Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש להורים שלי קורולה 2007 אוטו' וכבר הרבה זמן (שנה) מופיעה נורת check engine (בדוק מנוע).

אבא שלי אמר לי שאין שום בעיה וזה סתם מופיע.

קראתי קצת באינטרנט והבנתי שאפשר לפתור את זה אם מוציאים את החיבור של המינוס מהמצבר לכמה דק' (משהו לגבי איפוס המחשב)

במידה והנורה תידלק אחרי זה, כנראה שהבעיה ממשית וכדאי לבדוק.

רציתי לשאול כמה שאלות לגבי זה:

ראשית - האם זה פתרון טוב?

 

דבר שני - מה לקחת בחשבון בזמן איפוס המחשב? יש משהו חיוני שיכול להימחק?

קודן? קילומטראז'?

 

דבר שלישי - יש איזשהו סיכון ע"י הוצאת המינוס? מבחינת חישמול וכו'..

 

סליחה עם השאלות בסיסיות מדי, אני לרוב לא מתעסק עם רכבים ורק רציתי לעזור לאבא שלי.

תודה רבה!

פורסם (נערך)

ראשית תחליף אבא. אין דבר כזה שאין בעיה, הנורה לא נדלקת סתם.

 

תתחבר עם סורק תקלות ותגלה מה קוד התקלה. אל תנתק את המצבר, בטח לא בקורולה - שם המצערת מתאפסת ולוקח למחשב זמן ללמוד אותה מחדש.

 

מהיכן אתה בארץ? אחד מחברי הפורום הקרוב אליך ישאיל לך סורק.

 

במקביל, תזמין אחד מאיביי שיהיה לך להבא.

 

http://www.ebay.com/itm/OBD2-II-ELM327-V1-5-Auto-MINI-Bluetooth-Diagnostic-Scanner-Tool-for-Car-Hot-FE-/331991634080?hash=item4d4c3e50a0:g:MIAAAOSwLF1X9c-O&item=331991634080&vxp=mtr

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם (נערך)

היי,

קודם כל תודה רבה על המענה המהיר!

לפי מה שהבנתי הוא היה במוסך ואמרו לו שאין בעיה.

הבנתי גם שלפעמים גם אחרי שהבעיה נפתרת הנורה נשארת, ורק איפוס מבטל אותה.

אם אתה אומר, באמת אבדוק עם סורק.

אני גר באזור מעלה אדומים - ירושלים, וההורים גרים במרכז.

 

לגבי הסורק, באמת הסתכלתי כדי לקנות..

יש משהו מומלץ מהרשימה הזאת:

http://m.ebay.com/sch/i.html?_nkw=car+diagnostic+tool+blue&isNewKw=1&mfs=GOCLK&acimp=0&_trksid=p2053742.m2428.l1313.TR0.TRC0.Xcar+diagnostic+tool+blue&sqp=car+diagnostic+tool+blue

מעדיף משהו שמתחבר לפלאפון או למחשב..

 

עריכה:

עכשיו ראיתי שפרסמת לינק לבודק רכב

תודה!

עריכה אחרונה על ידי Schr90bgho
×
×
  • תוכן חדש...