Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הלוואה מדיסקונט לקניית רכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

יש לי בדיסקונט אפשרות להלוואה מיידית עד 75,000.

רציתי לדעת, ריבית של 6.85% ל60 תשלומים, 6.15% ל36. במידה ואני לוקח, זה נחשב הרבה/קצת/סביר?

פורסם

ריבית הפריים היום היא 1.6 מכאן שהבנק מדבר איתן על פריים+4.5/5

 

אצל רוב היבואנים תוכל לקבל הפניה לבנק עם ריבית של 2.6% בערך (בהנחה שמדובר על רכב חדש)

 

מכאן שהבנק מציע לך ריבית די גבוהה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ריבית הפריים היום היא 1.6 מכאן שהבנק מדבר איתן על פריים+4.5/5

 

אצל רוב היבואנים תוכל לקבל הפניה לבנק עם ריבית של 2.6% בערך (בהנחה שמדובר על רכב חדש)

 

מכאן שהבנק מציע לך ריבית די גבוהה.

אממ זו לא הלוואה לקניית רכב (יש אפשרות כזו באתר) אלא הלוואה רגילה

לא עדיף לקנות רכב משומש אם מדובר בתקציב של 50-60K?

פורסם
אהלן,

יש לי בדיסקונט אפשרות להלוואה מיידית עד 75,000.

רציתי לדעת, ריבית של 6.85% ל60 תשלומים, 6.15% ל36. במידה ואני לוקח, זה נחשב הרבה/קצת/סביר?

אף אחד לא יכול לענות לך על זה ברצינות. בית במליון שקל זה הרבה או לא?

מבין את הנקודה? אף אחד לא ידע להגיד לך כן או לא כי לא ציינת את יכולת ההחזר החודשית שלך.

מישהו יכול להחזיר 10 אלף בחודש וזה לא ידגדג לו ומישהו אחר לא יצליח לעמוד בהחזרים של 1500 שח.

פורסם

^^^

 

הוא שואל על גובה הריבית ואתה עונה לו על גובה ההחזר החודשי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ההלוואה המיידית שיש לך באתר זו ההלוואה הכי גרועה שאתה יכול לקבל.

אתה תשלם הון עתק על ריבית.

אם אתה באמת רוצה משהו מהבנק, גש לסניף להתמקח.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

סעיף חשוב שכולם שוכחים זה שבסוף התקופה לאחר רכישת רכב חדש עם הלוואה כזו - אתה צריך להשלים כסף מהכיס. וסכום לא זעום. יש להכניס זאת בחישוב הכולל של ההלוואה.

פורסם
אממ זו לא הלוואה לקניית רכב (יש אפשרות כזו באתר) אלא הלוואה רגילה

לא עדיף לקנות רכב משומש אם מדובר בתקציב של 50-60K?

 

אני מבין שכוונתך ל"הלוואה לכל מטרה". הריבית על הלוואה כזאת נעה בין 1% לשנה לבין משהו כמו 15%(!) לשנה. ככל שהלקוח יותר טוב (ובתכל'ס פחות צריך את הכסף...) הריבית יורדת.

 

כדאי לך להטריח את עצמך לסניף הבנק שלך - זה כנראה יוזיל לך את הריבית, או כמו שציינו פה מעלי - ללוות מקרן השתלמות או פנסיה שאתה חבר בה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

משפיעה, אך בשערי הריבית הנוכחיים באופן די שולי

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מדובר בריבית מאוד מאוד גבוהה שלא הולמת שעבוד רכב לטובת הבנק.

הלוואה לרכב חדש נעה בין 2.1% ל2.6%

הלוואה לרכב משומש נעה בין 3.1% ל 4.1%

 

בדוק שנית הלוואה לטובת רכישת רכב ועדיף ביותר מבנק אחד.

ניתן ורצוי כמובן גם להתמקח.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...