Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפחות לא ישחט אותך בפיאט 124.

כן, לפחות ישחט אותי באוקטביה, אז אני רגוע [emoji41]

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
השתמשתי כמה פעמים בMOVITCARPOOL(כנהג) ליעדים שהייתי אמור להגיע אציין שהתעריף שלהם לא משקף את מחיר התחבורה הציבורית באותה שעה אלא נמוך בהרבה יותר.

אין לך יכולת באמת לדעת מי עולה לרכב עד הדקה התשעים,עד כה הטרמפיסטים היו סבירים חוץ מנסיעה אחת לכיוון שדרות שהקפצתי שני צעירים מעצבנים לכיוון אשדוד .

אחד מהם אפילו שכח את חוגר שלו ברכב שלי הייתי צריך לחזור יום למחרת לאשדוד כדי לשים את החוגר בתחנת משטרה שיקח אותו,תוך כדאי שאני מסביר לו שאני לא הולך לזרוק את ההחוגר מתחת לעציץ ליד הביג שהוא יבוא ויקח מחר.

 

אני לא ארצה שחברה שלי תיסע בכזאת אפליקציה כל עוד אין פיקוח כלשהו על זהות הנהגים והמשתמשים בלייב עם גישה לרשויות החוק.

לא מסכים

יש לך גישה מלאה לטלפון ולפייסבוק שלהם.

מי שלא נראה לך אפשר לגלות כבר מהפייסבוק.

פורסם

נכון חלקית.

פייסבוק מביא הצצה למה שהוא רוצה שתראה.

חצי מהמדינה עוקבים אחריי הצל ומירי רגב בפייסבוק.

האם אני צריך לפסול חצי מהמדינה?

חצי מהמדינה נעים תמונות רק במסיבות ואירועים האם יש לי את הזמן לנבור ולבדוק אם הוא בליין או סתם נגרר?

 

מאגר עם מוקד שמקושר למשטרת ישראל 24/7 חייב להיות על מנת באמת לקדם נסיעה שיתופית אמתית מה שיש בארץ כמו כל דבר שמגיע לכאן נעשה בצורה חלקית ואף פעם לא מותאם למצב במדינה שלנו.

(וכן אנחנו חיים במציאות פחות נחמדה מאיזה אירופאי או קנדי).

פורסם

מי שלא נראה לך אפשר לגלות כבר מהפייסבוק.

 

 

ברור, כי פרופילי פסאודו זה משהוא שמעולם לא קרה.

 

99% מההורים חושבים שהילדים שלהם זה מלאכים לפי הדפי פייסבוק שלהם, רק מספיק זקנים בשביל לא להבין שזה לא הדף פייסבוק האמיתי של הילד.

 

כמעט כל מועסק בחברה בארה"ב מציג למעסיק דף פסאודו שהוא כלל לא הדף האמיתי שלו.

 

תתעורר :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ברור, כי פרופילי פסאודו זה משהוא שמעולם לא קרה.

 

99% מההורים חושבים שהילדים שלהם זה מלאכים לפי הדפי פייסבוק שלהם, רק מספיק זקנים בשביל לא להבין שזה לא הדף פייסבוק האמיתי של הילד.

 

כמעט כל מועסק בחברה בארה"ב מציג למעסיק דף פסאודו שהוא כלל לא הדף האמיתי שלו.

 

תתעורר :wink:

לא צריך להיות חכם מאוד כדי לדעת להבדיל מה מזוייף ומה לא.

פורסם

לא מזויף אלא על מקביל וממודר. בילתי אפשרי לדעת שהוא כזה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא מסכים

יש לך גישה מלאה לטלפון ולפייסבוק שלהם.

מי שלא נראה לך אפשר לגלות כבר מהפייסבוק.

אתה מצחיק אתה...זה מזכיר לי את תקופת JDATE שכול פרופיל שני מזוייף או מלא מידע מהפנט ותמונות של בחורות בנות 20 כאשר בפעול הבחורה בת 40.

דרך הפייסבוק אתה לא יכול לגלות שום דבר על הבן אדם שמסיע אותך גם אם הפרופיל אמיתי ויש מלא לייקים.

איזה כייף לי :)

פורסם
לא נתקלתי בדברים חריגים כאלו

אני יכול לשלוח אותך לפרופילים של חבר שלי שיש לו לפחות 5 פרופילים שונים ואתה לא תדע אם זה גבר או אישה כי בחלק מהתמונות הבחור הוסיף תמונה של בחורה.

איזה כייף לי :)

פורסם
אתה מצחיק אתה...זה מזכיר לי את תקופת JDATE שכול פרופיל שני מזוייף או מלא מידע מהפנט ותמונות של בחורות בנות 20 כאשר בפעול הבחורה בת 40.

דרך הפייסבוק אתה לא יכול לגלות שום דבר על הבן אדם שמסיע אותך גם אם הפרופיל אמיתי ויש מלא לייקים.

אתה מגזים. אני לא דגנרט בן 40 שלא יודע להבדיל ש"מורן אטיאס" שמוסיפה אותך לפייסבוק ונראית כמו דוגמנית בינלאומית, יש לה רק חברים גברים שמגיבים לה בריור ותמונות מהשבועיים האחרונים בלבד, זה פרופיל פקטיבי.

אבל בן אדם שאתה לא יכול להבין מהפייסבוק שלו באופן די כללי מי הוא ואם הוא מסוכן ברמה הבסיסית? אם יש חשד כלשהו שהפרופיל הזה מבויים בצורה כזו או אחרת אין לי מה לקחת אותו.

פורסם

אתה מדבר על פרופילים מזוייפים בעוד שהרבה מאוד (אם לא רוב) האנשים בפייסבוק מחזיקים דפים כפולים ומשולשים.

 

הייתי במסיבת אקסטזי, אתה משתף, אתה מעוניין שאמא שלך תראה?

 

היית ביום קניות עם החברים, אתה מעוניין שהבוס שבכלל סיפרת לו שאתה קודח מחום יראה?

 

לא מדובר בפרופילים מזוייפים אלא באדם שממדר את החברי פייסבוק שלו וכמו שאמרתי, יש כאלה רבים מאוד.

 

אין שום סיכוי שבחיים "תעלה" על זה כי מדובר בדף רגיל לחלוטין של אדם רגיל לחלוטין, רק חלק מהפעילות שלו שהוא משתף בפייסוש לא מופיע בדף שאתה רואה, הוא מופיע בדף אחר ששם החברים יותר נבחרים בפינצטה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אתה מדבר על פרופילים מזוייפים בעוד שהרבה מאוד (אם לא רוב) האנשים בפייסבוק מחזיקים דפים כפולים ומשולשים.

 

הייתי במסיבת אקסטזי, אתה משתף, אתה מעוניין שאמא שלך תראה?

 

היית ביום קניות עם החברים, אתה מעוניין שהבוס שבכלל סיפרת לו שאתה קודח מחום יראה?

 

לא מדובר בפרופילים מזוייפים אלא באדם שממדר את החברי פייסבוק שלו וכמו שאמרתי, יש כאלה רבים מאוד.

 

אין שום סיכוי שבחיים "תעלה" על זה כי מדובר בדף רגיל לחלוטין של אדם רגיל לחלוטין, רק חלק מהפעילות שלו שהוא משתף בפייסוש לא מופיע בדף שאתה רואה, הוא מופיע בדף אחר ששם החברים יותר נבחרים בפינצטה.

יש אפשרות של שיתוף חברים, פומבי או מןתאם אישית. לא מכיר את התופעה שאתה מדבר עליה שאנשים פותחים 2 פרופילים רק כדי שלא ידעו שהם יצאו למסיבה במקום להגיע לעבודה, פשוט אל תשתף.

פורסם

בגירה, יש לפייסבוק הגדרות פרטיות. כל פוסט, תמונה או איכון שאתה מעלה אתה יכול לקבוע מי יראה אותו , בשביל מה להחזיק שני פרופילים?

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

הנקודה כן היא לא כמות הפרופילים שאתה יכול להחזיק אלא יכולת המידור שלך מול הנהג או הנוסע בלי איזו מערכת פיקוח זה מקור:לחטיפות חיילים,אונס ושוד.

אם מישהו במשרד התחבורה באמת רצה לקדם תחבורה זולה מעבר לשעות התחבורה הציבורית הוא היה מעניק לכך מחשבה עמוקה יותר.

גם מבחינת אובר וגם מבחינת נסיעות שיתופיות.

 

רק תחשבו מה היה קורה אם שלושת לומדי הישיבה שנרצחו היו יכולים לתפוס טרמפ דרך אפליקציה לנסיעות שיתופיות שיש פיקוח אמיתי על הנהגים בה.

פורסם
אתה מגזים. אני לא דגנרט בן 40 שלא יודע להבדיל ש"מורן אטיאס" שמוסיפה אותך לפייסבוק ונראית כמו דוגמנית בינלאומית, יש לה רק חברים גברים שמגיבים לה בריור ותמונות מהשבועיים האחרונים בלבד, זה פרופיל פקטיבי.

אבל בן אדם שאתה לא יכול להבין מהפייסבוק שלו באופן די כללי מי הוא ואם הוא מסוכן ברמה הבסיסית? אם יש חשד כלשהו שהפרופיל הזה מבויים בצורה כזו או אחרת אין לי מה לקחת אותו.

טוב. התקבלת ליחידת הסייבר של צה"ל.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...