Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הללויה!

יאללה, שיסגרו לנוכלים האלה את הבסטה וישא"ק!

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4966343,00.html

 

משרד התחבורה הגיש כתב אישום נגד אובר



לפי לשון התביעה, נאשמת החברה בהפעלת הסעות פרטיות ללא רישיון, בניגוד לחוק המקומי. בכך מצטרפת ישראל לרשימה ארוכה של מדינות שתובעות או חוקרות את החברה בגין שורת עבירות והפרות נהלים

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ראיתי וקראתי את הכתבה ומלכתחילה ,בעקבות תגובות של חלק מהחברים על חוסר אוביקטיביות מצידי ,חוסר תמימות ,פחד מאיבוד פרנסה (כאילו שדיון כזה או אחר ישנו החלטות ממשלתיות) ,ועוד מרעין ובישין ,החלטתי שאני לא שם קישורים בנושא לצורך תרומה במרכאות או שלא ,לדיון הזה ולשרשור נוסף דומה.

 

הגעתי למסקנה שרק אדם שנמצא בתחום יכול לתת נתונים מדויקים יותר ממני, ושאר זויות המבט ,באות מנקודת ראות ,השקפת עולם ,סטיגמות ,ועוד כהנה וכהנה נושאים מבחינת לקוח /נוסע ,וכל הוכחה ו/או הסבר מגובים - לא יועילו .

אמשיך לקרוא בעניין את השרשור הזה והנוסף ואשתדל להתאפק .

שלא תבינו בצורה לא נכונה : הכל בסדר ,מותר ורצוי להביע דיעות מנוגדות .

 

לא "ברוגז" :-D...פשוט משתדל לשמור על בריאותי .

 

בכל שאלה לגבי תעריפים ,חוקי משרד התחבורה ,המלצות כנגד נהגי מוניות מפרי חוק כנגד נוסעים , ו/או חוקי תעבורה ,המלצות כדאיות נסיעה ,כדאיות עיסוק בתחום , סוגי רכב שיכולים להתאים ,אשמח לעמוד לרשות החברים /חברות בפורום וגם בפרטי.

 

 

 

בברכה

מוטי

פורסם

בגירה, הצחקת. א. נגד אובר יש תביעות כאלה בהמון מקומות בעולם. ב. הם לא נוכלים. המדינה נוכלת איך שהיא מתייחסת לנהגי המוניות.

אני נוסע במוניות של אובר ודומותיה באופן קבוע (באירופה, אמנם) והשירות כמעט תמיד מצוין, הן מגיעות בזמן, אני יכול לעקוב במדויק דרך האפליקציה, אני יכול לבחור את התעריף ובכל מקרה הוא זול משמעותית ממונית רגילה. לגמרי לטובת הלקוח.

 

בלי קשר - מה זה משנה אובר של היום אם בעוד עשור התחבורה הציבורית תהיה אוטונומית.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לדעתי בעוד עשר שנים לא תהייה שום תחבורה ציבורית אוטונומית בארץ. קיימים מספיק גופים בארץ שמתפרנסים מהסעות כגון: אגד, דן, רכבת ישראל, מוניותו המון חברות פרטיות ככה שהסיכוי שזה יקרה שואף ל-0.

איזה כייף לי :)

פורסם

 

בלי קשר - מה זה משנה אובר של היום אם בעוד עשור התחבורה הציבורית תהיה אוטונומית.

 

עוד פעם אתה עם החלומות באספמיה שלך.

 

תכפיל פי 3!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אי אפשר לחשוד בחיבה שלי לנהגי המוניות אבל חייבים להיות הוגנים ואם מאפשרים שוק פתוח ותחרות חופשית, אז צריך להחזיר להם את החלק היחסי של האגרה המפלצתית שהם שילמו על קבלת המספר הירוק וסיוע בהסבה מקצועית למי שמעוניין. זה בדוק כמו השכרת דירות לתיירים באייר B&B וכו'. אי אפשר לדרוש מגוף אחד מיסים ועמידה בתקנות ולאפשר באותה העת לאחרים לעשות מה שהם רוצים. תחרות חופשית כן, אבל גם שיוויון הזדמנויות.

פורסם

בקליפורניה עומדים לאשר השנה ניסויים במכוניות אוטונומיות ללא אמצעי היגוי (וכמובן ללא נהגי גיבוי) ומי שבונה על רגולציה מקומית בתור מפתח לחיסול התופעה, מספיק שיסתכל על האופניים החשמליים. ברגע שהרגולטורים בארה"ב ואירופה יאשרו מכירה של מכוניות אוטונומיות זה גם יאושר כאן.

פורסם

תאמינו לי, נהגי המוניות יצאו טונות. (או לפחות נהגי הדר-לוד).

לפי המכרז החדש, דורשים מהם להמשיך לשלם דמי תחנה של 2800 ש' בחודש, הוסיפו להם עוד 5 ש' בכל יציאה מהשדה עם נוסעים, אבל מחיר הנסיעה יהיה מהיום 31% פחות ממחירון משרד התחבורה.

 

אם לי היו מקצצים 30% מהשכר ביום בהיר אחד, הייתי עובר לעבוד בתחנה אחרת, ושהנוסעים מהשדה ילכו ברגל מבחינתי.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

בלי שום קשר לפוליטיקה מאחורי העניינים, הוריי חזרו השבוע מחול, זוג עם 2 טרולים קטנים (מזוודות קטנות, לא תיאור גנאי לילדים), מונית לרמת אביב, 160 ש"ח.

 

מחיר מופרך לכל הדעות!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא ברור למה הם צריכים לשלם 2800 ש"ח דמי תחנה.

ברור שזה עוד העמסה של יותר מ 100 ש"ח ליום עבודה

ואם נהג ביום עבודה רגיל הוא עושה 4-5 נסיעות מהשדה יוצא שעל כל נסיעה צריך להעמיס עוד כמעט 30 ש"ח הוצאות לכל נסיעה.

ואז מתפלאים שהמחירים יקרים .

וכמובן שמי שאשם בכך היא מדינת ישראל דרך רשות שדות התעופה שגוזרת קופון כבד על כל נסיעה.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

שלא תבינו אותי לא נכון. הנסיעות משדה"ת הן יקרות. כנראה מידי. (עובדה שלכוון הלוך המחיר יותר נמוך).

השאלה מאיפה צריך להוריד, או איפה "מתחבאים" אותם אחוזי עלות עודפת. (ירון כבר פענח את זה בהודעה מעלי)

 

זה שרש"ת מנצלים כל נכס שהם מופקדים עליו כדי למצוץ רווחים, זו בעיה אחת.

הבעיה השניה היא, שהדר-לוד וגט הלכו וסגרו מכרז על הגב של הנהגים שלהן.

(כשלגופים הנ"ל, הרי אין בעיה איתו. בעלי מניה בהדר לוד ממילא לא משלמים דמי תחנה, ורובם בכלל לא נוהגים, וגט, כמו אובר, הם "פלטפורמה לחיבור בין נהג ונוסע". הם לא מלכלכים ידיים בעבודה אמיתית.)

 

כל ההוזלה הזו באה שוב, לא על חשבון המדינה ומוסדותיה, לא על חשבון הגופים העסקיים הגדולים והעשירים, אלא שוב, על חשבון הפועל הפשוט שממילא מוציא פרנסה בדוחק.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
אי אפשר לחשוד בחיבה שלי לנהגי המוניות אבל חייבים להיות הוגנים ואם מאפשרים שוק פתוח ותחרות חופשית, אז צריך להחזיר להם את החלק היחסי של האגרה המפלצתית שהם שילמו על קבלת המספר הירוק וסיוע בהסבה מקצועית למי שמעוניין. זה בדוק כמו השכרת דירות לתיירים באייר B&B וכו'. אי אפשר לדרוש מגוף אחד מיסים ועמידה בתקנות ולאפשר באותה העת לאחרים לעשות מה שהם רוצים. תחרות חופשית כן, אבל גם שיוויון הזדמנויות.

אני לא בטוח שלבעל מספר ירוק מזה 50 שנה מגיע החזר על כל האגרה ששילם עליו במקור. הרי ב-50 שנים האלה הוא נהנה משוק לא חופשי ומסוג של בלעדיות. מצד שני ברור לגמרי שמישהו שקנה מספר ירוק שבוע לפני פתיחת השוק לתחרות חופשית צריך לקבל החזר מלא של מה ששילם. כנראה שהפתרון הוא החזר שתלוי בותק.

פורסם

^^ לא מדויק ,

הקניה של המספר שמשה גם כפנסיה עתידית , כאשר הנהג פורש הוא יכול להשכיר את המספר ולחיות מההשכרה כפנסיה.

 

אם מורידים את זה , צריך לחשוב גם על זה. לדעתי הוספה של אחוזים בודדים למחיר (1-2% ) והעברה של ההפרש לקרן שתחזיר בתשלומים לאורך תקופה יכולה מצד אחד לא להעמיס תקציב גדול על המדינה , ולפצות את הנהגים לאורך זמן עד שיקבלו את ההחזר (ואפשר אפילו החזר + תוספת )

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
הרי ב-50 שנים האלה הוא נהנה משוק לא חופשי ומסוג של בלעדיות..

 

שוק לא חופשי ובלעדיות זה ממש לא תיאור של ענף המוניות, אפילו לא קרוב.

 

על מה אתה מתלונן? שלא כל אחד יכל לקחת פרייבט ולההפך לנהג מונית?

 

אז בא נתלונן גם על מהנדסים, אדריכלים, קבלני בניין, חשמלאים, רופאים, או כל בעל מקצוע אחר? ומה פתאום אני לא יכול להיות רופא שיניים?

שחיתות!!!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני לא בטוח שלבעל מספר ירוק מזה 50 שנה מגיע החזר על כל האגרה ששילם עליו במקור. הרי ב-50 שנים האלה הוא נהנה משוק לא חופשי ומסוג של בלעדיות. מצד שני ברור לגמרי שמישהו שקנה מספר ירוק שבוע לפני פתיחת השוק לתחרות חופשית צריך לקבל החזר מלא של מה ששילם. כנראה שהפתרון הוא החזר שתלוי בותק.

 

על אותו הרעיון תגבה מס שבח של 100% (במקום 25% כיום) על מכירת דירות.

חייבים לפצות אותם כהוגן. הכי טוב באמצעות גביית מס קטן באחוזים מכל נסיעה כזו שיעבור למוניות

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

×
×
  • תוכן חדש...