Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אשמח לדעת מה צריך להחליף בטיפול 30 אלף לסוזוקי אלטו שנת 2013 מנוע 1 ליטר אוטומט. בנוסף מבקש המלצות על חנויות בת"א והסביבה לרכישת החלפים.

דגש על איזה שמן וחברה מומלץ.

עריכה אחרונה על ידי tomy669
פורסם (נערך)

אני מניח שמדובר בטיפול רביעי ושאתה לא עושה רק לפי קילומטרז'.

אם כן אז הטיפול כולל:

שמן מנוע+פילטר

נוזל בלמים

אם לא אז הייתי בודק מה עשית בטיפולים קודמים וממליץ לך לעשות זאת להבא.

 

לפי אוטודאטה אתה יכול להשתמש בשמן מנוע 5W30 בתקן API SM ומעלה או ACEA A3.

 

שמן יורול PLX יעמוד בתקן ויהיה זול.

 

עריכה:

שים לב שטיפול 4 שנים זה 60kkm ולא 30kkm. כך שאם דילגת על טיפולים זה דורש בדיקה.

עריכה אחרונה על ידי wa11a

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

זה יהיה הטיפול הראשון שהרכב ברשותי.

הרכב עלה לכביש ב12.2013.

הטיפולים הקודמים שהרכב עבר אצל הבעלים הקודמים (במורשה) הם:

5.2015- 11,950 ק"מ- שמן מנוע סינטטי מלא, אטם ריקון שמן ומסנן שמן.

4.2016- 21,700 ק"מ- שמן מנוע סינטטי מלא,מסנן שמן, אטם ריקון שמן, נוזל בלמים, מסנן אויר.

הבעלים הקודמים חסך את הטיפול האחרון כי רצה למכור את הרכב.

היום הרכב עומד על כ- 35,000 ק"מ אשמח ליעוץ מה עלי להחליף ולאיזה טיפול להתייחס 30KKM או 45KKM.

פורסם (נערך)

אז אם באמת בטיפול הקודם הוחלף פילטר אוויר ולא פילטר מזגן בטעות.

אז חסר פילטר מזגן שנחסך.

נוזל בלמים זה פעם בשנתיים אז אם נעשה בשנה שעברה אתה תצטרך לעשות בשנה הבאה.

לגבי איך לקרוא לזה זה לא באמת משנה.

רק תשים לב שאתה עושה טיפול כל שנה\15kkm מה שבא קודם! ותשים לב שכל חלק אתה מחליף באינטרוולים הדרושים ע"פ היצרן.

עריכה אחרונה על ידי wa11a

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם (נערך)

תודה.

מה לגבי חנויות בת"א לחלפי סוזוקי, צנטרל או פרסי?

או שיש מקום אחר שמומלץ?

ואילו חברות ושמנים מומלצים?

d0da1a6b8a96c3b2f19aad123be92e69.jpg

324787f2897767e3d899a0fca2cfb106.jpg

עריכה אחרונה על ידי tomy669
פורסם (נערך)

לא כ"כ מכיר חנויות בתל אביב. אבל אתה לא קונה משהו מיוחד. אתה רק צריך פילטר שמן מקורי, שמן מנוע מאיכות טובה, פילטר מזגן(אפשר חליפי).

יש המון חברות שמנים טובות. נתתי לך דוגמא לשמן לא יקר שאתה יכול לקנות.

כל השמנים הבאים יתאימו (ועוד רבים וטובים):

http://www.justmotor.co.il/Product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-motul-8100-x-clean-fe-5w30--5l

http://www.justmotor.co.il/Product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-mobil-5000-5w30mobil-super%E2%84%A2-5w30for-long-engine-life

http://www.justmotor.co.il/Product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-eurol-plx-5w30-4l

http://www.justmotor.co.il/Product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-kixx-g1-5w30-4l

עריכה אחרונה על ידי wa11a

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

יש שם חברות כמו eurol,kixx,motul,mobil super,castrol,LM,champion ועוד

רק שים לב שיעמוד בתקן ועדיפות לשמן סינטטי מלא.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

×
×
  • תוכן חדש...