Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף 2017- צפי הגעה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, יודע את ההבדלים בגולפים הקודמים.

גם בלאון דור קודם (MK2) למשל I אדומה - היתה 1.4 122 כ"ס, TI אדומה 1.8 160 כ"ס ו-TSI כסוף בלבד היה 1.2 105 כ"ס

 

מה שהתכוונתי שבחדשה אין לי מושג מה ההבדל, כי לא רשום בשום מקום.

יכול להיות מנועים שונים, הספק שונה או אפילו רק איבזור שונה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

  • תגובות 131
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כנראה שבבריטניה שיחררו כמה דגמים לעיתונאים אתמול, שני מבחנים מיוטיוב שעלו היום:

ידני:

DSG:

Fiat Uno 1994 - Mazda 3 2005 - Volkswagen Jetta 2011 - Seat Leon 2013 - Subaru XV 2018

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

דיברנו השבוע טלפונית עם נציגה מצ'מפיון ושאלנו מה הצפי של תחילת המכירה עבור הגולף החדשה.

היא אמרה שאין לה נתונים וביקשה מנציג של צ'מפיון בבני ברק ליצור איתנו קשר. הנציג התקשר ואכן כפי שנרשם כאן, הוא מסר שהמכירה תחל לאחר פסח :-D אך לא ציין מועד מדויק..

 

אעדכן בהמשך.

פורסם
דיברנו השבוע טלפונית עם נציגה מצ'מפיון ושאלנו מה הצפי של תחילת המכירה עבור הגולף החדשה.

היא אמרה שאין לה נתונים וביקשה מנציג של צ'מפיון בבני ברק ליצור איתנו קשר. הנציג התקשר ואכן כפי שנרשם כאן, הוא מסר שהמכירה תחל לאחר פסח :-D אך לא ציין מועד מדויק..

 

אעדכן בהמשך.

 

אתה יודע איפה תיהיה ההשקה?

פורסם

יואו אתם לא חושבים שהגזמתם אתם דיון שלם מדברים על הגאנטים שהם מוכרים לכם מקורי לא מקורי

אפשר לחשוב למה מזה גאנטים !!! ממש צרות של עשירים אתם!! מי צריך בכלל ג'אנטים

תקנו עם הטאסות רגיל ותהנו עם הרכב באותו הדרך אנשים בוכים על שטויות במיץ! אף אחד לא מחייב אותכם לקנות ג'אנט סיני דרך היבואן תקנו בעצמכם ונגמר הסיפור.... מי בכלל צריך את הגאנטים שלהם אני אחסוך כסף וארוויח.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אפשר לחשוב למה מזה גאנטים !!! ממש צרות של עשירים אתם!! מי צריך בכלל ג'אנטים

לא צריך שום ג'אנטים, גבר אמיתי נוסע על בלוקים.

TK560314_wa.jpg

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
יואו אתה צודק. מי בכלל צריך אוטו. צרות של עשירים. למה לא נוסעים באוטובוס? פורום שלם שמדברים על מכוניות וגאנטים. שטויות במיץ.

 

אני במקומך עובר לפורום הזה:

http://meirkids.co.il/Forum/Forum?type=1

 

נראה לי יותר תשתלב שם.

 

תרשה לי לתקן אותך אבל אתה ועוד כמה הלכו רחוק מאוד בנוגע לגאנטים לקחתם קשה את העניין של הגאנטים כאילו מדובר פה על החלטה אם לקנות את הרכב או לא! גם גאנט ברזל זה בסדר גמור ואם הוא חוסך בכסף אז למה לא!

לא צריך לגמור 3 עמודים רק על זה.

 

ולדעתי "להוביל דעה" אתה יכול אולי בפורום http://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/f6

 

בהצלחה.

פורסם

אתה משלם על העמודים?

 

מה זה עניינך כמה עמודים אנשים ידברו כאן על גאנטים?

 

מה גם שלא ירדת לסוף דעתם של האנשים כאן.

 

אבל אתה קופץ בראש.. אתה יודע מי קופץ בדכ בראש, כן?


×
×
  • תוכן חדש...