Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב להחליף תרמקולים האחוריים המצ'וקמקים שיש לי ברכב,רמקולים

מקורים של פורד 5/7 לרמקולים של פיוניר 6/8 6880 אם אני

לא טועה

הרמקולים שיש לי מקדימה הם די בסדר,מק אודיו 150 וואט,

הציעו לי בסאונד אפקס להעביר תרמקולים האלה אחורה ואת הפיוניר

מקדימה מה שנראה די הגיוני כי הפיוניר הם איכותיים יותר ועוצמתיים

יותר,240 וואט.

הציעו לי גם לעשות קומפוננט אבל לא מתאים,בערך 1000 שקל.פי

2 מהרמקולים של פיוניר.

יש לי גם סאב של פיוניר ומגבר של רוקפורד.

הבעיה העיקרית שלי היא שהרמקולים במיוחד אלו מאחורה של פורד

די פוגעים באיכות הצליל,כלומר,שאני מגיע ל22-23 בעוצמה

של הרדיו דיסק(גם פיוניר 1650)הצליל נהיה עמום יותר...

עכשיו השאלה שלי היא אם שווה לי להחליף תרמקולים כדי

שאני אוכל לשמוע בערך בעוצמה של 30 בכיף ובלי בעיה?

מה שאני לגמרי לא יכול כרגע...

תודה

:)

פורסם

בוקר טוב!

דבר ראשון אם אתה לא רוצה שיחסמו לך את התרד עוד לפני שקבלת תשובות לשאלות שלך תערוך את ההודעה שלך ותשנה את הפונט ובמיוחד את הצבע! (כתבת הרבה... חבל שיחסמו)

ועכשיו לשאלה שלך:בטח שווה לך להחליף רמקולים שלא עובדים טוב! לגבי העברה של הרמקולים אין לי מושג בהצהרות של מק אודיו, אבל שים לב שהנתונים שכתבת הם לא רמס... אז אי אפשר לדעת מה באמת עוצמתי יותר,תבדוק מהם הצהרות הרמס של שתי הרמקולים.

פורסם

קומפוננט לא חייב לעלות 1000 שקל

אתה יכול לרכוש גם ב 250 משהו נחמד מאוד ( כמובן שהכול יחסי )

אל תיתן לבעלי חנויות להשפיע עלייך

תן להם ( וגם לנו ) את התקציב שלך ולפי זה שיעבדו

לא מתאים להם ? תעבור לחנות אחרת

פורסם

תודה חבר'ה...



למרות שלא קיבלתי בדיוק תשובה ברורה כמה בדיוק זה כדאי,אני בסה"כ מחפש עוד עוצמה

ועוד איכות בלי להשתולל בהוצאות ובלי להשתולל בתוספות...קומפוננט לא מעניין אותי...

זוג רמקולים חדשים יספק אותי השאלה אם זה שווה ת500 שקל בערך ?

רשמתי בכותרת תכתובת שבה אפשר לראות את הרמקולים(לא הצלחתי להכניס קישור)אבל חפיף

:wink:

פורסם

תודה חבר'ה...



 

למרות שלא קיבלתי בדיוק תשובה ברורה כמה בדיוק זה כדאי,אני בסה"כ מחפש עוד עוצמה

ועוד איכות בלי להשתולל בהוצאות ובלי להשתולל בתוספות...קומפוננט לא מעניין אותי...

זוג רמקולים חדשים יספק אותי השאלה אם זה שווה ת500 שקל בערך ?

 

 

מה זה קומפוננט ?

זה לא רמקולים ? ( פלוס טויטר וקרוס אובר)

פורסם

יש לך 500 שקל , ויש לך מקום מאחורה ל 6*9 אין דבר כזה 6*8 ...

אז אני ממליץ לך על המורל פלוס שהוא רמקול מצויין ! נותן אחלה תמורה למחיר הנמוך יחסית לרמקולים של מורל

הינה לינק :

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^1782,normal_sales

הם עולים פה 550 אבל תוכל למצוא אותם ב 500 שח בקלות בחנויות לאוודיו לרכב

אם אתה רוצה להשקיע פחות לך על הפיוניר 240W MAX הכחולים והידועים מכל שלי יש אותם ואני מרוצה מהם מאוד , הינה לינק (260 ש"ח פלוס הובלה)

http://www.audionet.co.il/details.asp?id=487&lead_id=&look=

פורסם
יש לך 500 שקל , ויש לך מקום מאחורה ל 6*9 אין דבר כזה 6*8 ...

אז אני ממליץ לך על המורל פלוס שהוא רמקול מצויין ! נותן אחלה תמורה למחיר הנמוך יחסית לרמקולים של מורל

הינה לינק :

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^1782,normal_sales

הם עולים פה 550 אבל תוכל למצוא אותם ב 500 שח בקלות בחנויות לאוודיו לרכב

אם אתה רוצה להשקיע פחות לך על הפיוניר 240W MAX הכחולים והידועים מכל שלי יש אותם ואני מרוצה מהם מאוד , הינה לינק (260 ש"ח פלוס הובלה)

http://www.audionet.co.il/details.asp?id=487&lead_id=&look=

רוצה להתערב שיש 6/8 ?? יש לי פורד פוקוס 6/9

לא יתאים...

יש פה מישהו שקנה ב

SOUND FX

ובכנות יכול להמליץ עליהם בכלל?

פורסם

אני רכשתי את ה KFC-6889ie של Kenwood

280 וואט (לא זוכר רמס)

9*6

 

אני לא מפסיק להנות מהם. אני ממליץ בחום...

450 ש"ח בנס-ציונה, כולל התקנה.

!AWDSOME

פורסם
רוצה להתערב שיש 6/8 ?? יש לי פורד פוקוס 6/9

לא יתאים...

יש פה מישהו שקנה ב

SOUND FX

ובכנות יכול להמליץ עליהם בכלל?

אין דבר כזה 6*8 נשמה . לא שידוע לי , המידות של הרמקולים הם :

 

8

7X5

7X10

6X9

6.5

6

5.25

4

3.5

יש כמובן יותר (סאבים ורמקולים כמו 12 10 15 ועוד ועוד..)

פורסם
אין דבר כזה 6*8 נשמה . לא שידוע לי , המידות של הרמקולים הם :

 

Golf ידידי , אתה טועה.

יש 6X8.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...