם ג'נטים מיוחדים מאוד שלא רשום עליה כלום מאוחרה

זאת אומרת לא GTI לא V6 לא V5 פשוט כלום.

שאלתי אנשי מקצוע ואנשים שמבינים בפוולסווגן

אמרו לי שזאת גולף GTI משופרת ברמות ושיש לה בערך 400 כוחות סוס

האם שמעתם על הגולף הזאת או ראיתם אותה ?

פורסם

אתה גם יכול להביא יותר פרטים.

לא חסר גולפים שלא כתוב להם כלום מאחורה(אתם יודעים...ישראל) ועם מגנזיום "מיוחד" (מה ההגדרה של מיוחד?)

פורסם
אתה גם יכול להביא יותר פרטים.

לא חסר גולפים שלא כתוב להם כלום מאחורה(אתם יודעים...ישראל) ועם מגנזיום "מיוחד" (מה ההגדרה של מיוחד?)

מצטער אבל אין לי בדיוק עוד פרטים

מי שראה אותה יודע על מה אני מדבר

אמרו לי שגם הבגז' של האוטו לא נפתח ידינית אלה מכפתור בתוך האוטו.

האוטו מאחורה לא נראה כמו גולף רגילה

ולגבי המגזיום לא יודע הוא פשוט מיוחד זה לא מגנזיום שרואים כל יום

ואני ראיתי אותה רק נוסעת אז אין לי עוד פרטים ?

פורסם

הוא לא מדבר על הגולף שהראו פה תמונה שלה שעברה החלקה בכל האוטו, שגם הדלתות נפתחות מהשלט והכל?

פורסם
הוא לא מדבר על הגולף שהראו פה תמונה שלה שעברה החלקה בכל האוטו, שגם הדלתות נפתחות מהשלט והכל?

לפי מה שאני יודע לא

נראה לי שאתה מדבר על גולף מחו"ל שיש לה 900 כוחות סוס

אני מדבר על גולף מהארץ עם 400 כוחות סוס

פורסם

טוב, אולי זה לא כל כך קשור לנושא ההודעה אבל אני כבר לא יכול להבליג :? .

לפני כמה ימים אני נוהג לי להנהתי על כביש החוף כשלפתע עוקפת אותי גולף כסופה מהדור הרביעי.

עד כאן הכל בסדר. במבט חטוף לכיוון הרכב אני רואה בן אדם "מפוקפק" יושב לגולף, לא מראה נדיר במחוזותינו.. לאחר מכן ראיתי שעל אחורי הרכב לא מעוטרות הכתוביות הסטנדרטיות של "2.0" "1.6" "V5" "GTI

אלא הכתובית "2.2" ומתחתיה "GTI"..

 

עכשיו ההסבר ההגיוני הוא שאותו אדם "השאיל" מספרים שונים מגולפים שונים בשביל להדביק את השטות הזו. לא יאומן. מה הבן אדם חושב לעצמו?.

 

טוב, אולי אני מתעצבן בגלל שלפני שלושה ימים פירקו לרכב של אמא שלי את הסמל האחורי.

 

כבר סיכמנו שצריך להוריד לאנשים כאלה את היד? :wink:

 

אדם.

פורסם

אדון iceman, הגולף שראית היא של מישהו שאני מכיר והיא אכן עם מנוע 2.2 ליטר.

הרכב משופר מאווווד!!!!! והוא תחביב של האב. רצוי לציין שלרכב הספציפי הזה יש גיר עם 6 הילוכים...

פורסם

לא יודע אם זה מה שראית ואיפה...

 

אבל אני גם מכיר אחד עם גולף שחורה עם שיפורים לא מהעולם הזה (או בעצם כן, רק לא מהארץ שלנו כמובן...): גלגלי מרוץ, ג'נטים ביבוא אישי, מערכת פליטה וכל הצנרת ביבוא מיוחד מארצות הברית, הגדלת רוחב צנרת כמובן על הדרך, שיפורי מנוע מפה עד הודעה חדשה, וקיצר כל מה שרואים בסרטים...

 

חלום.....

 

שייך לעורך דין שאני לא אזכיר את שמו.

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

פורסם
לפי מה שאני יודע לא

נראה לי שאתה מדבר על גולף מחו"ל שיש לה 900 כוחות סוס

אני מדבר על גולף מהארץ עם 400 כוחות סוס

נו באמת?

יש פה מישהו שמאמין שמסתובבת פה (או בכלל) גולף עם 900 כ"ס.

האמת קשה לי להאמין אפילו על 400...אבל אולי קרוב לזה.

שלא לדבר על כך שמדובר במכונית עם הנעה קידמית...

 

הייתי רוצה לקבל פירוט שמסביר את המספרים ההזויים האלה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אדון iceman, הגולף שראית היא של מישהו שאני מכיר והיא אכן עם מנוע 2.2 ליטר.

הרכב משופר מאווווד!!!!! והוא תחביב של האב. רצוי לציין שלרכב הספציפי הזה יש גיר עם 6 הילוכים...

 

אם באמת יש לגולף שאני ראיתי (ולא בטוח שזו הגולף שאתה מתכוון אליה) מנוע 2.2 ליטר אני מתנצל.

 

אבל אני בכל זאת חושב שצריך להוריד יד למישהו שמוריד סמלים ממכוניות, וזה כבר לא קשור לגולף

 

הזו :evil:

 

אדם.

פורסם
נו באמת?

יש פה מישהו שמאמין שמסתובבת פה (או בכלל) גולף עם 900 כ"ס.

האמת קשה לי להאמין אפילו על 400...אבל אולי קרוב לזה.

שלא לדבר על כך שמדובר במכונית עם הנעה קידמית...

 

הייתי רוצה לקבל פירוט שמסביר את המספרים ההזויים האלה.

אני לא הייתי מפקפק יותר מדי בקיומה של גולף 400 כ"ס בארץ,בשביל 1.8T ה400 כ"ס האלה זה לא כ"כ קשה להשגה.

למשל עם GT30R והחלפת המכלולים,אפשר להגיע לתוצאות של 400++ כ"ס.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
אני בכל זאת חושב שצריך להוריד יד למישהו שמוריד סמלים ממכוניות, וזה כבר לא קשור לגולף הזו

עם זה אני מסכים בהחלט!

 

shayy, אם יש הונדה סיוויק עם מעל 500 כ"ס והיא הנעה קדמית, למה שלא תהיה VW גולף עם מעל 400 כ"ס?

בוא נגיד שבסכום המתאים אפשר לעשות כל רכב כמעט עם 400 כ"ס וגולף זו אחת המכוניות האלה.

מה עוד שיש גולף 4*4 (V6 4 MOTION), ואם תשפוך על המנוע הזה מספיק כסף תוכל להגיע ליותר

מ 400 כ"ס "בקלות" והיא לא תהיה הנעה קדמית.

פורסם

מעל 200 כוחות סוס להנעה קידמית זה לא הכי אפקטיבי.

אם אני לא טועה ל 4 motion יש 10% הנעה אחורים ו 90% קידמית.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...