Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי

אשמח לעזרתכם מול בעיה שיש לי מול ביטוח ישיר.

אישתי הייתה מעורבת בתאונה לפני שלושה חודשים .

הרכב מיצבושי לנסר 2011 היה מבוטח במקיף בביטוח ישיר.

למרות שאישתי לא הייתה אשמה בתאונה החלטנו לתבוע את המקיף של הביטוח שלנו על מנת לא להתנהל מול השמאי על השרידים.

השמאי הגדיר את הרכב כאובדן להלכה

 

לאחר שהעברתי לביטוח ישיר את כל הניירת , הם קזזו מהתשלום את ערך השרידים בטענה שיש קריאת שירות לרכב.

אכן לרכב הייתה קריאת שירות.

לפני חודשים + מס' ימים, הנציגה של ביטוח ישיר ציינה שהתשלום עבור השרידים יועבר תוך חודש - חודש וחצי מכיוון שספק השרידים צריך לטפל בקריאת השירות ועד שהוא לא יטפל התשלום לא יועבר.

לאחר חודש וחצי משיחה זאת, היא ציינה שהריקול עדיין לא הוסר ולכן לא אקבל את הכסף. הנציגה ציינה שנדבר שוב לאחר שבועיים ואז נראה כיצד אפשר להתקדם.

שוחחנו היום אך קיבלתי המון מידע סותר. בתחילה היא טענה שקריאת השירות טופלה אך הריקול עוד לא הוסדר במשרד התחבורה. לאחר מכן היא טענה שהרכב עדיין במוסך.

היא ציינה שע"פ הפוליסה הם לא חייבים לשלם לי עבור השרידים ואני יכול להגיע לקחת את הרכב- נשמע לי מאוד טמוע

 

 

אני ממש לא יודע איך להתקדם מול חברת הביטוח ואיך אוכל לזרז את התשלום של חברת הביטוח עבור השרידים

המצב הכלכלי שלי לא מאפשר להמתין עד שהם יחליטו להעביר אלי את התשלום

מישהו יכול לעזור\לייעץ בנושא?

עריכה אחרונה על ידי Redbalan
פורסם

הרכב שווה לדוגמה 30000 ש"ח השרידים שווים 3000 ש"ח האם את ה 27000 ש"ח קיבלתם?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אפשר כי בגלל קריאת השירות - לא יחודש רישיון הרכב.

ולכן הרכב יורד מהכביש בערך גריטה.

במידה ויאשרו כי בוצעה קריאת השירות - לרכב יהיה כנראה רישיון בתוקף.

ובמצב אובדן להלכה.

חברת הביטוח יכולה למכור אות הרכב למשפץ, והרכב אולי/כנראה יחזור לכביש..

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...