Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן, אתה מקבל פה גם 3 באקינג פלייט שזה מעולה.

ראיתי שבקלין יור קאר זה בצבע כחול בכלל, בטוח שזה אותו מודל?

 

שנית, כאן רשום קסטרל ודאס פרו 6, מה זה קסטרל?

פורסם

אותה המכונה פשוט נמכרת תחת מותגים שונים. קסטרל זה היצרן והגרסה הכתומה היא המקורית שלו, המכונה ב-CYC זהה פשוט תחת המיתוג שלהם ועם צבע פלסטיקה שונה.

 

גם מקריאה חפוזה של המפרטים תוכל להבין שהמכונות זהות.

 

יש לי את המכונה כבר למעלה מ-5 שנים, סה"כ היא זולה, אמינה ואפשר להגיע איתה לפיניש מאד יפה.

פורסם

תודה רבה, מאיפה לקנות את הפדים? גם מאיביי? אולי אמאזון? או מהארץ אוטוסטור וכול'

 

לגבי החומר יש לי של מגוואיירס, בעבר קניתי, נשתמש בו ומשם נתקדם, לא?

פורסם

פדים במחיר סביר אני ממליץ על LAKE COUNTRY סדרת CCS או כימיקל גייז סדרת HEX. לדעתי ניתן להשיג אותם באוטוסטור ואפשר להזמין אותם מאתרים כגון CYC ו-DETAILED CLEAN.

 

פולישים אפשר להשתמש במגווירס 105 ו-205 אבל אני מעדיף חומרים של מנזרנה 400\2400\4000.

 

בכל מקרה אני ממליץ לך לערוך הרבה מחקר בנושא, כי יש המון אופציות.

פורסם
פדים במחיר סביר אני ממליץ על LAKE COUNTRY סדרת CCS או כימיקל גייז סדרת HEX. לדעתי ניתן להשיג אותם באוטוסטור ואפשר להזמין אותם מאתרים כגון CYC ו-DETAILED CLEAN.

 

פולישים אפשר להשתמש במגווירס 105 ו-205 אבל אני מעדיף חומרים של מנזרנה 400\2400\4000.

 

בכל מקרה אני ממליץ לך לערוך הרבה מחקר בנושא, כי יש המון אופציות.

 

המכונה הזו שהבחור הביא פה מאיביי.

כמה עולה להכניס אותה לארץ? כי אני רואה שהיא עולה עם המשלוח באיזור 630.

מה לגבי מכס ומעמ? כמה אמורה להסתכם הקנייה הזו בסופו של דבר?

פורסם

תודה לכולם, הוזמן! מחכה שיגיע בנתיים צריך להזמין פדים לפוליש, אשמח לקישור מאיביי לעסק הזה, בארץ די יקר, לא?

 

עדיף מעכשיו לקנות פדים ב 3 גדלים או שאין טעם ועדיף 5" רגיל וזהו?

×
×
  • תוכן חדש...