Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאבי נוף - איני מסכים עם חלק גדול מהדברים שציינת.

 

אבל ניחא....

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

  • תגובות 199
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
. אנו לא מוזיאון לשימור התרבות המוטורית, אלא קבוצת משוגעים שמנסים להינות מהנושא.

 

 

העקרון הבסיסי הוא שכל אחד רשאי לעשות כטוב בעיניו, אבל בשלב מסוים זה הופך למשהו שונה מאספנות.

 

הרי תמונה של פורד T:

 

hotrod03.jpg

 

האם זה רכב אספנות? לדעתי לא. איסוף רכב עתיק הוא תחום של שימור ושיחזור ולא תחום של שיפור ואילתור. ברור שלדיון הזה אין גבולות. כמה מקורי זה מקורי? האם שימוש בצבע דו-שכבתי מודרני אך בגוון המקורי פוגע בשיחזור? לכל אחד תשובה משלו.

פורסם

ירון ,

 

אני חושב שמעט הרחקת לכת עם הדוגמא של הפורד T

יש עדיין הבדל גדול מאוד בין צבע לבין הפורד T שזה ממש

לא רכב אספנות ואין בו שמץ של אספנות ושחזור כלל .

 

אני בעד מקוריות בהכל אבל צבע זה בעיני לא פרט ממש חשוב , למרות שאני מבין ללבך .

בשלב מסוים בשיפוץ חשבתי להתקין ברכב אלטרנטור במקום דינמו , ומאוחר יותר

מצאתי את הדינמו המקורי של הרכב . התפעלתי ממנו מאוד , גם מהגודל

הצורה של הפולי שלא שטוח כמו היום , מיוחד , והחלטתי להתקין את הדינמו המקורי , ובמיוחד שיש לי אותו .

אבל , אגלה לך סוד קטן . תפוחי ההגה ברכב הזה מאוד פשוטים ולא בטיחותיים

במיוחד . כיוון החופש הוא באמצעות שימסים (פסי פלדה דקים מאוד ) ויש לגרז אותם לעיתים תכופות . הם מקבלים חופש די מהר ולכן לא אמינים במיוחד .

בשבילי - אחד שמתכונן לנסוע עם הרכב לא מעט , חשוב לי שיהיו תפוחי הגה

אמינים ובטוחים ולכן החלפתי את תפוחי ההגה בתפוחים מודרניים הכי קורבים

למקורי . אז נכון שעכשיו זה לא מקורי אבל זה ממש בטיחותי ולטווח ארוך

ואני יכול להיות שקט במיוחד שמדובר בהגה .

אז , באמת יש גבול עד איפוא להגיע עם מקוריות .

אם זה היה רכב תצוגה מוזאוני , ממש לא היתה בעיה להתקין את תפוחי ההגה

המקוריים , שקיימים אצלי ואני שומר אותם !

אבל לנסיעה בקביעות ולאורך זמן ויתרתי כאן על המקוריות - במודע - והחלפתי את תפוחי ההגה . אבל השאר - וכל האוטו מקורי .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

דרור תרשה לי לחזק את דברך ,גם אני חושב שבטיחות מעל הכל וכמו הדוגמא של התפוחי הגה לי יש בעיה בסאאב עם חגורות הבטיחות ,אני לא מוכן להיתפשר על חגורה פשוטה ללא מעצור ועל חוסר חגורת בטיחות לילדה במושב האחורי .

מה גם שלכל רכב יש בעיות חרוניות שהיום עם הידע והנסיון שיש לנו המשפצים אנו יכולים לפתור אותם ביתר הצלחה מהיצרנים המקוריים ולכן אני חושב שאם יש מקום לשינוי בטיחותי או שיפור מכלול חשמלי/מכאני בדרך בה המקוריות הכללית של הרכב לא נפגמת ובגבול הטעם הטוב אין כל רע בכך .

להיתלבטות בין צבע דו שיכבתי לרגיל אז לידיעתכם שגם הפוליאסטר ושאר תפירות הפח לא היו במקור, אז מה נעשה לא נשפץ ?

לסיום דרור ,חזק ואמץ בהמשך השיפוץ .

פורסם
הינה כמה תמונות של המכלולים וחלקים ששופצו :

 

 

להנאתכם ....... :-)

 

 

ביי

דרור .

פששששש

כל הכבוד

איזו עבודה!!!!!

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
לאבי נוף - איני מסכים עם חלק גדול מהדברים שציינת.

אבל ניחא....

 

[SIZE=2]הי ירון

 

לא ציפיתי שתסכים, למעשה חיכיתי לתגובה הצפויה,

ולזה בדיוק כתבתי והתכוונתי - כל אחד עושה על פי רצונו, כי כל אחד רואה את הדברים אחרת.

אבי.[/size]

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
הינה כמה תמונות של המכלולים וחלקים ששופצו :

 

 

להנאתכם ....... :-)

 

 

ביי

דרור .

דרור

אם הקינאה היתה פרנסה - הייתי מליונר . . .

 

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

דרור יקירי

 

אנו מדברים כל יום שישי מתי תהיה מוכנה הקקמיקה. אם תוך 3 חודשים אין לנו השקה אני עוזב את המועדון וזה ירבוץ על מצפונך

חוץ מזה השתיה עלי

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם

יש עוד הרבה עבודה כידוע לך .

 

להרכיב את כל האוטו , ממש הכל ,

כרגע זה רק בודי פרונט ובקאקס ......

 

אני מקווה שתשאר איתנו יותר משלושה חודשים :-)

 

ביי

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
שלב נוסף בשיפוץ הסתיים לו , כמובן של המוריס 10 שלי

למי שלא מכיר או מזהה.

הרכב עבר למשכנו החדש לתקופת מה ושם ימשכו

שאר הרכבות המכלולים השונים והפנים כמובן .

 

בינתיים ניתן להתרשם מהשלב הנכחי .

וגם , תזכורת איך היגיע לצבע .....

דרור .

זה הרכב שהיה בתוך מכולה בחברת ASM במושב גנות??

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

שלום דרור,

 

עבודה יפה ומרשימה, ומעוררת חשק להתחיל את התהליך אצלי.

אשמח אם תפרט לגבי החלקים הספציפיים ששופצו: היכן (האם לבד או אצל בעל מקצוע), האם נעשה שימוש בחלפים חדשים מחו"ל, או ששוחזר הקיים וכו'.

 

ספציפית לגבי הקפיץ - היכן ביצעת את עבודת השיפוץ ? האם ברכב שלך יש שכבת בידוד (גומי או חומר דומה) בין העלים ? אם כן, איך התגברת על הצורך (שאני מניח שהיה) בהחלפת המבודדים הללו ?

 

ארנון


×
×
  • תוכן חדש...