Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וגם קלאטש חדש כבר מוכן , הינה הישן לידו , במצב די טוב

אולם כשיש חדש - "מטאטא חדש מטאטא טוב " :-)

ההאוזינג נשלח לבעל מקצוע לחרוט בוקסות ושיפור הציר השחוק שדוחף את "מיסב הלחץ"

שזה ממש לא מיסב ברכב הזה , זה פחם או משהו כזה .

הרכב הזה לא היה במושב גנות , ואני מסופק אם זה היה שם מוריס 10 .

 

החלקים לרוב הם המקוריים של הרכב , הקפיצים פורקו לגמרי , עלה עלה

ועברו ניקוי עד הפלדה - ממש מבריקים , לא היה בניהם פס פלסטי כל שהוא כך שלא היתה בעיה בוקסות בקצה העלים חדשים כמובן .

לגבי הבקאקס , ציריות שהיו , רק עברו ניקוי כראוי , הלגרים ומחזירי השמן - חדשים , מצאתי כאן בארץ למרבה הפלא ... וקרונה ופיניון - חדשים מאנגליה , היות ובמקור היו שפשופים על השיניים . העבודה מלבד פחחות וצבע נעשתה לבד , פירוק הרכב לגורמים , שיפוץ וההרכבה .

כמובן שפה ושם יש חברים טובים באמצע הדרך שעוזרים לי :-) ועל כך - תודה !

 

גם רדיאטור חדש כבר מותקן ... אח , כל חלק שמותקן מעורר התפעלות .

נחת ובריאות ....... לא צריכים רופאים .

Dscf0411.jpg

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

  • תגובות 199
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נראה מדהים. שחזור עד הפרט האחרון והכל נראה מעולה!

 

 

בהצלחה בהמשך העבודה.

דרור

בהחלט גם אני מסכימה, לא להאמין איך נראית לפני

סתםםםםםםם......

כל הכבוד!!! מחכה להשקה

אירית

285_-_dsc01967.jpg

דרור.jpg

פורסם

כל הכבוד!!

 

אני מקווה שבקרוב אצלי...

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

דרור יא נקניק שכמוך,

 

 

תמשיך להוציא לנו את העיניים ולגרום לנו לקנא . . . :mm_tongue:bigcry::scatter: :scatter:

 

שיהיה לך אחל'ה שבאחל'ה - אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אני כמעט בטוח שריאיתי בשוק עתיק אצל בני ל'

זה מאוד מאוד דומה לתושבות מנוע של הברנדה.

 

מה לגבי התושבת שקנית מ מאירמן??לא מתאימה לך??

 

ירון מאיר

נ"ב

מהו הצבע שצבעת איתו את הסרן האחורי והתיב"ה ? האם זה צבע המרייט??

פורסם

איכס מה זה ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סתאאאאם

דרור יקירי פשוט נפלתי מהכסא כשראיתי את התמונות , ואתה מכיר אותי - כשאני עומד יש הרבה צל וכשאני נופל יש הרבה רעש ...:lol:

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם
אני כמעט בטוח שריאיתי בשוק עתיק אצל בני ל'

זה מאוד מאוד דומה לתושבות מנוע של הברנדה.

 

מה לגבי התושבת שקנית מ מאירמן??לא מתאימה לך??

 

ירון מאיר

נ"ב

מהו הצבע שצבעת איתו את הסרן האחורי והתיב"ה ? האם זה צבע המרייט??

מאיר ,

אם ראית תושבות כאלה שדומות לברנדה אז זה לא זה .

 

ממש לא דומה לתושבת מנוע לברנדה .

תושבת לא פשוטה אפילו לייצור ,

במקרה ולא אמצא , אולי חן פרחי ייצק ויחדש אותן .

 

תושבת המנוע שקניתי ממאירמן , מתאימה למרות שתהיה רזרוית .

למנוע יש לי כבר 2 חדשות .. :-) עכשיו תושבות גיר .

 

וזה מה שמעכב להכניס מנוע וגיר שכבר מחוברים ומחכים בסבלנות .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אחרי הרבה זמן , מגיע עדכונים ,

 

בחלק מהתקופה התעכבתי בגלל חלקים "חסרים" אבל כעת

הכל בסדר ואפשר להמשיך הלאה .

 

אז ... הינה המנוע מוכן להרכבה

0690.jpg

0692.jpg

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

וכעת לשלב של הכנסת המנוע ,

 

קודם כל רוב תודות לחיים (מוריס 8 35 ) שעזר לי , ואלולא הוא

לא היה קורה במהירות ובקלות שבה התבצעה העבודה :-)

 

חיים , תודה ענקיתתתתתתתת !!!!!

וגם תמונות כשהמנוע והגיר כבר בפנים מורכבים .

 

ביי

דרור .

Dscf0711.jpg

Dscf0713.jpg

Dscf0715.jpg

Dscf0718.jpg

Dscf0727.jpg

Dscf0728.jpg

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

וואו יצא מדהים!!,אהבתי את השילוב של הצבעים!.

 

כול הכבוד!

 

אני עדיין כועס על שלא קראת לי..:twisted:

 

 

 

עידן

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

שלום.

פשוט 10 תענוג לענים והדבר הכי חשוב הדברים נעשים מהלב ולא מחובה..

רואים שהכול מיתבצע לאט בסבלנות וכמו שצריך. תרויח ידידי.

 

 

בברכה בני ל.

 

אגב סתם תמונה של המנוע של הרנו 15 שלי שאני משפץ :lol:

CIMG2314.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

עבודה ממש יפה,

תגיד דרוד הצנרת מנחושת היא בניה עצמית שלך או זה מקורי,

רציתי לדעת אם זה נכון להישתמש בצנרת נחושת כצינורות דלק ? פשוט אצלי חשבתי להחליף קטעים מסויימים לצנרת נחושת שאין לי בעיה לעצב אותה.

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.


×
×
  • תוכן חדש...