Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,



 

ברכב שלי יש מקום למסך מולטימדיה 2din, כאשר בחלק העליון מותקן רדיו דיסק 1din ובחלק התחתון מותקנת מגירה.

שלפתי את שני אלו ומדדתי את המידות של האורך והרוחב: 114x182 מ"מ.

לאחר מכן מצאתי באיביי מערכת מולטימדיה 2din עם המידות: 100*182.

 

האם ניתן להתקין את המולטימדיה הזו ברכב? יש איזשהי דרך להתגבר על המרווח שעשוי להיות במידת הגובה?

 

תודה,

רועי

פורסם

אם אתה צריך נטו רק את הכיסוי מסגרת מסביב, יש למשל את זה: https://www.alexsander.co.il/product/6545

מקביל למוצר הזה (ואחרים דומים מחברות אחרות, למשל זה), שנמכר בחו"ל כמובן בפחות:

http://www.connects2.co.uk/Product/ProductItem/CT24PE11

 

אם אתה צריך גם כלוב ושאר מחברים שלו, אז מוצר כזה מתאים: http://www.connects2.co.uk/Product/ProductItem/CT23PE01

 

אם אתה מתכוון לבצע את ההתקנה אצל מתקין ולא בעצמך, בדוק מולו מה יש/אין לו וכמה זה יעלה לך. :wink:

פורסם

מעולה,

אני עדיין מתלבט איזה מולטימדיה להזמין - ככל הנראה אנדרויד.

לאחר שאבחר מולטימדיה, אבדוק האם הספק מספק גם כלוב - לפי זה אוכל לדעת איזה מהם להזמין.

ראיתי את המוצרים שצירפת באיביי בסביבות 100 ש"ח - נשמע לי מאוד סביר.

 

תודה רבה חבר - עדיין ממשיך לחפש אחר מערכות מולטימדיה אנדרויד, שנראה כי כולם סינים ולכן הבחירה קשה..

×
×
  • תוכן חדש...