Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה יצא לי לרכוש אוונסיס במחיר טוב, האוטו מודל 2005, עשיתי עליו סיבוב קצר והידיים שלי ושל המוכר החליפו שטרות, לאחר בדיקה שהאוטו לא משועבד ומעוקל כמובן, הלכתי על בלאנקו, אפילו מלא ראיתי האוטו מתחת, האוטו נלא עלה על ליפט, פשוט היתה לי עין עליו ועל המחיר הסביר ביחס לקילומטראז:154000,

 

בכל מקרה חודש לאחר מכן בערך האוטו עבר טסט בקלות והחלפתי לןו שני צמיגים קדמיים כולל כיוון פרונט ואיזון גלגלים, במכון הפרונט למעשה ראיתי בפעם הראשונה מלמטה את גחון הרכב,

בעל מכון הפרונט באעבלין סמוך לשפרעם שתחת ידיו עברו מכוניות מפוארותל ושמורות בהרבכה מהאוונסיס 2005 הזו השתומם שאין בכלל נזילות והחמיא לי שהאוטו שמור,

יש לי קבוע בבגאז מים ורודים וגלון של 4 ליטר שמן מנוע של טויוטה אורגינאל, עלה לי ביוקר השמן הזה כ :160 כמדומני,

בכל מקרה אני רוצה שהאוטו בכל זאת יעבור טיפול ואין לי שמץ של מושג מתי האוטו עבר טיפול כי הקונה לא נמצא בקשר עימי וחי מעבר לים, אין לאוטו חוברת טיפולים מסודרת,

השאלה שלי האם ידוע לחברים כאן איזה מוסך מומלץ באזור חיפה או הקריות?

שאלה נוספת: בגלל שאין לי מושג מתי והאם האוטו עבר לאחרונה טיפול האם מלעשות טיפול מה שנקרא גדול?

רק להזכיר שלאוונסיס אין רצועת טיימינג.

מה העלות במוסך מורשה של טויוטה לטיפול קטן ולטיפול גדול?

לאוטו יש חישוקי מגנזיום אבל ממה שהבחנתי הברקסים תקינים וגם בטסט לא היתה שום בעיה

פורסם (נערך)

מישהו סיכם פה עלויות וטיפולים ברכב כמו שלך:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?423283-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%90%D7%95%D7%95%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A1-2005-6&p=3346817&viewfull=1#post3346817

 

עבר קצת זמן, בפעול אולי להוריד כמה אחוזים מהמחירים שהוא פרסם.

 

אם עשית טסט באזור קרית-אתא-שפרעם, בוא נגיד שלא הייתי ראש שקט 100% על הבדיקה הזו והייתי מציע בעדינות, למרות שרוב הסיכויים שיעשו זאת בכל מקרה, תדגיש שיבדקו בטיפול גם את הברקסים.

במחשבה שניה, לא משנה איפה עשית טסט, ממליץ שיבדקו בטיפול גם את הברקסים, אם במקום הנ"ל, אז זה אפילו חובה לבדוק.

 

קנית רכב ב30 אלף ממישהו מעבר לים, ולא עשית בדיקה ? ביצים מברזל יצוק, סחתיין.

עריכה אחרונה על ידי stum
פורסם
מישהו סיכם פה עלויות וטיפולים ברכב כמו שלך:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?423283-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%90%D7%95%D7%95%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A1-2005-6&p=3346817&viewfull=1#post3346817

 

עבר קצת זמן, בפעול אולי להוריד כמה אחוזים מהמחירים שהוא פרסם.

 

אם עשית טסט באזור קרית-אתא-שפרעם, בוא נגיד שלא הייתי ראש שקט 100% על הבדיקה הזו והייתי מציע בעדינות, למרות שרוב הסיכויים שיעשו זאת בכל מקרה, תדגיש שיבדקו בטיפול גם את הברקסים.

במחשבה שניה, לא משנה איפה עשית טסט, ממליץ שיבדקו בטיפול גם את הברקסים, אם במקום הנ"ל, אז זה אפילו חובה לבדוק.

 

קנית רכב ב30 אלף ממישהו מעבר לים, ולא עשית בדיקה ? ביצים מברזל יצוק, סחתיין.

 

ביצים צברזל? יכול להיות, יש בי אופי הרפתקני , פשוט עשיתי סיבוב קצר על האוטו והוא בא לי טוב, בדקתי חיצונית את החיבורים בבגאז וכו, נסעתי עליו 4 קמ במישור ממרכז קרית אתא לצומת זבולון וחזרה ולמחרת העיסקה בוצעה,

תודה לך על הקישור המצורף, כעת אכנס לקרוא, אגב למה להוריד כמה אחוזים? המחיר ירד עם השנים של הטיפול?

לדעתי הברקסים שלי תקינים כי אני נוהג באוטו ומרגיש את האוטו, בכל אופן עד כה עושה רושם שההימור שלי צלח ובגדול, אגב לא שילמתי עליו 30000, הרבה פחות

×
×
  • תוכן חדש...