Jump to content

idanma

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idanma

  1. תודה לכל המגיבים ! הרכב עדיין באחריות, האם זה משהו שמרכז שירות היבואן קרסו בחיפה אמור לדעת לטפל בו ? אם כן, מדוע לא בדקו זאת כשהתלוננתי על הרעש ? (חוסר מקצועיות ? חוסר חשק ?)
  2. שלום, בבעלותי רנו קליאו 2014 (עדיין באחריות) שמתי לב שכאשר אני נוסע במהירות איטית ויש קצת מהמורות או לחילופין פניה בעלת שיפוע (נניח עליה לחניון בפניה ימין שמאל) יש רעש של נקישה/מתיחה/משהו זז מאזור תא המטען. רוקנתי את תא המטען, לא עזר. אז נסעתי למוסך של היבואן בחיפה. יועץ השירות שקיבל את הרכב חיזק את הגלגל הרזרבי באמצעות הראצ׳ר הפנימי. אך עדיין נשאר הרעש. עשינו סיבוב והוא הסכים שיש רעש, אך אמר שזה דלת תא המטען ושוב חיזק משהו. בנסיעה הביתה היה ברור לי שזה לא הבעיה כי בפניה איטית בכיכר קצת משופע, נשמע הרעש שוב (מתיחה כזאת). שמתי לב שהרעש יותר מורגש כאשר פונים ימינה, כלומר משקל הרכב נוטה שמאלה. עכשיו לשאלה - מה איזה יכול להיות ? איך אני מסביר את זה למוסך שהרכב באחריות ובוודאות זה לא מדלת הבגאז. תודה, עידן.
×
×
  • תוכן חדש...