Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 199
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
דרור הכל נראה פשוט מושלם עבודה יוצאת מהכלל

הכיסאות משתלבות נהדר עם הגג והשטיחים

רואים שהשקעת שעות של עבודה כל הכבוד...:lol:

לא שעות, לא ימים, לא שבועות, לא שנים! יותר מעשור!

שלמה דן גדרון

פורסם
לא שעות, לא ימים, לא שבועות, לא שנים! יותר מעשור!

 

אכן הרכב ברשותי יותר מעשור ,

את עבודת הפירוק התחלתי ב - 2001 , העבודה עצמה סוף 2001 - 2002 .

 

אז יחסית לאורך התקופה הזו - עוד מעט מסתיים , זה כבר נראה קרוב .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

דרור,

 

כל הכבוד על הסבלנות וההשקעה

עבודה ברמה גבוהה ויסודית מאד

היישר כח.

 

נ.ב.

מהפעם האחרונה שראיתי את הרכב כשההיתי אצלך, יש התקדמות רצינית.

 

מחכה להשקה

עדי גולדנברג 13399

פורסם

דרור יפה מאד תענוג לראות עבודה מקצועית בסבלנות ויסודית - אשרי ההתמדה ובטוחני שלבסוף תבוא על שכרך לכשיהיה הרכב מוכן השמחה תגאה על גדותיה וכולך תהיה אושר והחיוך לא ירד לך מהפנים.

גם הסיפור ב"אבטומוביל" מקסים

מחכים להשקה ומומלץ להכניס הרכב לתחרות גלאי.

שתהנה ממעשיי ידיך ושבשעה טובה יסתיים הפרויקט במהרה בימינו.

מצא משה

פורסם

מצא תודה על הדברים החמים ,

באמת כבר מרגישים את הסוף , אולם יש עוד כמה דברים "קטנים " ומעצבנים שגוזלים זמן רב .

כל בורג זו התעסקות , וכל חלק דורש עבודה , הכנה והתאמה .

 

אבל בסוף התוצאה תהיה לרוחי ותפצה על הזמן הרב שהושקע .

 

בקרוב תמונות נוספות .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
דרור הכל נראה פשוט מושלם עבודה יוצאת מהכלל

הכיסאות משתלבות נהדר עם הגג והשטיחים

רואים שהשקעת שעות של עבודה כל הכבוד...:lol:

 

מורדוך,

 

מזל שקיבל עזרה מחברים (וחברות...) :-)

 

ביי וחג שמח

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
מורדוך,

 

מזל שקיבל עזרה מחברים (וחברות...) :-)

 

ביי וחג שמח

אבי.

 

אבי היקר ולחברים , למי שמתעניין אז העזרה היא בנושא הריפודים ממרדכי אטיאס ואישתו המקצועית .

את התוצאה ניתן לראות בתמונות שהועלו , העבודה מצויינת ופתר לי בעית עלות רצינית , אין מה להשוות

בין מה שרפד מקצועי ביקש למה שקבלתי מצמד החברים היקרים .

 

פרוייקט כזה מורכב ויסודי כמובן מצריך פה ושם עזרה מחברים טובים באמצע הדרך , חיים קופרמן שעוזר

בכל הדברים הקטנים , הגדולים וגם המורכבים , חורט מה שחסר , בעזרתו האדיבה ועזרת אייל ווהל חברינו

ייצרנו את האגזוזט לרכב מקצה לקצה . ועוד ועוד .

 

היום אמיר ידידנו "קלוש" מצא עבורי זכוכיות לפנסי החזית במוריס , ועוד מעט גם הם יורכבו במקומם .

גם לפנסי החזית היה דרוש לייצר את הקפיצים שמחזיקים את הפנס למסגרת , כמובן בית היוצר של חיים ייצר

והינה תמונות לפניכם .

הפנס מפורק , והקפיצים המחזיקים , וכשהוא מורכב .

 

שבת שלום ולהת' במפגש .

 

דרור .

704.jpg

705.jpg

707.jpg

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

דרוד

ממש מדהים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מעוז

MUSTANG 1964 1/2 (1965)- V8 - 260, THUNDERBIRD TOWN LANDAU 1966 - V8 - 428 , MGB - 1979- 1800CC

חלומות נועדו להתגשם - כיף להגשים חלום .

MustanG


×
×
  • תוכן חדש...