Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלאנטיס שלי למכירה אחרי 3 וחצי שנים ביחד.

למה? כי ככה אשתי החליטה.

 

200100 ק"מ | יד 2 | שנת 1999 | נפח: 1800 סמ"ק GLX | טסט: ינואר 2018

עברה שיפוץ גיר לפני שנה וחצי אצל ספי גירים מפ"ת.

 

מצ"ב מכאני טוב מאד. נוסעת מצויין.

משרתת אותי על בסיס יומי.

עשתה אצלי בערך 30,000 ק"מ.

 

בשהותה אצלי עברה:

החלפת 4 בולמים ברכב של KAYBA.

החלפת צינור קרור דולף + נוזל קרור מלא.

החלפת רפידות ברקס קדמיות ואחוריות.

פלאגים וחוטי הצתה מקוריים.

לפני חודשיים שמן מנוע ופילטר חדשים.

מצבר בן שנה וקצת בערך.

מסנן אויר ועוד כמה דברים שכראה שכחתי.

החלקים החשובים נרכשו אצל חזי-דלאל בת"א.

צמיגים בחתך 195/55/15 מאושרים ברשיון.

 

צבע מתקלף בחלק מהמקומות. אין דפיקות מיוחדות.

לא מכיר את העבר של הרכב, רכשתי ממכר, לא התעניינתי.

גג שמש נפתח למצב של איורור, לא נפתח לתוך המגירה שלו.

כל החשמל עובד כולל חלונות חשמל, חימום, מיזוג.

 

מחיר נדרש 6500 ש"ח, גמיש קלה ליד האוטו.

ניתן לראות רוב היום ברעננה, בתיאום בהרצליה.

האוטו לא שטוף בתמונות.

 

טל' -

052-

3400-

183

2017-05-03 18.31.03.jpg

2017-05-03 18.30.48.jpg

2017-05-03 18.30.18.jpg

2017-05-03 18.29.59.jpg

2017-05-03 18.29.48.jpg

[CENTER] [/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...