Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שדרוג סאב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברשותי סאב של פיוניר דגם: ts-w309d בשימוש כ4 שנים וחצי, זה סאב 2 סלילים שמחובר ב 8ohm למגבר rainbow beat 4, הבאס נשמע לא מדויק בווליום גבוה בעיקר...

בסה"כ הוא בסדר אבל בכל זאת חשבתי לשדרג למשהו איכותי יותר.

הסאב הזה נחשב לסדרה פשוטה של פיוניר או סדרה גבוהה ובגלל שהוא על 8ohm הוא לא מפיק את כל היכולת שלו?

חשבתי על הסאב הזה jbl csx1400bp, אהבתי את העיצוב הוא מאוד מיוחד ויש לי ניסיון איתם עם מערכת ביתית השאלה היא איך הם באודיו לרכב והאם זה יהווה שידרוג? התקציב זה במחיר הזה 900 עד 1000 כולל תיבה, מעדיף מקורית

פורסם (נערך)

אף אחד :cry:

אני אפרט קצת יותר: יש לי את הסאב עוד מהרכב הקודם מה שכן היה ציוד אחר, כשהחלפתי לרכב הנוכחי הרגשתי שוני מסוים לרעה גם מבחינת עוצמה וגם באיכות.

בהתחלה (לכמה חודשים) הסאב היה בתיבה פתוחה שקיצרתי אותה והפכתי לאטומה גם בגלל המקום הרב שהיא תפסה וגם כי זו המלצת היצרן..

המגבר שלי מספק בגישור 300w rms, ל 4ohm ובגלל שהסאב על 8ohm אז המגבר נותן לו 150w rms, לפי הבנתי.

אלה הסיבות שבגללן חשבתי לשדרג.

חשבתי גם על ה morel primo, ה 10" או 12" לא סגור עדיין..

המלצות אחרות משהו מישהו?

עריכה אחרונה על ידי or232
פורסם

לפי מה שאני מבין התקציב הוא 1000 שקלים.

 

היות והסאב הקודם היה ברכב הקודם בתיבת פורטד היה לו הרבה יותר כוח אפקטיבי, לאחר המעבר לרכב קטן יותר ולתיבה אטומה ביחד עם סאב וופר שרואה אולי חצי מההספק שהוא מוצהר לספוג - התוצאה עגומה עוד יותר וזה מלחתכילה כאשר נתון הפתיחה שלך הוא סאב וופר לא מדוייק בעליל של פיוניר.

 

השאלה היא מה אתה מחפש מהבאס ברכב שלך והאמת היא לאור העובדות מעלה - אני לא בטוח שאתה באמת יודע.

 

ההמלצה שלי - תגיע למפגשי אודיו, תתרשם מהרכבים שאתה שומע (מקווה שגם יגיעו רכבי SQ ולא רק SPL) ואולי יהיה לך קצת יתר מושג של מטרה כלשהיא.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה על המענה, זה מחזק את מה שחשבתי, אני לא בדיוק יודע לתאר את מה שאני שומע ומה שחסר לי אבל בסופו של דבר אני לא מרוצה ממה שיש לי כרגע. (בס מרוח, לא מהיר וחד מספיק, מדויק? העניין מחריף יותר כשהווליום עולה)

יש לך חוות דעת על הפרימו? המלצה לסאב של jbl? המלצה לסאב אחר כולל תיבה בטווח מחיר הזה?

כרגע אני די נעול על הפרימו עם התיבת פורט המקורית שלו שלא כל כך גדולה כמו תיבות פורט אחרות, מתלבט גם בין 10" ל 12"

פורסם

אין לי שום המלצה - מהסיבה שאתה לא באמת מסוגל להגדיר מה אתה מחפש.

 

יש תקציב.

 

בוא ננסה בדרך אחרת - אתה קודם כל מחפש יותר דיוק. לא בעיה גדולה - כמעט כל סאב סביר אחר יתן לך את זה בתיבה הנכונה.

 

השאלה היא האם אתה מחפש באותה הזדמנות לנסות להוציא כמה שיותר הספק מהסאב וופר?

או שאתה בעיקר מחפש משהו רך, טונאלי ונעים שישתלב טוב עם המוזיקה?

או שאתה מחפש פטיש שנותן מכה חזקה מאוד ומהירה מאוד בלי לרדת נמוך מידי ולהרעיד את כל הרכב?

 

מה סגנונות המוזיקה שאתה אוהב בעיקר לשמוע?

 

אולי ככה יהיה יותר קל לכוון אותך למשהו נכון יותר עבורך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני כן מחפש שיפור בעוצמה כי כרגע אני מרגיש שזה לא מספיק, ואני כן רוצה שהסאב ירד נמוך כשצריך וירעיד את הרכב

מה שאני שומע זה בעיקר: r&b, hip hop, rap וגם deep house..

פורסם

פרימו 12 אינטש בתיבה אטומה או 10 פורטד

 

בגלל ההעדפה לתחום הנמוך הייתי מעדיף את ה12 בתיבה אטומה ולהתפשר קצת על ההספק שהוא יוכל להוציא.

 

תיקח בחשבון שהסאב וופר הזה לא מספק פאנטש חזק במיוחד או מדוויק במיוחד.

 

אם אתה מחפש את הפאנטש - ממליץ לחפש רוקפורד P2 ישן או DLS KW10

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ראיתי את ההמלצה שלך עוד בצהריים ובסופו של דבר החלטתי להזמין את ה primo 12" עם תיבת הפורט המקורית והגריל, אמור להגיע בימים הקרובים..

(אני יודע שעדיף לשמוע לפני, הבעיה היא שאין לי ממש זמן) במידה וארצה אוכל להחליף לתיבה האטומה שיש לסאב הנוכחי..

מעדיף לא לקנות יד שניה ראיתי גם שהp2 מגיע עם 2 סלילים של 2ohm

לפי מה שהבנתי אם אני אחבר למגבר שלי ב4ohm אני יקבל רק 200w rms?

תודה על העזרה מקווה שעשיתי קנייה טובה :)

פורסם

הרכבתי היום את הסאב ואני חייב לומר שזה מה שחיפשתי.

מרוצה עד הגג שומעים מאוד יפה בדיוק כמו שרציתי.. מבחינתי הבדל שמים וארץ

פורסם

מתחדשת - אפשר לקבל תמונת תא מטען? (ללא מספר לוחית רישוי!!!)

 

ואם גם אפשר לשאול כמה עלה התענוג?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בהחלט, מצורפת תמונה, התבאסתי רק שהגריל שקיבלתי הוא לא של מורל ובנוסף הוא בכלל לא מתאים, לטענת המוכר הוא אמר שאין למוראל כרגע גרילים.. נשמע מוזר ביקשתי ממנו שיזכה אותי על הגריל אמר שיזכה מחר..

עלה עם משלוח שליחים ועם הגריל 1050 בלי הגריל יצא לי 950,

העצוב הוא שראיתי את החשבונית של העסק שהזמינו מניפון כנראה שכחו להוציא, התיבה עם הסאב עלו להם 597 שקלים..

20160731_234326[1].jpg

פורסם

וכאן מתחילה הבעיה הקשה בתחום הזה בארץ - אין פיקוח על המחירים ויותר גרוע מכך אין רגולציה שמגדירה אותם.

 

אם הוא היה מספיק טיפש לחשוף מה היה מחיר הדילר שהוא משלם ליבואן כלפי לקוח סופי אז בעצם את מי שהוא דופק בעיקר זה - את עצמו. נכון גם אותך אבל אנשים נוספים כנראה לא ימהרו לקנות ממנו אם הוא לוקח כזה אחוז רווח - כמעט 50 אחוז.

 

אני לא יכול לאמר לך אם אחוז הרווח על רמקול ותיבת עץ צריך להיות 20 אחוז או 30 אחוז או 40 אחוז או 50 אחוז או אפילו 100 אחוז.

 

אבל הייתי מצפה למשהו באזור ה30-35 אחוז כמו על רוב המוצרים האלקטרוניים ושהמחיר יהיה איפשהו בין 800-850 שקלים ויהיה הוגן.

 

אבל בין הציפיות שלי לחוסר פיקוח מחירים וחוסר רגולציה או תקינה נקרא לזה ככה של אחוזי רווח - אין קשר מציאותי.

 

אבל החשוב מכל הסיפור הזה הוא שביצעת רכישה שהיא טובה ומתאימה לך ולכן - תהנה ממנו. כיף לראות את התמונות.

 

תתעקש על קבלת גריל מקורי! מול בעל העסק או זיכוי באמת תוך X ימים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

קצת לא קשור אבל גם אני חיכיתי קרוב לחצי שנה לגריל לפרימו 10", ממה שנאמר לי זה שמורל הפסיקו לייצר את הגריל ולכן יש מחסור ולא ניתן להשיג אותו.

פורסם

אז זה הזמן לקחת מידות קוטר טבעת בין מסגרת הסאב לשולי התיבה ולחפש גריל מתאים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זיכוי הוא אמר שביצע לא ראיתי את זה עדיין, מקווה שלא יהיו בעיות

באמת חיפשתי באינטרנט את המקורי ולא מצאתי שלחתי מיילים גם לכמה חנויות אף חנות לא ענתה, מאמין שאין.. הזמנתי משהו אוניברסלי מאייבי נראה נחמד דווקא גריל.jpg

×
×
  • תוכן חדש...