Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חייב להגן על הטויוטה הרובוטית שלי, מי שיודע לנהוג יהנה ממנה. מי שמסתדר עם ידני יהנה משתי האפשרויות. תא מטען ענק, רכב נוח, אמין, איכותי וזול. לי יש gli והרכב ממש בסדר. מתרגלים מהר לרובוטית לטוב ולרע, מי שנוסע איתי לא מרגיש אף קפיצה. זה מצחיק איך כולם קוטלים את הרכב אבל כמעט כולם שמעו על זה אבל לא נהגו בזה.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

אני כן נהגתי, ההורים כן נהגו.

אני נוהג על ידני כבר 4 שנים (6 שנים עם רישיון, תבין לבד שרוב הניסיון הוא על גיר ידני, גם מבחינת ק"מ מרבית הק"מ שעשיתי הוא על גיר ידני) וההורים נהגים ותיקים עם יותר מ-30 שנים על הכביש ועם ניסיון עצום בידני. שלושתנו לא סבלנו את הגיר הזה. אפילו שלא התייחסנו אליו כגיר אוטומטי טיפש כמו שרוב הישראלים נטו לעשות.

הרכב הזה פשוט ביזיון. רכב שעלה בזמנו כחדש 130 אלף ש"ח כמעט, עם אבזור מבזה ומבייש. 4 כריות אוויר ובלי ESP, בזמן שרוב היצרנים האחרים סיפקו רכבים עם ESP ו6 כריות אוויר. גם האבזור מבייש במחיר הזה, הייתי מצפה לקצת יותר אבזור מאשר 4 חלונות חשמל ובקרת אקלים וכמה גימורי פלסטיק צבועים בכסף.

 

רכב נוח? אפשר גם על זה להתווכח. ממוצע? כן. נוח יחסית ליפניות או קוריאניות ישנות? כן. נוח יחסית לצרפתיה? ממש לא.

אמין? גם על זה אפשר להתווכח, הרכב שלנו סבל מלא מעט תקלות בלי קשר לגיר הרובוטי. זה מתקשר כמובן גם לאיכות של הרכב.

זול? ברור, השוק שלו נוראי. ההורים שלי נאלצו למכור את הרכב אחרי 3 חודשים שפורסם ב11 אלף ש"ח מתחת למחירון מרוב ש"לטויוטה יש שוק". היונדאי i30CW שלנו נמכרה במחירון משוקלל אחרי שבוע בלוח.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אני חייב להגן על הטויוטה הרובוטית שלי, מי שיודע לנהוג יהנה ממנה. מי שמסתדר עם ידני יהנה משתי האפשרויות. תא מטען ענק, רכב נוח, אמין, איכותי וזול. לי יש gli והרכב ממש בסדר. מתרגלים מהר לרובוטית לטוב ולרע, מי שנוסע איתי לא מרגיש אף קפיצה. זה מצחיק איך כולם קוטלים את הרכב אבל כמעט כולם שמעו על זה אבל לא נהגו בזה.

 

גם אני נסעתי לא מעט על הקורולה וגם אני ממש לא סבלתי את הגיר הרובוטי הזה,

ניסן טידה תהיה אמינה לא פחות חסכונית גם כנראה באופן זהה, נוחה יותר החיסרון היחידי שהיא מעט צרה, אבל ל2 כסאות בטיחות מאחור היא מתאימה בהחלט.

פורסם

אם לאנסר אז רק 1.8 כי ה1.5 מעט חלשה ופות"ש רצה רכב שסוחב יפה.

בזמנו בדקתי i30cw לעומת לאנסר ובחרתי בלאנסר כי הכסא שלה הרבה יותר נוח

פורסם

אכן אם אלך על זה אז רק 1.8, יש גבול באיזה עגלה אני מסוגל לנסוע והצריכת דלק לבסוף גם תואמת נהיגה, ה 1.5 באזור השומרון ההררי כנראה יצרוך לא מעט דלק.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

בדיוק היום נתקלתי בלאנסר סדאן 1.8 2011 עם 40000 ק''מ יד ראשונה מרוסי זקן, הרכב נראה חדש! נראה אם ילך במכירה של המיקרה

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

×
×
  • תוכן חדש...