Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, ברצוני להגביהה את הרכב ע"י החלפת קפיצים.

עיקר הנושא הוא שיהיה זול, המשמעות היא מציאת רכב בפירוקיה שחולק מאפיינים עם הקפיץ המקורי של הרכב.

 

השאלה היא, איזה רכב/רכבים?

איך אני מאפיין קפיץ, ע"י איזה פרמטרים אני מחפש קפיץ חלופי?

 

הבהרות:

מוכן לקבל את הקשחת המתלים ושינויי זויות כתוצאה מהחלפת הקפיץ לארוך יותר.

הבולם יישאר מקורי, ואני מבין את המשמעות שאורך חייו ייפגע וכך גם נוחות הנסיעה תיפגע.

אני מבין גם את ההשלכות של החלפת הקפיצים על הטסט השנתי.

יש לי את הכלים להחליף את הקפיץ.

פורסם

יש אפשרות להשאיר את הקיימים ולהוסיף "ספייסרים" ומגדילים מרווח .

אנחנו היינו בונים מאקולון (לג'יפים)אבל היום כנראה שיש חומרים אחרים

מועדפים.

היינו לוקחים מידות ברגים ובונים אצל חרט,אחרי ההרכבה היינו מחזירים

זוויות היגוי וכאלה.

מגביהים בארבע פינות ,לדוגמה...http://www.ebay.com/itm/2009-2016-Dodge-Ram-1500-4X4-3-Front-2-Rear-Suspension-Lift-Leveling-Kit-4WD-/231849997499?hash=item35fb5634bb:g:pWUAAOSw6n5XveIT&vxp=mtr

 

פשוט מכניסים בין הקפיץ לכרית הבולם את המרווח הרצוי שבנית.

פורסם

הלוואי וזה היה המצב.

שקלתי את האפשרות של ייצור ספייסרים מאוקולון או מברזל עד שפירקתי את הבולם כדי לקחת מידות.

בפירוק התגלה שהחיבור של הבולם למרכב הוא ע"י בורג בודד ולא כפי שנהוג (ע"י 3 ברגים).

כך שיוצא מצב שבו לא ניתן לייצר ספייסרים לרכב הזה.

יש אפשרויות רבות אחרות אבל אני מחפש אמינות יחסית והפתרון הזול יותר והאמין יותר זה החלפת קפיץ.

 

אשמח לעזרה בנושא.

תודה

פורסם

אני מבין את המורכבות ולא חשבתי לרגע שלא מסובך העניין,אבל אולי לייצר את

כל המכלול הקיים של הבולם ולהוסיף לו את הס"מ הרצויים בייצור,גם אם הוא

בורג אחד. פשוט תושבת מוארכת בייצור עצמי או לרתך לתושבת ולהוסיף "גובה".

×
×
  • תוכן חדש...