Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עלות מצמד - פיג'ו 306


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כן הקלאץ הוא 180 מ"מ של ולאו ... אפשר לקנות את הסט בסביבות ה450-500 כמדומני באזור המסגר.

 

עבודה + השאר ... אין לי שמץ

כנס למוסך הקרוב אלייך.

 

ולNKO ... שישר קפץ בלי לדעת על מה מדובר , :) אין בעיה ... גם לי יש 306 שצריכה קלאץ 95 ... אם רק את החלק ואת השמן אתה משיג במחיר הזה מחר אני עושה לך טלפון ...

 

אההה

כן

דגם S16 ...

או GTI6 ... אני אקנה ממך ואמכור למוסכים במחירים האלו.

 

אנא דייק במה שאתה אומר.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מיסטר liviur!!!

 

בגילי איני קופץ .אם כתבתי מחיר אני עומד אחריו ....

מצמד לפיג'ו 1400 מודל 95 אפשר להשיג גם ב-350 ש"ח איטלקי.

או תואם מקורי ב-480 ש"ח. לגבי עבודה אני מסכים איתך שמישהו קופץ ומקפיץ את

המחיר ל4 שעות עבודה לפי שעתון היצרן והעלות 780 ש"ח.(ואלא מוסכי הרשת)

מה לעשות שאני דורש על עבודת החלפת מצמד של הרכב הנ"ל 500 ש"ח המחירים לפני מ.ע.מ.

אגב ברוך השם היום בהרמת טלפון מספקים את החלפים למוסך .

NKO :-)

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

פורסם

NKO ... מעבר לזה ... מצמד מקורי של ולאו אפשר לקנות בכסף הזה.

 

הנקודה של למה אתה קופץ היתה כי אתה כתבת את התשובה שלך לפני שהוא ענה על דגם הרכב שקצת משנה את כל התמונה לכל הכיוונים.

 

עמית , תבדוק טוב טוב איזה חלק מציאים לך ... אני לא הייתי מכניס לאוטו שלי משהו חוץ משמן גיר ESSO המקורי או אחד מומלץ באותה המידה וקלאץ מקורי של וולאו ( שים לב אפשר לקנות את הקלאץ שיהיה של וולאו ... לא צריך דווקא מפיזו סיטרואן עצמים.)

 

כי המחיר 500 ש"ח ... נשמע קצת נמוך.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

איפה שאני גר במרחק 5 דקות ממני יש כפר ערבי כן כן ומה גם שפתחו שם מוסך חחח.

 

הציעו לאבא שלי קלאצ' כולל עבודה ב500 שקל ומכוון שאני לא עושה טטיפול (לא משלם כסף)מי אני שיחליט? :?

פורסם

עמית,

אבא שלך בירר אם זה קלאץ' של ולאו, בכפר הזה, למשל?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

עמית ... א. ב. של תחזוקת רכב , זה לפחות לדעת מה שמים לך בפנים.

במיוחד במוסך שנותן לך מחיר נמוך בצורה מדאיגה.

 

ליביו ( שזה מזכיר לו את ה"טיפולים ב200 ש"ח כולל הכל" )

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...