Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חברים

יש ברשותי טיוטה קורולה runx שנת 2003 אוטומטי. רציתי לעשות בדיקה של צריכת הדלק שלה לכן תידלקתי פול ונסעתי עד שנדלקה לי הנורה. מה שהיה לי מוזר בבדיקה הזאת היה שבמהלך ה400 קילומטר הרכב שתה עד לחצי טנק ומהחצי עד שנדלקה הנורה עברו רק 170 קילומטרים.

יש לכם אולי מושג למה זה קורה?

למה מ400 עד 570 זה פיתאום שותה פי 2?

יש לציין שבמהלך כל הבדיקה הרכב נסע גג 100 ולא השתוללתי איתו.

פורסם

על פניו הוא לא מודד כמו שצריך

אצלי הרכב מאותו שנתון ובנסיעה משולבת במד החצי אני עובר כ 200 ק"מ הנורה נדלקת ב 420 ק"מ כשבטנק יש עוד כ 14 ליטרים

הנורה נדלקה לך רק אחרי 570 קילומטרים?

איזה צריכה קיבלת אחרי הבדיקה?

וכמה ליטר הצלחת למלאות אחר כך בתחנה?

פורסם

בהרבה מכוניות מד הדלק לא מדייק

לפעמים יותר לפעמים פחות

צריכת הדלק לא משתנה כשכמיכל מלא או ריק (אולי קצת כשמדובר עם מיכל גדול ואז המשקל משמעותי קצת יותר)

פורסם

בחישוב גס זה יצא 1:10 פלוס מינוס.

בתחנה הצלחתי למלא 44 ליטרים אחרי שהנורה נדלקה.

אהה ולחץ האוויר בגלגלים אצלי 32 בכולם

יכול להיות שזה מה שנותן לי עוד כמה קילומטרים

פורסם

1 ל 10 בקורולה 2003 לממוצע עירוני ובין עירוני זה דיי בסדר לרכב ממוצע בשנתון שלך.

היה לי 2003 ואחכ 2007. שתיהן שמורות בצורה פדנטית הייתי מגיע ל 1 ל 14 בחוץ לעיר. בתוך העיר 1 ל 10. וזה לרכב ששמור ומתוחזק ברמת ה בורג !

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם (נערך)

בשנת 2003 היה לה לפחות ארבעה מנועים:4ZZ-FE,3ZZ-FE,1ZZ-FE,2ZZ-GE

כלם שונים.....:lol:

עריכה אחרונה על ידי gershon1
×
×
  • תוכן חדש...