Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בבעלותי רנו קליאו 2014 (עדיין באחריות)

 

שמתי לב שכאשר אני נוסע במהירות איטית ויש קצת מהמורות או לחילופין פניה בעלת שיפוע (נניח עליה לחניון בפניה ימין שמאל) יש רעש של נקישה/מתיחה/משהו זז מאזור תא המטען.

 

רוקנתי את תא המטען, לא עזר. אז נסעתי למוסך של היבואן בחיפה.

 

יועץ השירות שקיבל את הרכב חיזק את הגלגל הרזרבי באמצעות הראצ׳ר הפנימי. אך עדיין נשאר הרעש.

עשינו סיבוב והוא הסכים שיש רעש, אך אמר שזה דלת תא המטען ושוב חיזק משהו.

בנסיעה הביתה היה ברור לי שזה לא הבעיה כי בפניה איטית בכיכר קצת משופע, נשמע הרעש שוב (מתיחה כזאת).

 

שמתי לב שהרעש יותר מורגש כאשר פונים ימינה, כלומר משקל הרכב נוטה שמאלה.

 

עכשיו לשאלה - מה איזה יכול להיות ? איך אני מסביר את זה למוסך שהרכב באחריות ובוודאות זה לא מדלת הבגאז.

 

תודה,

עידן.

פורסם

תודה לכל המגיבים !

הרכב עדיין באחריות, האם זה משהו שמרכז שירות היבואן קרסו בחיפה אמור לדעת לטפל בו ?

אם כן, מדוע לא בדקו זאת כשהתלוננתי על הרעש ? (חוסר מקצועיות ? חוסר חשק ?)

פורסם

כי לבוא עם מפתח רינג ולעבור על ברגים למיניהם זה הכי קל ואולי יש לקוחות שאותם זה גם הכי ישכנע. גש למוסך אחר שייבחן את המצב, ירים את הרכב כמו שצריך וייסדר לך את הבעיה. שים לב שגם מי שטיפל לך בבעיה זה יועץ השירות..מה הקשר שלו למוכנאות רק אלוהים יודע והגרוע מכך שלא ניבדק הרכב על ידי מכונאי מקצועי במקום שהיית...אולי בכלל קיימת בעיה בטחותית ושיחררו אותך איתה? חבל שזוהי מידת הרצינות בתלונה של לקוח במוסך שהוא מורשה היבואן.

×
×
  • תוכן חדש...