Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף 2017- צפי הגעה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם מדובר באותה תיבת הילוכים DSG 7 או יש דגם משופר?

 

לפי מה שאני יודע מדובר על תיבה עם מצמדים רטובים אשר יותר אמינה

  • תגובות 131
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה הצפי להגעה של גולף החדשה/מחודשת ובאיזה רמות אבזור הוא יגיע???

 

ממש עכשיו.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
אתה משלם על העמודים?

 

מה זה עניינך כמה עמודים אנשים ידברו כאן על גאנטים?

 

כי אדבלוק פלוס צריך לעבוד אקסטרה כדי לחסום פרסומות על שלושה עמודים, וזה כח עיבוד, וכי עיבוד זה חשמל, וחשמל עולה כסף.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אני רואה שצ'מפיון לא אכזבו. יפה.

 

חיישני תאורה גשם אוטומטים,מראה מתכהה חסרים בגרסת בסיס. רע מאוד. כנ"ל תאורה בסוככי שמש.

אה וג'אנטים סיניים..

בגרסה המופארת אין פנסי קסנון וג'אנטים 16. אלו סטנדרטים נורא נמוכים ביחס למתחרות הישירות.

ב159 אלף אפשר לרכוש A3 עם מושבים משולבי עור,פנסי קסנון ג'אנטים גדולים יותר ועוד.. וכמובן מותג חזק יותר.

 
 

 

 
 
פורסם
ב159 אלף אפשר לרכוש A3 עם מושבים משולבי עור,פנסי קסנון ג'אנטים גדולים יותר ועוד.. וכמובן מותג חזק יותר.

 

159 אלף? איפה?

 

הגרסה הכי זולה (3 דל' בסיסית) נמכרת ב-175 אלף, והיא הרבה פחות מאובזרת מהגולף.

 

לגבי מותג, למי אכפת. אם מישהו רוצה לשים עוד כמה עשרות אלפים על שופוני, זה לא מעניין אותי.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

פורסם (נערך)

בסדר, אז נאמר ש-A3 בסיסית עולה 159 אלף ש"ח, עדיין מדובר על תוספת של 15 אלף כדי לקבל רכב הרבה פחות מאובזר עם תוספות שלא מעניינות לפחות אותי אישית בכלל.

 

לגבי מתחרות ישירות, ז"א משפחתיות האצ'בק אוטומטיות עם מנוע טורבו, יש רק למיטב ידיעתי את האסטרה והפוקוס. הפוקוס בא עם מובילאיי, ז"א שאין לי כוונה לגעת בו, והאסטרה נמכרת באותו המחיר בגרסה הבכירה כמו הגולף הבכירה, אבל מגיעה ללא בקרת שיוט אדפטיבית.

 

אני לא בא בכוונה להגן על הגולף, אבל בסגמנט שלה הגולף ממשיכה להיות האלטרנטיבה הכי מושכת בשבילי, במיוחד אחרי מתיחת הפנים הזאת. כמה שחיפשתי האצ'בק טורבו אוטומטיות יותר טובות במחיר עממי, לא מצאתי.

עריכה אחרונה על ידי Trilandian
ענייניות

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

פורסם
בסדר, אז נאמר ש-A3 בסיסית עולה 159 אלף ש"ח, עדיין מדובר על תוספת של 15 אלף כדי לקבל רכב הרבה פחות מאובזר עם תוספות שלא מעניינות לפחות אותי אישית בכלל.

 

לגבי מתחרות ישירות, ז"א משפחתיות האצ'בק אוטומטיות עם מנוע טורבו, יש רק למיטב ידיעתי את האסטרה והפוקוס. הפוקוס בא עם מובילאיי, ז"א שאין לי כוונה לגעת בו, והאסטרה נמכרת באותו המחיר בגרסה הבכירה כמו הגולף הבכירה, אבל מגיעה ללא בקרת שיוט אדפטיבית.

 

אני לא בא בכוונה להגן על הגולף, אבל בסגמנט שלה הגולף ממשיכה להיות האלטרנטיבה הכי מושכת בשבילי, במיוחד אחרי מתיחת הפנים הזאת. כמה שחיפשתי האצ'בק טורבו אוטומטיות יותר טובות במחיר עממי, לא מצאתי.

לא שמעניינת אותו הקטגוריה הזו (ומשום כך גם לא בדקתי אותה לעומק), אבל אם זיכרוני לא מטעה אותי יש עוד מספר לא קטן של מכוניות שעונות על ההגדרה שלך כגון:

רנו מגאן החדשה

פיז'ו 308

סיאט לאון

פיאט (לא זוכר את שמה)

ואני מניח שיש עוד כמה..

 

אז תהיה יותר ספציפי, אין עוד האצ'בק טורבו עם גיר דו מצמדי 7 הילוכים וסמל W מלפנים.. :)

פורסם
בסדר, אז נאמר ש-A3 בסיסית עולה 159 אלף ש"ח, עדיין מדובר על תוספת של 15 אלף כדי לקבל רכב הרבה פחות מאובזר עם תוספות שלא מעניינות לפחות אותי אישית בכלל.

 

לגבי מתחרות ישירות, ז"א משפחתיות האצ'בק אוטומטיות עם מנוע טורבו, יש רק למיטב ידיעתי את האסטרה והפוקוס. הפוקוס בא עם מובילאיי, ז"א שאין לי כוונה לגעת בו, והאסטרה נמכרת באותו המחיר בגרסה הבכירה כמו הגולף הבכירה, אבל מגיעה ללא בקרת שיוט אדפטיבית.

 

אני לא בא בכוונה להגן על הגולף, אבל בסגמנט שלה הגולף ממשיכה להיות האלטרנטיבה הכי מושכת בשבילי, במיוחד אחרי מתיחת הפנים הזאת. כמה שחיפשתי האצ'בק טורבו אוטומטיות יותר טובות במחיר עממי, לא מצאתי.

 

אז נזכיר את לאון FR 1.4DSG עם 5 דלתות שמגיעה עם מושבי עור אלקנטרה,תאורת אווירה, ג'אנטים 18, פנסי לד מלא במחיר נמוך ב10 אלף ש"ח.

 
 

 

 
 
פורסם

ל-VW יש בדיוק את המיצוב בין סקודה לבין אודי בקבוצה. אם היא הייתה מאובזרת יותר ובעלת תג יותר POSH אז לא היה מקום לאוודי. אם היא הייתה זולה יותר, לא היה מקום לסקודה/ליאון. מאוד הגיוני (קצת מתסכל בתור קונה גולף), אבל זה ההתפשרות ברמת המותג

פורסם
רנו מגאן החדשה

פיז'ו 308

סיאט לאון

פיאט (לא זוכר את שמה)

 

אני לא יודע מה המפרט של המגאן החדשה, בפיז'ו 308 מאוד לא אהבתי את העיצוב הפנימי, ואני לא מכיר רכבים של פיאט בסגמנט (לא שאני אי פעם אחשוב לקנות רכב של פיאט).

 

הלאון אלטרנטיבה די ראויה, רק שלמיטב ידיעתי מערכות הבטיחות שלה לא יעמדו בתקינה של 2018, אז אני לא יודע אם החל משנה הבאה צ'מפיון ישדרגו את מערכות הבטיחות, או שיתקעו שם מובילאיי.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

פורסם

למגאן החדשה שכרגע באה רק כסדאן תקעו מוביל איי.

ב308 כנראה גם כן.

בפיאט טיפו יש בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת בטיחות מקורית (רק ב5 דלתות, לא ב4).


×
×
  • תוכן חדש...