Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אני יודע מה מגבלות הרכב שלי בשטח?


naty12
שימו לב! השרשור הזה בן 2889 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למה LOW זה מטחנת דלק ? ברור שכדי להגיע לאותה מהירות אני אצטרך סל"ד יותר גבוה, אבל אני מראש מעוניין לנסוע לאט.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בגירה,

אלי צודק, בשטח שקצת יותר משבילים מהירים עדיף low, מעבר לשמירה על חיי הגיר, שילוב ל low, בהרבה רכבים נועל דריפנציאל מרכזי ותורם לבטיחות בשטח, במיוחד בתנאי דרדרת וקרקע לא יציבה, הילוך כח לא גורם לתצרוכת דלק גבוהה במהירויות של עד 30 קמש, נהפוך הוא, הוא חוסך דלק, בגלל שינוי יחסי ההעברה, נזקקים פחות ללחיצה על הדוושה, הרכב מתקדם חזק והרבה על הטורים כמו שנאמר,

 

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולמי שאין LOW ברכב.

 

האם נסיעה איטית על ראשון תתן את אותה תוצאה? כלומר לא תפגע בגיר?

 

מדובר על סובארו פורסטר אוטומט. בשילוב הילוך ראשון ספורט.

סוף סוף יצאתי לשטח...

 

היה כיף... :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל שטח שמצריך שילוב LOW, עלול לגרום נזק לרכב ללא הילוך כוח, גם אם נסע לאט בהילוך ראשון 'ספורט'. אם לא נגרם נזק, כנראה לא היה צורך ב-LOW...

ארז רונן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם מסכימים שנסיעה ב 40 קמש בהילוך שלישי יותר חסכונית מנהיגה ב 40 קמ"ש בהילוך ראשון?

 

אז למה לא מובן אותו דבר כשיחס ההעברה לא יורד בתיבת ההילוכים אלא בטרנספר?

 

הרכב נוסע על יחס העברה נמוך מאוד ולכן צורך יותר דלק מאשר ב HIGH.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה? עזוב 40 קמש, זה לא שטח, זה שביל. בוא נסתכל על 10-15 קמ"ש. אתה יכול להיות ב HIGH בראשון או להרוג את השני ולחזור לראשון כל הזמן, או... לנסוע בנוחות בשני / שלישי ב- LOW.

באופן כללי, ב- LOW ברוב המקרים מלטפים את הדוושה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנהיגה ב 10 קמש עדיין יש הבדל בצריכה אבל ברור שהוא זניח.

 

יותר נח לכם? תפאדלו, תהנו.

 

אני מרגיש שתגובת הרכב לדוושת הגז קופצנית מידי עבורי בנסיעה ב LOW ולכן אצלי LOW משולב אך ורק למעבר טכני שבו HIGH לא יספק.

 

לא אומר שאני צודק ואתם טועים, רק שצדיק באמונתו יחיה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא כל ירידה אפשר לרדת ב HIGH, אלא אם אתה מתעלם מהשאלה באיזה מצב צבירה יגיע הרכב למטה ומתיחס רק לעקרונות הכבידה של דארווין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי להגיד "נוסע עד שהאוטו עוצר", אבל קיבלת טיפים יותר מועילים.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שמסוכן ולא נכון לרדת ירידות תלולות ב HIGH, רק נתתי דוגמא מתי עוד עדיף להשתמש ב LOW למרות שהרכב ירד גם ב HIGH.

ועוד הארת אגב: דיונות תלולות עדיף לרדת ב HIGH או ב LOW בשלישי. לרדת בראשון ב LOW זה מסוכן ולא נכון.

 

אבל כמו שכתובו פה, נהיגת שטח לא לומדים בהתכתבות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2889 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...