Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

מה הפירוש ליסינגממוני? למה ישנה ירידת ערך?

אני חושב על לקנות אוטו שיד הראשונה להם כזאת ומנסה להבין מה המשמעויות למכירה עתידית. (גם כמובן ואולי בעיקר לגבי החזר מביטוח) איך מוכיחים לביטוח או במכירה עתידית איזה סוג ליסינג היה האוטו? כמו כן איך אני מוודא שהאוטו אכן "חופשי" למכירה ואינו קשור יותר בליסינג?

פורסם

"ליסינג מימוני" אינו אלא שם מכובס למימון באמצעות חברת ליסינג.

יש שתי אפשרויות:

1. הרכב נרשם על שם הרוכש כיד ראשונה ומשועבד לטובת חברת המימון - מדובר ברכב פרטי לכל דבר ועניין, אין ירידת ערך.

2. רכב הנרשם כיד ראשונה על שם החברה - דינו ירידת ערך (אאל"ט 8% לפי מחירון לוי יצחק)

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

איך מוכיחים במידה והרכב נרשם כיד ראשונה ליסינג, אבל אתה מקבל אותו עם 0 קילומטרים? פשוט מאוד - שומרים על הניירת עד למכירה או חס וחלילה תאונה/ גניבה ( הסכם רכישה / הזמנת רכב ).

כמובן, רכישת רכב כזה כדאית במקרה של הנחה יפה יחסית המחיר מסוכנות היבואן ( צריך לבדוק מול היבואן מה המחיר בפועל, כי גם אצל היבואן לפעמים יש הנחות ). ובתנאי שמחזיקים אותו כמה שנים טובות. מומלץ לרכוש מחברה גדולה ורצינית שלא צפוייה להיעלם ולהשאיר להוצאה לפועל להחרים את הרכבים שהיו בבעלותה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

vladcar -> אני מעוניין לקנות ממישהו שעשה זאת, הוא יד ראשונה, אני אהיה שניה, לפי דבריו, הרכב עדיין רשום על שם החברה ולא על שמו.

האם יש הבדל בין רישום כזה לליסינג אחר שמוריד 20%+?

פורסם

לחוכר צריך להיות יפוי כח להעברת בעלות חתום ע"י החברה, וזאת ההוכחה שהרכב משוחרר למכירה.

 

אם ברשיון הרכב מופיע מקוריות השכרה/החכר על המוכר להמציא לך אישור מהחברה המחכירה שאכן מדובר בליסינג מימוני.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה.

 

שאלה נשארה פתוחה, במידה וזה ליסינג מימוני וככה כתוב ברשיון: למה יש ירידת ערך? במה זה יותר גרוע מרכב פרטי?

פורסם

תשאל את לוי יצחק - הוא לפחות צוחק כל הדרך לבנק :roll:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
תודה.

 

שאלה נשארה פתוחה, במידה וזה ליסינג מימוני וככה כתוב ברשיון: למה יש ירידת ערך? במה זה יותר גרוע מרכב פרטי?

 

ברשיון לא כתוב שזה ליסינג מימוני. כמו שאמרו לפניי המוכר חייב להמציא את המסמכים שמוכיחים את הטענה שלו שמדובר בליסינג מימוני.

פורסם

כמובן, חברות הביטוח נצמדות למחירון יצחק לוי, ובמחירון הזה יש שכלול של כל סוגי הליסינג, כולל ממוני.

הרכב יהיה מבוטח לסכום כולל של מחירון פחות 8%.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
כמובן, חברות הביטוח נצמדות למחירון יצחק לוי, ובמחירון הזה יש שכלול של כל סוגי הליסינג, כולל ממוני.

הרכב יהיה מבוטח לסכום כולל של מחירון פחות 8%.

בבקשה שקלול מלשון משקל: נותנים לכל רכיב במחירון משקל בקביעת ערך הרכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...