Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לעתים קרובות אני צריך לעשות עבודות תיקונים בג'יפ הדורשים נקודת חשמל 220V

כמו לדוגמה, עבודה עם משחזת זווית, מקדחה או פטיש חשמלי לפתיחת ברגים

לצערי אין לי נקודת מתח ליד הג'יפ ואפילו לא קרוב.

חשבתי לקנות גנרטור קטן שייתן מענה כמו זה שבתמונה

עלותו לא יקרה ( כ-600 ש"ח ) והוא קל משקל ( כ-18 ק"ג ) והכי חשוב הוא נייד וקטן.

האם מניסיונכם גנרטור שכזה יעשה את העבודה ?



האם הספק של 780W מספיק להפעלת כלי עבודה כאלה ?



<a href=wzei5md3kwnt.gif' alt='wzei5md3kwnt.gif'

פורסם

עבור המטרות שציינת הייתי משקיע בכבל מאריך ארוך במיוחד, או ליצור יחסי קרבה עם שכן טוב ונדיב עם נקודת חשמל זמינה בחצרו.

גנרטור קונים למטרות שהייה בשטח , לעבודות שטח ממושכות. (ובעיקר לגיבוי מפני הפסקות חשמל ארוכות בבית או בעסק).

 

לשאלתך באופן ישיר:

למכשירי החשמל שהזכרת, הגנרטור הצנוע הזה אמור להספיק.

אך לא רצוי להפעיל שני מכשירים כאלה בבת אחת.

גנרטור , כמו כל מכונה עם מנוע בנזין, דורש תחזוקה ולפעמים גם תיקונים.

(כבל מאריך יהיה חסכוני יותר גם מהבחינה הזו, הוא גם שקט יותר מגנרטור, שעלול לעצבן שכנים ברעש שלו)

פורסם

אתה צודק לגמרי

אבל יש עוד נקודה שלא הזכרתי

אני גר בסביבה עירונית, וחשבתי שיתרון הניידות של הגנרטור יכול לעזור בכך שאכניס אותו לאוטו, אסע לאזור תעשייה או חניון ריק ( בשבת ) ושם אוכל להרעיש ללא הפרעה

פורסם

יש לך ממירי מתח 12DC מצבר למתח AC שקע 220. יש לי אחד בהספק של 1500 w והוא מפעיל מצויין מקדחה של 1000 watt.

שים לב רק לחבר אותו ישירות למצבר ובמקרה הצורך להניע את הרכב שתהיה טעינת מצבר דרך האלטרנטור.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

פורסם

הגנרטור הזה לא מספיק. !

משחזת זווית בוש 4.5 (לדוגמא) היא בין 750-900W

משחזת 9. זה כבר 2500-3000W

 

מפתח אימפקט חשמלי דיוולט (לדוגמא) 710W.

 

 

אני לא הייתי מפעיל אותם על גנרטור שזה הגבול שלו.

לפחות גנרטור של 1000W. אחרת יכול להגרם לנזק או לגנרטור או לכלי.

 

ולגבי ההמלצה לממיר מתח +1

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

שימוש בהספק של 3000 ווט דרך ממיר מתח היה מרוקן לחלוטין מצבר של 60 אמפר-שעה ב-14.4 דקות (בפועל זה יהיה בפחות זמן)

בנוסף, אינני יודע בדיוק, אבל נדמה לי שאלטרנטור של רכב איננו מסוגל לספק יותר מ-750 ווט *(אולי מישהו יוכל לתקן אותי עם נתון ודאי) - וכדי לספק את ה-750 ווט צריך להפעיל את המנוע ב-2000 סל"ד או יותר.

בקיצור: הסיכוי להרוס את המצבר ואת מערכת טעינה לא קטן - היתי יורד מזה.

* מד אמפר שנימכרים לרכבים מגיעים ל 60 אמפר וזה שווה ל-720 ווט.

פורסם

מרבית האלטרנטורים מתחילים כ70-80 אמפר מינימום.

גיפ /טנדר / רכב גדול האלטרנטורים מתחילים ב90 ומטפסים ל120-140A.

 

 

לפי חישוב מינימלי.

100 אמפר אלטרנטור. לפי מתח עבודה של 13.8V

יוצא לפחות 1380W. אבל זה לא החישוב הפעם.

אנחנו לא יודעים את הנצילות של הממיר מתח. ולכן החישוב הוא לא הקריטי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אם כבר מתחילים לעשות חישובים,

שווה לזכור שאלטרנטור של 130A מוציא בסל"ד סרק סדר גודל של 80A.

בכל אופן, אם המטרה היא הפעלת כלי עבודה ידניים לפרקי זמן קצרים, אני לא רואה סיבה שלא להשתמש בממיר הזה.

הרי אף אחד לא מתלונן כשהסטרטר מושך מאות רבות של אמפרים.

ואף אחד לא ישב לקדוח\להשחיז משהו במשך חצי שעה רצוף. גג דקה שתיים עבודה וסיימנו.

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...