Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב כבר נראה מושלם יחסית ודי מוכן אולם יש כמה דברים קטנים

שעדיין גורמים לרכב להיות "חסר" במונחים של השקה .

 

בדלת הנהג חסרה משום מה מסילה של החלון , המסילה בדלת הקידמית

מגיע כחלק מהדלת ומישום מה חסרה בדלת הנהג .

מדלת נוספת רזרוית (אחורית - כך שניתן לפרוק ) פרקתי מסילה כזו ועתה צריך לכוון

את מיקומה כך שהזוית שלה תהיה במקום והחלון יוכל לנוע בחפשיות .

 

חיים איתי לעזר , מאוד לא נוח לי לעבוד במקום היות והחנייה שלי מאוד צרה ואין כמעט מקום לפתיחת דלת,

אז , בלי להתעצל מורידים שתי דלתות , את דלת הנהג מניחים על מלא שמיכות על השולחן ולעבודה .

מודדים מסמנים חור אחד וכשהוא במקום יש לסמן חור לבורג שני .

מיותר לציין שבקושי רואים משהו וכל הסימונים נעשים "על עיוור " אין כמעט גישה בתוך הדלת .

חיים שולח אצבע לפנים הדלת ואומר , "תסמן כאן" , בוא נמדוד עם קליבר מרחקים אני אומר לו ,

סמן , סמן , זה במקום . ? ... נו , חיים אומר , ואני מסמן . מכניסים את המסילה למקום ,

בודקים עם החלון , בול במקום , אנחת הקלה - עכשיו נשאר להדביק את הגומי של החלון בתוך המסילה

ויום ליבוש .

 

בינתיים , צריך להתקדם , שלבים סופיים , חסרים מגבים .

אני נוסע למחסן שלי ששם מזה שנים רבות יש לי זוג מגבים חדשים לרכבים עתיקים , הינה היגיע היום שלהם :-)

 

טוב , צריך התאמה קלה , אבל עכשיו בסוף הערב גם המגבים במקום .

הינה כמה תמונות של הרכב , באמת שלבים סופיים .

 

גם פגושים כבר מורכבים , תודה ענקית לאריה קרון על העזרה יישור וההכנה לקראת ציפוי הניקל .

 

דרור

DSCF0879.JPG

DSCF0877.JPG

DSCF0880.JPG

DSCF0882.JPG

DSCF0883.JPG

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

  • תגובות 199
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל הכבוד דרור על ההתמדה והסבלנות.

המכונית נראית נהדר ושילוב הצבעים מחמיא לה מאד.

מחכים בקוצר רוח להשקה !

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

דרור ממש אור בעיניים! כל הכבוד!

אם אתה רוצה "מגב של פעם" דהיינו פס ניקל עם גומי תאמר לי ואני אביא לך.

אגב, לדעתי צריך לכופף את זרוע המגב כדי שהמגבים יחנו במקביל לבסיס החלון. הדרך לכופף מגבים זה להכניס את קצה זרוע המגב למלחציים ובמכות פטיש גומי לכופף את הזרוע בכיון הרצוי.

שלמה דן גדרון

פורסם

דרור,

שוב ושוב - כל הכבוד.

 

אגב כעת אני רואה שלא שיקרת ושהרכב באמת מוריס 10.

 

 

אפילו כתוב על החלון...

 

 

attachment.php?attachmentid=149277&d=1237310190

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

באמת תענוב לעיניים...מחכה להשקה !

 

 

( ובקשר למה שדורון אמר...:lol: יהיה עבודה קשה לצלמים ! )

 

8) ערן

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

Guest shlomimycars
פורסם

דרור כל הכבוד

 

התחלת להתקדם במהירות טובה

אני מבקש מספיק אם התירוצים האוטו מושלם (מהכרות קרובה)

אנחנו רוצים השקה מהר ואני ישמח לעזור לך להרים את ההשקה

לתפארת מועדון ה5

 

ובקשה אחרונה לא לעבור את המהירות המותרת בחוק :roll:

פורסם
באמת תענוב לעיניים...מחכה להשקה !

 

אתמול היה לי תענוב בעין = הרופא נתן לי טיפות עיניים :lol::lol::lol::lol::lol:

עדי גולדנברג 13399

פורסם

דרור , מבחינתי הרכב מוכן להשקה.

קבענו לך תור מחר בשעה 19:00 במפגש השנתי, מילה אחת ואני מזמן את אילן שיביא את המוריס לגבעתיים

" ותחשבו על זה".

השקה, השקה , השקה :multi::ok::beerchug::roll: מה עוד אפשר לאמר

כל הכבוד , מדהים.

נתי

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם
דרור , מבחינתי הרכב מוכן להשקה.

קבענו לך תור מחר בשעה 19:00 במפגש השנתי, מילה אחת ואני מזמן את אילן שיביא את המוריס לגבעתיים

" ותחשבו על זה".

השקה, השקה , השקה :multi::ok::beerchug::roll: מה עוד אפשר לאמר

כל הכבוד , מדהים.

נתי

 

ילללללללללללללללה ,

יכול להיות מקסים עם אילן שלקח אותו אל הפחח, שיקח אותו לגבעתיים , :-)

 

טוב נו ,

כנראה בשבוע הבא צריך לראות אם ה"כירכרה" הזו גם יודעת לזוז בכוחות עצמה .......

להניע כבר מניע וגם עובד יפה , לזוז ? נראה בשבוע הבא נסיעת מבחן , ואח"כ נקבע תאריך להשקה !

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

דרוד כל הכבוד.

תענוג להסתכל על התוצאה ועל התהליך.

 

:-)

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...