Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לפני פחות מחודש את alpine 72bt התקנתי אותו הכול טוב ויפה

הבעיה היא שאחרי שהחלפתי הטוויטר צורח

הרמקולים שמותקנים אצלי זה מורל וורטוס

כבר ניסיתי לכוון את הרדיו דיסק כמה פעמים ושום דבר טוב לא יוצא

הוא שהטוויטר צורח או שהוא נעלם עם הבאס

פורסם

יש מגבר בסיפור הזה? סאב?

אילו כיוונים ביצעת ב-HU ובמגבר אם קיים?

בקרוס של הוירטוס יש אפשרות להנחית את הטוויטר.

פורסם

קודם כול תודה על התשובה המהירה

HERTZ HE4 800W זה המגבר שלי והוא עושה את העבודה

וסאב של קנווד 1000W

ובקרוס שמתי -2 וניסיתי גם לשים על 0 ולא עזר

אני יעלה לפה תמונה כי אין לי מושג יש שם מלא אופציות

פורסם

עדכון קטן לפני כמה ימים קפצתי למתקין לכייון הרדיו דיסק והוא טען שהרמקולים לא מתאימים לרדיו דיסק ושהוא כיוון הכי טוב שאפשר

הוא הציעה לי לקנות אודיסון VOCE

זה באמת הגיוני ?

פורסם

לא.

אבל יכול להיות שהם לא מתאימים לטעם שלך ו/או שאמצעי הכיוון שעומדים לרשותך לא מספיקים כדי להגיע לתוצאה רצויה.

 

בכל מקרה, לפני שאתה נכנס להוצאות נוספות, תעלה בבקשה תמונות של הכיוונים במגבר וב-HU (או תאר במפורט).

×
×
  • תוכן חדש...