Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גם פירלי לא יכול על אלוהים...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שאתחיל לעשות עליך עוד עבודת מחקר ?

 

אותך , אדוני הצעיר , אני כבר רואה בכדור הבדולח.

 

מרוח על עמוד או עץ.

 

אני מקווה שכל הנזק יסתכם בברזלים עקומים וגאווה פגועה ,ולא יותר ,אבל אתה בדרך.

 

 

שמר

מקווה לטעות.

כדאי שתבדוק את הכדור בדולח שלך... כנראה שמכרו לך מוצר פגום...

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כדאי שתבדוק את הכדור בדולח שלך... כנראה שמכרו לך מוצר פגום...

אני כבר רץ לתפוס מקום טוב בשורת אלה שיכתבו לך - "אמרתי לך "...:?

פורסם

הקישור לפי הניסיון שלי כבר לא זמין להורדה ..אם באמת מישהו יאלתר ויביא קישור טוב אחר להורדה ..זה יהיה טוב!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

קל מאוד להכנס להיגוי יתר במיוחד בכביש רטוב וכאשר הצמיגים ראו ימים טובים יותר.

על כך יעידו המטומטם שחתך אותי, אני, המגאן שלי ומעקה הבטיחות.

פורסם
אפשר לדעת מהאחרים שדיברו נחרצות נגד דעתי, האם קרה לכם במכוניות הנעה קדמית היגוי יתר?

 

:lol::lol::lol:

 

אל תאמין להם , אי אפשר להכנס להיגוי יתר עם הנעה קידמית !!!!

 

בדוק .

 

יאשה , שהרגיש איך התחת התחיל לצאת ב ~230 לפני כ שנה וחצי בבדיקה מסוימת של ברז מסוים... :wink:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

Evolution נראה לי שאתה מתבלל בין דריפטים להיגוי יתר,הרבה תאונות קורות בגלל היגוי יתר שנבע מתת היגוי,הקו בינהם נורא דק וההבדל בין נהג מתקדם לנהג מן השורה,זה שנהג מתקדם יודע להימנע מתת היגוי או לחילופין לעבור מתת היגוי להיגוי יתר בצורה חלקה,ללא איבוד שליטה.

 

אין קשר לסוג ההנעות ,"היגוי יתר" זה סה"כ שהחרטום נוטה יותר מדי למסלול הפנימי של הסיבוב ,מה שאומר מפגש עם גדר הבטיחות ברוב המקרים אם לא יודעים לתקן.

 

ולפותח השירשור,שום משחק עם ההגה לא יקח אותך רחוק בלי העברות משקל (אני יודע שזה הוזכר כבר,אבל בכל זאת אני רוצה לחזק).

פורסם
Evolution נראה לי שאתה מתבלל בין דריפטים להיגוי יתר,הרבה תאונות קורות בגלל היגוי יתר שנבע מתת היגוי,הקו בינהם נורא דק וההבדל בין נהג מתקדם לנהג מן השורה,זה שנהג מתקדם יודע להימנע מתת היגוי או לחילופין לעבור מתת היגוי להיגוי יתר בצורה חלקה,ללא איבוד שליטה.

 

אין קשר לסוג ההנעות ,"היגוי יתר" זה סה"כ שהחרטום נוטה יותר מדי למסלול הפנימי של הסיבוב ,מה שאומר מפגש עם גדר הבטיחות ברוב המקרים אם לא יודעים לתקן.

 

ולפותח השירשור,שום משחק עם ההגה לא יקח אותך רחוק בלי העברות משקל (אני יודע שזה הוזכר כבר,אבל בכל זאת אני רוצה לחזק).

לא מדויק:x ,בתנאים רגילים התופעה הטיבעית הראשונה היא תת היגוי.חוק ההתמדה של ניוטון מתאר את הנטייה של המכונית להתמיד בקו ישר; היא "לא רוצה" לפנות,אתה מכריח אותה וככול שהעומסים גבוהים -פנייה חדה יותר או מהירות גבוהה יותר-התחושה המיידית היא שצריך להפנות את ההגה יותר ויותר.וזה פירושו של "תת היגוי",יש לך פחות שינוי כיוון יחסית לשינוי בהגה,ומכאן שזווית ההחלקה בגלגלים הקדמיים גדולה יותר.התגובה הראשונה לאותה תחושה רגעית של "לא לוקחת את הסיבוב" היא תגבור ההפניה של ההגה:פעולה זו מעלה את הכוח הצידי שמפעילים הגלגלים הקדמיים,זווית ההחלקה עולה אומנם(אבל גורמת להפחתת מהירות הנסיעה) אך קו הפנייה מתהדק בהתאם למבוקש.אים ובמידה הפנה הנהג יותר הגה מהנידרש ,זווית ההחלקה עולה עד כדי ניתוק ומעבר להחלקה מלאה לפנים.זה מה שקורה כאשר "שוברים" את ההגה בתנועה חדה מדי,במקום להפנות אותו בהדרגה.בתנאים שונים(כביש חלק ממים או חול) עלולות התגובות הטיבעיות להשפיע באופן קיצוני על היתישרות המכונית.עודף היגוי נוצר מלפנים,חוסר אחיזה מתחולל מאחור,ובמקום סיבוב ראוי על קו הפנייה מיתקבל היגוי יתר.חרטום המכונית פונה פנימה,הזנב מתכוון לו החוצה,ואים לו מנענו את ההמשך המכונית תסתחרר על צירה עד כדי "צלחת" .התיקון למצב זה מגיע בדרך כלל לאחר תת היגוי,והמצב כבר לא כול כך פשוט-אומנם מרגישים שההגה נעשה קל מדי ,והפיתרון הוא הפנייה נגדית ומהירה של ההגה ,במטרה להגיע להחלקה שווה ומאוזנת של החרטום והזנב תוך כדי האטת קצב המכונית ומייד הפניה נוספת של ההגה בכיוון ההפוך.הקושי במצב זה הוא בקבלת החלטה מהירה,ואיך וכמה להפנות את ההגה בשני הכיוונים הנגדיים זה לזה.גם נהגים מיומנים מאוד ,אחרי תרגולים רבים במסלולי החלקה(גם אנוכי עשה קורס נהיגה מתקדמת) ומיתקני לימוד מיוחדים,שוגים במינון ותיזמון הנידרשים.ולסיכום אומר כי אופן ההחלקה המבוקרת מאוד מהנה, ואני בטוח כי רוב בעלי" הרכבים הספורטיביים" נהנים ומעלים חיוך מביצועו .רק אל תשכחו דבר אחד אתם לא לבד על הכביש.....:wink:

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם

שוב התחילו הפלספנים...

 

תשמעו אני מכיר תרכב מצוין! ואת הסיבוב (די שומם) עוד יותר !

ומכיר אפילו יותר טוב מרובכם מה זה היגוי יתר תת היגוי... לא אתווכח עמכם לגבי זה .

(ולזה שאמר שאי אפשר, דווקא כן אפשר להגיע מתת היגוי להיגוי יתר...זה די קל אפילו.)

וכן גם לשחק עם המשקל אני יודע טוב יותר מרובכם וזה לא סתם ביטחון עצמי מופרז (אוקיי אולי קצת),

תתפלאו, עם פיאסטה אני עושה דברים שרובכם לא תצליחו גם עם STI...

ומוטי היקר, קודם כל נכון, אני די שובב (תשאלו את חברה שלי..) אבל אני מוכם לשים כסף (והמון) שברגע שיהיה לי מספר שנות ניסיון על הכביש כמו של קולין מקגריי, אני לא אספור אותו אפילו ברוורס...

ותתפלא כבר פגשתי מדרכה (בעצם אל תתפלא). אבל אני אחד שלומד בדרך הקשה... "את כל מלמדי שגלתי. אה סליחה, השכלתי..."

אה כן ועוד הוכחה, אין לי ABS באוטו, את התיקון ביצעתי בעצמי...

טיפה יותר גז והפניית ההגה ב"הילוך איטי"... והאוטו שוב אוהב אותי..

 

אה ושמר, כח הפועל על עצם בתנועה מעגלית הוא כח צנטריפוגלי כח המושך לכיוון המרכז...

(סיימתי 5 יחידות פיזיקה בגבוה).

 

בברכת "תכירו את מי שאתם מאשימים לפני שאתם סתם מאשימים אותו, מזלזלים ביכולתו, ומעלילים עליו עלילות שווא"

בן השובב.

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם
שוב התחילו הפלספנים...

 

תשמעו אני מכיר תרכב מצוין! ואת הסיבוב (די שומם) עוד יותר !

ומכיר אפילו יותר טוב מרובכם מה זה היגוי יתר תת היגוי... לא אתווכח עמכם לגבי זה .

(ולזה שאמר שאי אפשר, דווקא כן אפשר להגיע מתת היגוי להיגוי יתר...זה די קל אפילו.)

וכן גם לשחק עם המשקל אני יודע טוב יותר מרובכם וזה לא סתם ביטחון עצמי מופרז (אוקיי אולי קצת),

 

ומוטי היקר, קודם כל נכון, אני די שובב (תשאלו את חברה שלי..) אבל אני מוכם לשים כסף (והמון) שברגע שיהיה לי מספר שנות ניסיון על הכביש כמו של קולין מקגריי, אני לא אספור אותו אפילו ברוורס...

ותתפלא כבר פגשתי מדרכה (בעצם אל תתפלא). אבל אני אחד שלומד בדרך הקשה... "את כל מלמדי שגלתי. אה סליחה, השכלתי..."

אה כן ועוד הוכחה, אין לי ABS באוטו, את התיקון ביצעתי בעצמי...

טיפה יותר גז והפניית ההגה ב"הילוך איטי"... והאוטו שוב אוהב אותי..

 

אה ושמר, כח הפועל על עצם בתנועה מעגלית הוא כח צנטריפוגלי כח המושך לכיוון המרכז...

(סיימתי 5 יחידות פיזיקה בגבוה).

 

בברכת "תכירו את מי שאתם מאשימים לפני שאתם סתם מאשימים אותו, מזלזלים ביכולתו, ומעלילים עליו עלילות שווא"

בן השובב.

לכל הדברים שרשמת אני לא אתייחס...

אבל,עד כמה שאני יודע -כח צנטריפוגלי דווקא מושך אותך החוצה מהמעגל (אחרת המים היו נשפכים מהדלי....) הכח המנוגד לו נקרא צנטרפטלי-לכיוון מרכז המעגל.

או שאולי שינו את החוקים ולא הודיעו לי ולקולין מק'ריי....

אגב,אם הוספת גז בתת היגוי-אז לא ביצעת את התיקון בעצמך.כנראה שהמצב לא היה כל כך קיצוני או שסתם היה לך מזל. עצם העובדה שלא קרה לך כלום והמשכת בנסיעה כרגיל בהחלט לא הופכת אותך לנהג טוב (ש"יתן לקולין מק'ריי בראש")

"תתפלאו, עם פיאסטה אני עושה דברים שרובכם לא תצליחו גם עם STI..."

כמו מה למשל? לחנות בין 2 מכוניות שחונות קרוב אחת לשנייה?????

גם אם אתה מכיר את הסיבוב ואת הרכב מצויין -תבדוק שוב אם אתה מכיר את הדבר הכי חשוב-המגבלות שלך.

סע בזהירות,

נתי

פורסם
שוב התחילו הפלספנים...

 

תשמעו אני מכיר תרכב מצוין! ואת הסיבוב (די שומם) עוד יותר !

ומכיר אפילו יותר טוב מרובכם מה זה היגוי יתר תת היגוי... לא אתווכח עמכם לגבי זה .

(ולזה שאמר שאי אפשר, דווקא כן אפשר להגיע מתת היגוי להיגוי יתר...זה די קל אפילו.)

וכן גם לשחק עם המשקל אני יודע טוב יותר מרובכם וזה לא סתם ביטחון עצמי מופרז (אוקיי אולי קצת),

תתפלאו, עם פיאסטה אני עושה דברים שרובכם לא תצליחו גם עם STI...

ומוטי היקר, קודם כל נכון, אני די שובב (תשאלו את חברה שלי..) אבל אני מוכם לשים כסף (והמון) שברגע שיהיה לי מספר שנות ניסיון על הכביש כמו של קולין מקגריי, אני לא אספור אותו אפילו ברוורס...

ותתפלא כבר פגשתי מדרכה (בעצם אל תתפלא). אבל אני אחד שלומד בדרך הקשה... "את כל מלמדי שגלתי. אה סליחה, השכלתי..."

אה כן ועוד הוכחה, אין לי ABS באוטו, את התיקון ביצעתי בעצמי...

טיפה יותר גז והפניית ההגה ב"הילוך איטי"... והאוטו שוב אוהב אותי..

 

אה ושמר, כח הפועל על עצם בתנועה מעגלית הוא כח צנטריפוגלי כח המושך לכיוון המרכז...

(סיימתי 5 יחידות פיזיקה בגבוה).

 

בברכת "תכירו את מי שאתם מאשימים לפני שאתם סתם מאשימים אותו, מזלזלים ביכולתו, ומעלילים עליו עלילות שווא"

בן השובב.

אני לא יודע מי גילה לך בבגרות, אבל כדאי שתחזור ללמוד עוד קצת...

 

התאוצה בתנועה מעגלית היא לכיוון המרכז, ופועל כח לכיוון המרכז, אך פועל כח גם בכיוון הנגדי שמאזן אותו. כל גוף בתנועה מעגלית שואף לצאת מהמעגל ולהמשיך בכיוון המהירות שלו ושאיפה זו גדלה עם המהירות. הכח שגורם לתנועה מעגלית הוא לא הכח הצנטרפוגלי, אלא כח אחר כמו חבל (מתיחות), או חיכוך עם הכביש במקרה שלנו... אפשר להרחיב עוד, אבל עזוב זה לא שיעור פיסיקה...

 

ולגבי כל מה שאמרת, ללמוד בדרך הקשה זה לא ממש חכם, ואני רואה שאתה מרגיש שאתה מן "נהג על" אומניפוטנט (תחפש במילון מה זה... :twisted:)

 

אהבתי במיוחד את הקטע שלא תראה את קולין מקריי גם ברוורס, הייתי מציע לך להחזיר את הסרט שאתה חי בו, לפני שיחייבו אותך עוד על איחור בהחזרה...

פורסם
שוב התחילו הפלספנים...

 

תשמעו אני מכיר תרכב מצוין! (ולכן הגעתי למצב של תת היגוי מטורף) ואת הסיבוב (די שומם) עוד יותר !

ומכיר אפילו יותר טוב מרובכם מה זה היגוי יתר תת היגוי... לא אתווכח עמכם לגבי זה . (ולכן הייתי מופתע מאוד כשזה בא)

(ולזה שאמר שאי אפשר, דווקא כן אפשר להגיע מתת היגוי להיגוי יתר...זה די קל אפילו.)

וכן גם לשחק עם המשקל אני יודע טוב יותר מרובכם(שאני מכיר אחד אחד) וזה לא סתם ביטחון עצמי מופרז (אוקיי אולי קצת (קצת, הרבה, מה זה משנה???)),

תתפלאו, עם פיאסטה אני עושה דברים שרובכם לא תצליחו גם עם STI... (נכון...)

ומוטי היקר, קודם כל נכון, אני די שובב (תשאלו את חברה שלי..(מה זה קשור לחברה שלך???)) אבל אני מוכם לשים כסף (והמון) (מוטי, לך על זה...) שברגע שיהיה לי מספר שנות ניסיון על הכביש כמו של קולין מקגריי (ה-ג' הכרחית???), אני לא אספור אותו אפילו ברוורס...(עם עין קשורה ובלי מראות)

ותתפלא כבר פגשתי מדרכה (בעצם אל תתפלא) (... זה בסדר, אנחנו לא). אבל אני אחד שלומד בדרך הקשה...(אני הורס מכוניות סדרתי...) "את כל מלמדי שגלתי. אה סליחה, השכלתי..."(אין מילים...)

אה כן ועוד הוכחה, אין לי ABS באוטו, את התיקון ביצעתי בעצמי...(באמת אני מתפלא איך ה-ABS לא התערב...)

טיפה יותר גז והפניית ההגה ב"הילוך איטי"... והאוטו שוב אוהב אותי..(...ואתה אוהב מדרכות והפחח אוהב אותך...) (עצה ידידותית: עדיף לעלות על מדרכה עם סוליית הצמיג ולא עם הדופן.)

 

אה ושמר, כח הפועל על עצם בתנועה מעגלית הוא כח צנטריפוגלי כח המושך לכיוון המרכז...

(סיימתי 5 יחידות פיזיקה בגבוה). (שמעת שמר? אל תשכח את הכלל הזה, כן?)

 

בברכת "תכירו את מי שאתם מאשימים לפני שאתם סתם מאשימים אותו, מזלזלים ביכולתו, ומעלילים עליו עלילות שווא"

בן השובב.

(אני לא נוהג להגיב ככה, אבל הפעם, שובבון, הגזמת...)

dirty old man

need love too

פורסם

שלום גם לך מר שובבון ,פלספנים:???:,בסך הכול ניסיתי להבהיר את הנושא. 137 הודעות רשמתי בפורום הזה ,וזו הפעם הריאשונה שאני נתקל בחבר פורום שמלגלג ומיתבטא בצורה כול כך בזויה שמביישת את הפורום הזה .חבל.....:roll:

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם

שמר ומוטי, עשיתם לי חשק לעבור איזו הדרכה קצרה/ארוכה אצל מוטי במגרש הביתי.

בגללכם אני יוצא מוקדם מהעבודה והולך לקארטינג!

 

ולגבי היגוי יתר - יצא לי לחוות את הנ"ל פעמיים (בכביש ציבורי) ללא כוונה + היום ראיתי שרייד חמודה עושה יופי של היגוי יתר על כביש רטוב בסיבוב מכביש 5 לאיילון.

היגוי יתר זה דבר מפחיד, במיוחד כשיש תנועה בכביש ולא משנה אם עשית קורס נהיגה מתקדמת או לא.

הלוואי ויכולתי לתרגל שוב את התרגיל עם היגוי היתר שעשינו ב"מסלולים" במקום נידח עם כביש רטוב. :(

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...