Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 199
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עבודה ממש יפה,

תגיד דרוד הצנרת מנחושת היא בניה עצמית שלך או זה מקורי,

רציתי לדעת אם זה נכון להישתמש בצנרת נחושת כצינורות דלק ? פשוט אצלי חשבתי להחליף קטעים מסויימים לצנרת נחושת שאין לי בעיה לעצב אותה.

 

אופיר

 

צינורות הנחושת מקוריים , רק עברו ליטוש כדי שיראו יפה ,ולכה על מנת שלא ישחירו.

 

לדעתי ניתן להשתמש בצינור נחושת לדלק .

 

ביי

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
סתם דוגמא לשיפוץ ,

 

הקפיצים של הרכב . על העלים פורקו , נוקו עד היסוד ,

והורכבו מחדש . כן , כמובן נצבעו בשחור .

 

ובקרוב אעלה עוד תמונות - של הפרונוט , ציר אחורי , חדש לגמרי .

 

דרור .

העבודה מרשימה ביותר במיוחד כשעושים את רוב העבודה לבד

דורון

פורסם

דרורי,

 

איך שבתמונות הכל נראה פשוט, קל ומהיר...

 

ממש לא רואים את הזמן והעצבים ואת כל השאלות הרבות של "איך לעשות,

מה קודם, איפה משיגים את החלק המסויים, ממי אפשר להשיג כלי רק לשעה,

באיזה צבע לצבוע" ועוד ועוד ועוד...

 

תמשיך עם היופי הזה שאתה יוצר, ושיהיה בכייף.

 

מחכה לך על כוס קפה ועוגה בנסיעתך עם הרכב לאיזור השרון. אינשללה בקרוב.

 

ד"ש אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

דרור!

כל הכבוד על העבודה!

מדהימה :king::mm_yeah:

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

דרור, עבודה נהדרת!

כמו שאמר בני: "והדבר הכי חשוב הדברים נעשים מהלב ולא מחובה.." - זה כ"כ נכון!

 

הלוואי שלי יהיה יום אחד את ה"שריטה" לעשות את זה.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

הי דרור.

יחידת המנוע-גיר נראית מדהים ונראה שאתה בדרך להשקה של רכב די נדיר (אני לא מכיר 10 נוסע). אם זכרוני אינו מטעה אותי, הוא אצלך כ-15 שנים, מה שאומר שבסוף הכל מסתדר והכל אפשרי. ברכותי הכנות לויוי ולך ויאללה תן פוש, זה נראה קרוב...

פורסם

לדרור שלום, אני שמח מאוד לראות את תמונות שיפוץ המוריס שלך והצבעים במנוע מדהימים מאחל לך המשך שיפוץ קל וממתין לראות אותו השנה בהשקה אבי גרוסברג"

סוסיתא 10 מבציר 1965.

רום כרמל מבציר 1978.

טנדר סוסיתא 1965.

:-Dטנדר סוסיתא12

פורסם

אין מילים איזה סבלנות ונחישות ,כל הכבוד אני בטוח שבתמונות זה מזה קל אבל אני יודע איזה טלאות עברת בדרך כמה שאלות ואי וודאות חיכו לך אחרי כל שלב.

 

שוב כל הכבוד פעם הבאה שאגיע למפגש בשישי :beerchug: עלי.

 

 

 

אבי.

בברכה אבי.

אסקורט MK1 בתהליך שיפוץ כאן

כל מידע על חלק למכירה\נטוש לאסקורט יתקבל בברכה.

פורסם

מעולה, מדהים..

אני חושב שההובי עובר קפיצת מדרגה רצינית בשנים האחרונות.

כל הכבוד!

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

ניסוי ראשון הראה כי הכיוון נכון והפחח נתן לו את הכיפוף בכיוון הנכון .

 

יש להשלים את העבודה , הבאתי אומים חדשים על מנת שנוכל לעשות את הכיוון של המסכה והגריל להתאמה טובה .

 

זה יתן לפחח את האפשרות לצבוע את המסכה ואז אוכל להרכיב את מכסה המנוע

המסכה והגריל ונוכל לראות פנים לאוטו .

 

אני מחכה לרגע הזה .

איך כתבו פה כבר , כל שלב ולו הקטן ביותר מלווה בחוויות , השקעת זמן וריצות

אבל בסוף משתלם .

 

ביי

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור


×
×
  • תוכן חדש...