Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דרור כל הכבוד

 

התחלת להתקדם במהירות טובה

אני מבקש מספיק אם התירוצים האוטו מושלם (מהכרות קרובה)

אנחנו רוצים השקה מהר ואני ישמח לעזור לך להרים את ההשקה

לתפארת מועדון ה5

 

ובקשה אחרונה לא לעבור את המהירות המותרת בחוק :roll:

שלומי אתה לא מגיע למפגשים אז לצלם אתה תבוא?

  • תגובות 199
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דרור כול הכבוד על הסבלנות שלך

יפה מאוד מוריס מהסרטים

 

השקה השקה השקה השקה

 

מישל רנו 17

הרכבים שלי שברולט c10 1964

רנו 17 TS מודל 1974

אולדסמוביל קטלאס סופריים 3800v6 1987

הונדה סיווק ומזדה 3

 

פורסם
דרור,

שוב ושוב - כל הכבוד.

 

אגב כעת אני רואה שלא שיקרת ושהרכב באמת מוריס 10.

 

 

אפילו כתוב על החלון...

 

 

attachment.php?attachmentid=149277&d=1237310190

זו הסיבה שהשארתי את המדבקה הישנה על החלון ....

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

נו ... הבנאדם לא מצליח אפילו לנקות חלון של אוטו , כבר אמרתי :

 

 

חפיפניק !!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סתאאאאאם , דרור ואללה אני מגיע להשקה ! הפעם אני לא מאיים אני מקיים ולירוי - החומוס עליי !

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם

דרור

כל הכבוד , ממש אומן .

מ ר ש י ם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

(איפה הדגם?????)

MUSTANG 1964 1/2 (1965)- V8 - 260, THUNDERBIRD TOWN LANDAU 1966 - V8 - 428 , MGB - 1979- 1800CC

חלומות נועדו להתגשם - כיף להגשים חלום .

MustanG

פורסם

בסימן טוב ומזל טוב למוריס שלי יש טסט מהיום בצהרים !

 

אתמול אחה"צ עשיתי "תזוזת" בדיקה לראות אם הכירכרה זזה בכלל .

שילוב להילוך אחורי , מטר וחצי אחורה , הילוך ראשון , עוד מטר וחצי קדימה

הרכב זז בכוכות עצמו - יש .

אפשר להוציא אותו סוף סוף מהחנייה בה חנה כמה שנים ללא תזוזה - החוצה .

 

מגיע הבוקר של היום ,

מגיעים אלי עירן הצלם :-)

אלון - רקורד 71 עם מסרטת וידאו .

ומי ,,, כמובן - חיים ו.... ורדה .

 

התנעה , תזוזה , והרכב מחוץ לחנייה .

הכל נראה בסדר , וסיבוב קצר ליד הבית .

(מיותר לציין כי לרכב אישור תמנועה זמני ל - 48 שעות + ביטוח !!! )

סיבוב קצר , הרכב נוסע מצויין , ישנה דפיקה קטנה , לא מובנת .

חוזרים הביתה , ומגלים כי התומך של המוט מייצב צמוד מידי לדופן השילדה .

נוסעים לחיים - שם כבר יותר נוח לעבוד - מכוונים את תומך המוט - נראה מצויין .

 

נסיעה נוספת בתוך הקריה - נשמע יופי , הדפיקה נעלמת , הכל מצויין , הילוכים עוברים חפשי ויפה

הנסיעה שקטה - אני בעננים , לא מאמין , כמה כיף ........ :-)

 

היות והכל נראה טוב אפשר להמשיך לטסט .

כשמגיעים, כל משרד הרישוי וחבריהם , המכונאים ומי לא , מסביב לאוטו ,

הבוחן כבר התרגז ואמר : " חברה - זוזו כולם , אני רוצה רק את בעל האוטו ליד האוטו !

ו.... נו סוף סוף המקום התפנה . אפשר לראות את הרכב ולא אנשים עוטפים אותו .

 

הרכב עובר את המסלול , בלמים בסדר , איתותים אורות , נכנס לבור , הבוחן מתפעל עד עומק נשמתו .

יופי של עבודה עשית פה . ראיתי כבר מכוניות , יופי - כל הכבוד !!!

 

אני קורן מאושר . מבסוט עד השמיים , שחק בהגה אומר מלמטה , ואני מוזיז ימינה ושמאלה , עוד ועוד ,

נו כבר , כמה הוא מסתכל . די די , בסדר , מרים את הרכב מהחזית , בודק גלגלים חופש ... נו באמת .

הכל מצויין , תוציא את הרכב ...

 

איזו הרגשה .

המשפצים יכולים להבין אותי .

למעלה מ 7 שנות שיפוץ , פעם ראשונה שאני נוהג ברכב , נוסע נפלא , שקט , יציב

ו.... גם עובר טסט ראשון במכה . יוווווווו כמה שאני שמח :-)

 

עכשיו מתניה יכול להגיע לראות את הרכב לקראת ההשקה .

 

נא להתכונן חברים .

 

בהשקה ........

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
בסימן טוב ומזל טוב למוריס שלי יש טסט מהיום בצהרים !

 

אתמול אחה"צ עשיתי "תזוזת" בדיקה לראות אם הכירכרה זזה בכלל .

שילוב להילוך אחורי , מטר וחצי אחורה , הילוך ראשון , עוד מטר וחצי קדימה

הרכב זז בכוכות עצמו - יש .

אפשר להוציא אותו סוף סוף מהחנייה בה חנה כמה שנים ללא תזוזה - החוצה .

 

מגיע הבוקר של היום ,

מגיעים אלי עירן הצלם :-)

אלון - רקורד 71 עם מסרטת וידאו .

ומי ,,, כמובן - חיים ו.... ורדה .

 

התנעה , תזוזה , והרכב מחוץ לחנייה .

הכל נראה בסדר , וסיבוב קצר ליד הבית .

(מיותר לציין כי לרכב אישור תמנועה זמני ל - 48 שעות + ביטוח !!! )

סיבוב קצר , הרכב נוסע מצויין , ישנה דפיקה קטנה , לא מובנת .

חוזרים הביתה , ומגלים כי התומך של המוט מייצב צמוד מידי לדופן השילדה .

נוסעים לחיים - שם כבר יותר נוח לעבוד - מכוונים את תומך המוט - נראה מצויין .

 

נסיעה נוספת בתוך הקריה - נשמע יופי , הדפיקה נעלמת , הכל מצויין , הילוכים עוברים חפשי ויפה

הנסיעה שקטה - אני בעננים , לא מאמין , כמה כיף ........ :-)

 

היות והכל נראה טוב אפשר להמשיך לטסט .

כשמגיעים, כל משרד הרישוי וחבריהם , המכונאים ומי לא , מסביב לאוטו ,

הבוחן כבר התרגז ואמר : " חברה - זוזו כולם , אני רוצה רק את בעל האוטו ליד האוטו !

ו.... נו סוף סוף המקום התפנה . אפשר לראות את הרכב ולא אנשים עוטפים אותו .

 

הרכב עובר את המסלול , בלמים בסדר , איתותים אורות , נכנס לבור , הבוחן מתפעל עד עומק נשמתו .

יופי של עבודה עשית פה . ראיתי כבר מכוניות , יופי - כל הכבוד !!!

 

אני קורן מאושר . מבסוט עד השמיים , שחק בהגה אומר מלמטה , ואני מוזיז ימינה ושמאלה , עוד ועוד ,

נו כבר , כמה הוא מסתכל . די די , בסדר , מרים את הרכב מהחזית , בודק גלגלים חופש ... נו באמת .

הכל מצויין , תוציא את הרכב ...

 

איזו הרגשה .

המשפצים יכולים להבין אותי .

למעלה מ 7 שנות שיפוץ , פעם ראשונה שאני נוהג ברכב , נוסע נפלא , שקט , יציב

ו.... גם עובר טסט ראשון במכה . יוווווווו כמה שאני שמח :-)

 

עכשיו מתניה יכול להגיע לראות את הרכב לקראת ההשקה .

 

נא להתכונן חברים .

 

בהשקה ........

 

דרור .

 

דרור,

 

אני שמח בשימחתך, תהנה מהרכב , יצא מדהים !

 

מחכה לסיבוב

 

ביי עדי

עדי גולדנברג 13399

פורסם
בסימן טוב ומזל טוב למוריס שלי יש טסט מהיום בצהרים !

 

אתמול אחה"צ עשיתי "תזוזת" בדיקה לראות אם הכירכרה זזה בכלל .

שילוב להילוך אחורי , מטר וחצי אחורה , הילוך ראשון , עוד מטר וחצי קדימה

הרכב זז בכוכות עצמו - יש .

אפשר להוציא אותו סוף סוף מהחנייה בה חנה כמה שנים ללא תזוזה - החוצה .

 

מגיע הבוקר של היום ,

מגיעים אלי עירן הצלם :-)

אלון - רקורד 71 עם מסרטת וידאו .

ומי ,,, כמובן - חיים ו.... ורדה .

 

התנעה , תזוזה , והרכב מחוץ לחנייה .

הכל נראה בסדר , וסיבוב קצר ליד הבית .

(מיותר לציין כי לרכב אישור תמנועה זמני ל - 48 שעות + ביטוח !!! )

סיבוב קצר , הרכב נוסע מצויין , ישנה דפיקה קטנה , לא מובנת .

חוזרים הביתה , ומגלים כי התומך של המוט מייצב צמוד מידי לדופן השילדה .

נוסעים לחיים - שם כבר יותר נוח לעבוד - מכוונים את תומך המוט - נראה מצויין .

 

נסיעה נוספת בתוך הקריה - נשמע יופי , הדפיקה נעלמת , הכל מצויין , הילוכים עוברים חפשי ויפה

הנסיעה שקטה - אני בעננים , לא מאמין , כמה כיף ........ :-)

 

היות והכל נראה טוב אפשר להמשיך לטסט .

כשמגיעים, כל משרד הרישוי וחבריהם , המכונאים ומי לא , מסביב לאוטו ,

הבוחן כבר התרגז ואמר : " חברה - זוזו כולם , אני רוצה רק את בעל האוטו ליד האוטו !

ו.... נו סוף סוף המקום התפנה . אפשר לראות את הרכב ולא אנשים עוטפים אותו .

 

הרכב עובר את המסלול , בלמים בסדר , איתותים אורות , נכנס לבור , הבוחן מתפעל עד עומק נשמתו .

יופי של עבודה עשית פה . ראיתי כבר מכוניות , יופי - כל הכבוד !!!

 

אני קורן מאושר . מבסוט עד השמיים , שחק בהגה אומר מלמטה , ואני מוזיז ימינה ושמאלה , עוד ועוד ,

נו כבר , כמה הוא מסתכל . די די , בסדר , מרים את הרכב מהחזית , בודק גלגלים חופש ... נו באמת .

הכל מצויין , תוציא את הרכב ...

 

איזו הרגשה .

המשפצים יכולים להבין אותי .

למעלה מ 7 שנות שיפוץ , פעם ראשונה שאני נוהג ברכב , נוסע נפלא , שקט , יציב

ו.... גם עובר טסט ראשון במכה . יוווווווו כמה שאני שמח :-)

 

עכשיו מתניה יכול להגיע לראות את הרכב לקראת ההשקה .

 

נא להתכונן חברים .

 

בהשקה ........

 

דרור .

וסרשטיין אחי מברוק!!!

כמה כיף לקרוא את מה שכתבת.

שיהיה בהצלוחה.

פורסם

דרור מזל טוב!



:multi::multi:

כל הכבוד על הביצועה היפה והמדוייק! כל הכבוד על הסבלנות! וכל הכבוד לאשתך שתמכה בך לאורך כל הדרך!

שתהיה לך נסיעה טובה ובטוחה והנאה בהנאה !!!

שלמה

שלמה דן גדרון

פורסם

דרור מזל טוב!



 

:multi::multi:

כל הכבוד על הביצועה היפה והמדוייק! כל הכבוד על הסבלנות! וכל הכבוד לאשתך שתמכה בך לאורך כל הדרך!

שתהיה לך נסיעה טובה ובטוחה והנאה בהנאה !!!

שלמה

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

"וכל הכבוד לאשתך שתמכה בך לאורך כל הדרך!"

אכן מגיעות לה תשועות על הסבלנות הרבה ושאפשרה לי לבלות זמן רב כל כך עם הרכב .

תודה אישתי !

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

מברוק, דרור !

כל שנותר הוא לקבוע את מועד ההשקה, ונגיע בהמונינו, נשינו וטפינו.:-)

רק תארגן את השטח ויהיה טוב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

דרור, אין מילים,

אני עוקב חודשים אחרי שלבי השיפוץ מרחוק וגם מקרוב

דרך האבטומוביל. פשוט לא יאמן.

בהצלחה ומברוק על הטסט

ברכות מכולנו...

גידי

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
דרור,

שוב ושוב - כל הכבוד.

 

אגב כעת אני רואה שלא שיקרת ושהרכב באמת מוריס 10.

 

 

אפילו כתוב על החלון...

 

 

attachment.php?attachmentid=149277&d=1237310190

 

 

אבי,

זה מדבקת ''ציון 10'' על השיפוץ מבקרת האיכות של מוריס אנגליה :wink:

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

שלום.

 

מי כמוני יודע את הרגשתך איזה תענוג הרי זה חלום רטוב שהתגשם.

לאשתך מגיע פרס אתה את הפרס העמדתה בחניה!!!

שתהיה לך הנאה והנעה מלאה וברכות על סיום הפרויקט המדהים!!!

מיכיון שזה חידק הרסני , מהר מאוד הראש יתחיל לעבוד שעות נוספות שהזמן פנוי כי אתה כמוני לא בנוי לטלויזיה ועז מתחלים לחשוב על הפרויקט הבא כמו שקרה לי אחרי הרנו ופתאום אתה מעל הראש בפרויקט נוסף כמו שאני אם הרומן החדש שלי הרולס רויס.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:


×
×
  • תוכן חדש...