Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דרור כמו שאמרתי לך בבוקר מ ז ל - ט ו ב !

כללי מאוד נהנתי ביום הארוך והכייפי שעברנו !

 

 

ובאמת שתדע שנהנתי מאוד לראות אותך מתרגש

עשה לי טוב על הלב !

 

 

* כותבי וקוראי הפורום יש למה לצפות

 

 

 

8)ערן

או איך שחיים ואלון התחילו לקרוא לי

" קירור אויר "

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

  • תגובות 199
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

היי דרור,



 

אני בטוח שלא רק אתה מתרגש, אלא כולנו מתרגשים איתך.

 

הרגע הכי שווה בעולם, היה לדעתי הנסיעה הראשונה.

נראה יותר מרגש מאשר לעבור את הטסט במכה ראשונה.

 

וכעת, במקום לראות תמונות של שיפוץ, נראה את הרכב במפגשים ובטיולים.

 

 

ד"ש לאשה, תהנה בלי סוף,

איחולים חמים מאבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

בשעה טובה

איזה כיף לסיים פרויקט

כזה יפה ורכב מיוחד

תהנה ממנה ורק נסיעות טובות

מאחלים

אריה ונלי בן זקן

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

דרור, היה פשוט ת-ע-נ-ו-ג צרוף, יום נפלא ורכב, או איזה רכב.. רכב שכל כולו נבנה באהבה, סבלנות ומקצועיות ללא פשרות !!

 

מכיוון שאני צילמתי אני לא כך כך ניטרלי, אבל בכל זאת..

יצא סרט מדהים, ממש הרפתקאה !! לגזור ולשמור :wink: (יש גם תיעוד להתלהבות הלגמרי לא שכיחה של שלמה הבוחן, וכמובן לעבודה המדהימה של חיים ושלך.. כרגיל !!:-P)

 

אני מקווה שעד מחר כבר יהיה לנו DVD... יש למה לצפות.

 

שוב, עבודה מדהימה, רכב מדהים, נסיעה רכה ונפלאה, פשוט כיף גדול !!

 

אהה, כן, ערן עובד על קירור אוויר.. כמו VW. :lol:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אפשר לשאול איפה נעשתה העבודה של הפחחות והצבע?!,ובכללי שיפוץ מדהים ברמה שאי אפשר לתאר הרכב נראה מדהים יפה מאוד!

פורסם

הפחחות בוצעה במוסך כאמל שבו גם אני שפצתי את זוג המנטות שלי (ביצע עבודות על מספר רכבים של חברי המועדון).

לדרור, מזל טוב ובשעה טובה, מי כמוני יודע כמה דם ירקת במהלך הפרויקט הזה. מקווה שמעכשיו רק תהנה מהאוטו ושהוא יתחיל קצת לשרת אותך.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

דרור, כל הכבוד!

 

פרוייקט לתפארת, איזה כיף לך

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

פורסם

מזל טוב!

 

אני מודיע בזאת על קבלת הימורים על הזוכה בגביע גלאי לשנה הבאה...

 

היחס 1:0.5.... :lol:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

דרור, מזל טוב סע ואני בטוח שתהנה .:beerchug: כל הכבוד

עבודה מדהימה, סבלנות ודקדקנות והתוצאה מדברת בפני עצמה.

 

פעם ראשונה ואחרונה שאתה קורה לה כרכרה תן לה שם יותר מפרגן כמו שמגיע לה.

 

להת. נתי :wave2:

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם

דרור ישר כוח, והמון מזל טוב,

רכב יפיפה ונדיר יחסית בנוף הישראלי.

תרומה נכבדה למקצענות והפגנת יכולת מרשימה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

יההההההההההההההה!

מרגש מרגש.עשית פה בצצפר!

מאחל לך שתיסע בדרכים טובות.

יישר כח כמובן לויקי שפירגנה.אגב איך היתה התגובה על ידית ההילוכים?[משהוא פרטי..]

 

פורסם

לויקי ודרור מזל טוב,

 

המכונית מ ה מ מ ת !!!!!!!!!!!!!!

פשוט יפיפיה

כל הכבוד על ההתמדה והסבלנות, היה שווה את המאמצים

תהנו ממנה ונסיעה בטוחה וכיפית

מתי ההשקה ?

 

מיונה ושלי

פורסם

היי ידידי

........ממתינים להשקה!!!!

ישר כח על העשייה המדהימה ועל התוצאות.

את החלק שלך בעסקה סיימת,מבטיח לקיים את שלי!

נחום

I am a strong believer in luck and I find the harder I work the more I have of it... Benjamin Franklin

פורסם

אלון , ערן , חיים

 

עשיתם לי את היום ,

 

צפיתי בסרט DVD , "דברים שרואים משם לא רואים מכאן"

כמה יפה לראות את הרכב נוסע , לשמוע את התגובות , ולראות את כל התיעוד הנפלא !!!

 

השבת כבר צפינו בסרט כל המשפחה , מה זו התלהבות ... איזה יופי .

ערן , מכין אלבום נפרד לתמונות שלך .

 

קטעים נבחרים מהסרט כולו יעלו לכאן אחרי ההשקה - בקרוב .

 

תודה לכם חברי היקרים !

 

דרור .

 

 

דרור, היה פשוט ת-ע-נ-ו-ג צרוף, יום נפלא ורכב, או איזה רכב.. רכב שכל כולו נבנה באהבה, סבלנות ומקצועיות ללא פשרות !!

 

מכיוון שאני צילמתי אני לא כך כך ניטרלי, אבל בכל זאת..

יצא סרט מדהים, ממש הרפתקאה !! לגזור ולשמור :wink: (יש גם תיעוד להתלהבות הלגמרי לא שכיחה של שלמה הבוחן, וכמובן לעבודה המדהימה של חיים ושלך.. כרגיל !!:-P)

 

אני מקווה שעד מחר כבר יהיה לנו DVD... יש למה לצפות.

 

שוב, עבודה מדהימה, רכב מדהים, נסיעה רכה ונפלאה, פשוט כיף גדול !!

 

:lol:

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור


×
×
  • תוכן חדש...