Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אמור לכלול פלאגים עד כמה שאני זוכר [פלאגים רגילים לדעתי ולא אירידיום]

 

מתי החלפת פעם אחרונה פילטר אויר?

 

יש מצב שגם היית אמור להחליף פילטר דלק אבל נצטרך לחכות למישהו עם ספר טיפולים או גישה לאחד כזה.

פורסם

היי חברים,

קיבלתי הצעת מחיר ממוסכניק שעבד עד לא מזמן בצ'מפיון לכל הטיפול (טיימינג, משאבת מים GATES, טיפול 120K כולל פלאגים..) ב1800 ש"ח. היה לי ניסיון טוב איתו עם רכבים אחרים בעבר, האם כדאי לתת לו לטפל או ללכת בכל זאת לרון ולשלם 800 ש"ח יותר ?

אם תהיה תקלה כלשהי בעקבות הטיפול ויהיה ברשותי קבלה ופירוט על העבודה, הוא יהיה מחוייב לקחת אחריות על הנזק נכון ?

פורסם

אם אתה הולך לרון והוא עושה את העבודה כולל החלקים בוודאי שיש לך אחריות, על הכל.

 

אני לא סגור לכמה זמן אבל תשאל את רון.

פורסם
היי חברים,

קיבלתי הצעת מחיר ממוסכניק שעבד עד לא מזמן בצ'מפיון לכל הטיפול (טיימינג, משאבת מים GATES, טיפול 120K כולל פלאגים..) ב1800 ש"ח. היה לי ניסיון טוב איתו עם רכבים אחרים בעבר, האם כדאי לתת לו לטפל או ללכת בכל זאת לרון ולשלם 800 ש"ח יותר ?

אם תהיה תקלה כלשהי בעקבות הטיפול ויהיה ברשותי קבלה ופירוט על העבודה, הוא יהיה מחוייב לקחת אחריות על הנזק נכון ?

אל תשכח כמה דברים חשובים מאוד !

 

1. מוסך רון נתן לך הצעה הכוללת מע"מ (כלומר רק המע"מ 400 שקלים).

 

2. במוסך רון אתה מקבל אחריות לשנה.

 

3. כאשר תרצה למכור את הרכב ייתכן שהקונה הפוטנציאלי ייבקש לראות היסטורית טיפולים או היכן ביצעת את הטיימינג.

איזה כייף לי :)

פורסם

אתה מדבר על הפרש של 800 שח אבל ללא המשאבת מיים לעומת הבחור שאתה מכיר שבהפרש הזה כן שם משאבה....מה שאומר שכולל משאבה אצל רון זהייקפוץ אל מעל ה 1000 שח הפרש. מה גם שתחשב את הדלק עד לתל אביב ויום עבודה שתשרוף וזה כבר יגיע אני מניח לכיוון ה 1500 שח הפרש פלוס מינוס. אין ספק שרון הוא מקצוען אמיתי אבל בשביל סכום שכזה אני אישית לא לא הייתי מדרים מחיפה לתל אביב. אם מצאת מישהו שאתה מכיר ומרגיש שיכול לסמוך עליו לך על זה...הטיימינג במנוע שלך פשוט ולא מורכב כך שלא רואה סיבה לכשל אם מדובר במכונאי שכבר ביצע טיימינג שכזה במיסגרת עבודתו בצמפיון.

פורסם

לא מבין את העניין על המשאבת מים, בסך הכל עוד 3 או 4 ברגים לפרק. גם ככה צריך להזיז את המיכל עודפים של נוזל הקירור כדי להגיע לטיימינג, אז לרוב מנתקים אותו כדי שלא יפריע, אז ז"א שצריך להוסיף מים אח"כ, אז רוצים עוד מאות שקלים כדי לפרק עוד 3 או 4 ברגים? כאילו ששמים עוד "מדרגה" כדי לייצר סיבה לדרוש עוד כסף ומצמידים את הלקוח לפינה, הוא כבר משלם 1800 שקל אז לא נעשה משאבת מים? אז ברור שעושים ואז המחיר עולה עוד.

 

בעיה....

פורסם

תודה על התשובות חברים !

במוסך השני שבדקתי בו, ביקשתי לשים שמן קסטרול, פילטרים מקוריים וקיט טיימינג של גייטס וזה המחיר- 1800- שהוא ביקש כולל מע"מ. השאלה איזה חברות של פילטרים (דלק, מזגן, אוויר) נחשבת לאיכותית ו"מקורית" ?

ונכון, במוסך רון ההצעה הייתה בלי משאבת מים ובלי לדבר על איזה סוג של חלקים הוא ישתמש בהם.

פורסם

שוב פעם תצא מהעניין של "מקורי", לפולקסווגן אין דבר כזה מפעל לפילטרים, יש יצרני פילטרים כמו מאן, קנכט, מפקו, מאלה, היצרן קונה מהם כמות ומספק למוסכי הרשת.

 

אני לא מאמין שהבחור שם לך מקוריים כי גוזרים עליהם קופון שערורייתי, אני חושב שהוא התכוון לתוצרת ידועה כמו אלו שרשמתי, גם אפשר לקחת פילטר סיני ולשים בקופסא של מקורי... אתה צריך לראות בעין מה כתוב על הפילטר. יש הרבה תחמנות בתחום הזה.

פורסם

אצל רון תקבל חלפים מקוריים או תואם מקוריים עד כמה שזכור לי, לרוב מדובר על MANN.

 

אם אתה בוחר ללכת לבחור השני, תוודא מולו איזה חלפים הוא מחליף ושל איזה חברות ותרשום פה, כבר ידעו לענות לך אם זה טוב או לא.

 

אם ב 1800 ש"ח אתה מקבל שמן מנוע(קסטרול) פילטר שמן\דלק\אויר(מקוריים) טיימינג(GATES) + משאבת מים(לא ציינת של איזה חברה) כולל עבודה מע"מ ושאר ירקות אז המחיר בסדר גמור - רק לא הבנתי אם מדובר על מוסך או על מישהו פרטי.


×
×
  • תוכן חדש...