Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

I30 2008 נכבה בעצירות


bennyye1
שימו לב! השרשור הזה בן 3043 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

יש לי 2 שאלות.

1. מהיום שקניתי את הרכב לפני שנה, מידי פעם בעצירות מלאות הרכב נכבה בD ללא נורת התראה וללא כל סימן. זה יכול לקרות פעם בכמה ימים או כמה פעמים ביום. הייתי במספר מוסכים שלא עלו על הבעיה, ניסו להחליף חיישן קראנק, ניקוי בית מצערת, תוסף לדלק, פלאגים.

היום ניגשתי למוסך מורשה, מסתבר שמי שמכר לי את הרכב כבר היה איתו במוסך מורשה ואז ראו את הבעיה וקבעו שזה נובע מהגיר, מהגלגל תנופה.

אמרו לי שעלות תיקון של שיפוץ הגיר זה בסיבות ה7-9 אלף ש"ח.

 

השאלה היא, האם זה באמת סביר שהבעיה הזאת גורמת לרכב להכבות בעצירה בD? ואם כן האם העלות סבירה?

 

2. לגבי המוכרת שהייתה מודעת לזה ולא סיפרה לי ולא יידעה אותי על כך. יש עילה לתביעה כלשהי? (היא לא חתמה על טופס גילוי נאות. לא שידעתי בזמנו שיש דבר כזה)

 

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי בעיה דומה. בקיה סיד 2010.

אני כרגע בכיוון החלפה של חיישן קראנק

שבוודאות הוא לא תקין.

 

בכל מקרה המחיר לתיקון הגיר נראה לי מופקע.

החלפה של כל הגיר מפירוק לא אמור לעלות יותר מ 5 אלף שח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות הרבה דברים.

עדיף לבדוק את העניין במקום שמומחים לגירים.

כיצד איתרו את התקלה?

 

במידה ואתה יכול להוכיח שהוא ידע והסתיר

אתה בהחלט יכול לתבוע אותו.

אבל השאלה גם באיזה מחיר קנית את הרכב,

כי הוא יכול לטעון שהוריד מהמחירון בגלל בעיות מסויימות שהיו ברכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי לגשת למכון להזרקות דלק ולבדוק היטב את תפקוד שאר החיישנים לרבות חיישן מהירות העלול לגרום לתופעה. ראה התייחסות כאן:

http://www.autoshow.co.il/Default.aspx?pageId=86

אם אתה מהמרכז,פנה למשה זר הזרקות דלק שנמצא בפ"ת ואם הוא יאשר שהבעיה מהגיר,גש לאחד ממומחי הגירים הידועים בפורום,ספי, שגם הוא מפ"ת ולא רחוק ממנו יחסית להתייעצות ובכל מקרה,עלות השיפוץ אמורה להיות נמוכה בהרבה.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר חיפוש נוסף בפורום מצאתי את ההודעה הבאה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?485271-%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%94-%D7%91%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-I30

 

נאמר שם:

כנראה שמכון הגירים לא מכיר את הגיר הזה, כי קיים ברכב הזה מצב שממיר מומנט נשאר נעול בעצירה וזה מכבה את המנוע. מקור התקלה: ממיר מומנט או בלוק שסתומים.



 

השאלה שלי, זה נראה שהתקלה כנראה כמו שלי, במה זה כרוך לתקן את זה? מה צריך לעשות וכמה זה יכול לעלות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3043 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...