Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מתלבט במה כדאי להשקיע,

אני רוצה לקנות דאבל דין לרכב שלי (גטס 05)

 

האם לקנות HU סביר(פיונייר\ קנווד מהדגמים הביסיסים (או HU פרימייר (סיני כלשהו) ולצרף לפריממיר מגבר

 

הרמקולים יהיו קומפטננט בססיסים (כנראה JBL).

והמטרה היא לשמוע סאונד סביר + , לא מעבר לזה

 

מה עדיף ?

פורסם

לא הבנתי בדיוק מה אופציות?

 

דאבל דין ורמקולים או סינגל דין עם מגבר ורמקולים?

 

 

בלי קשר ליחדית ראש, מגבר תמיד מועיל לאיכות ועוצמה.

 

מגבר פנימי של דאבל דין לא בהכרח יותר טוב או איכותי יותר ממגבר פנימי של סינגל דין.

 

תפרסם את התקציב שלך, וחברי הפורום יוכלו לעזור לך בייעוץ על רכיבים.

פורסם

ההתלבטות שלי בין לקנות דאבל דין זול עם מגבר סביר - כי יש לי מאיפה להביא בסכום זעום דאבל דין של פרימייר

או דאבל דין של פיונייר סביב ה 1000 ש"ח (משומש) בלי מגבר.

 

התקציב שלי הוא 1000 ש"ח שבו אמורים להיכנס גם זוג קומפוננט משומשים.

 

תודה!

פורסם

ומה לגבי התקנה (והעלות שלה כולל אביזרים נלווים)?

בגטס אאל"ט, אם במקור יש לך שם סינגל דין, אז כדי להתקין דאבל צריך לחתוך את מגירת הפלסטיק שם (או למצוא חלק מקורי שבטח די יקר).

ואם אכן זה המצב, איזה ר"ד יש כרגע?

 

כשאתה מתייחס לציוד, אנא ציין דגמים מדוייקים.

פורסם

הייתי מביא דאבל דין מסדרת ביניים טובה עם יכולות ביצוע TC או TA (השהיית זמנים) לכל ערוץ ומגבר סביר, את כל שאר הכסף משקיע בבידוד דלתות ותא המטען של הרכב והתקנה טובה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
ומה לגבי התקנה (והעלות שלה כולל אביזרים נלווים)?

בגטס אאל"ט, אם במקור יש לך שם סינגל דין, אז כדי להתקין דאבל צריך לחתוך את מגירת הפלסטיק שם (או למצוא חלק מקורי שבטח די יקר).

ואם אכן זה המצב, איזה ר"ד יש כרגע?

 

כשאתה מתייחס לציוד, אנא ציין דגמים מדוייקים.

 

לתקנה אני משאיר כסף בצד, התקציב הוא נטו למערכת.

לגטס יש קונסולה לדאבל דין שעולה 250 שקל, או לנסר את הקיים.

כרגע יש לי קנווד kdc-2031.

×
×
  • תוכן חדש...