Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יאריס סול בת 12, עד עכשיו הייתה אצל דודה שלי ועשתה בערך 6000K לשנה.

היא טופלה במוסך מורשה ולא עברה שום תאונה רצינית. ממה שאני ראיתי המצב המכאני די טוב .

הבעיה היא שהצבע מתקלף והמנוע קצת חלש( 1300 בכל זאת) .

חשבתי לעצמי האם כדאי השקיע בצביעה של הרכב מתוך מחשבה שבעתיד שארצה למכור זה ישתלם לי ..

בנוסף, כמה צבע מתקלף (השכבה השקופה -clear coat) מוריד מהערך של הרכב ?

האם יש ביקוש ליאריס בת 14 - 15 שנה?

 

תודה מראש לכולם

פורסם

ברכב בן 14-15 שנה צבע מתקלף לרוב לא מה שיעצור מכירה,

מי שקונה רכב כ"כ ישן לא מפריע לו לרוב דברים כאלו כל עוד המצב המכאני של הרכב תקין.

 

דווקא צביעה מחדש של הרכב עלול להיראות כמו ניסיון להסתיר תאונה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אני גם לא הייתי צובע מהסיבה שעד המכירה יש מצבשוב פעם יתחיל להתקלף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היי.

 

אני מחזיק מכונה בת 16 שמאוד קרובה לליבי.

 

אך אין ספק שכשאני מסתכל על הצבע המקולף באיזורים מסויימים והתחושה של רכב ענתיקה מאוד מבאסת.

 

אם יש לך אפשרות ורצון להחזיק רכב זה לאורך תקופה וגם כסף בצד לצביעה אז הייתי הולך על זה.

כמובן שבמצב כזה לא הולכים לכל פחח שאתה רואה ברחוב.

פורסם

צביעה של כל האוטו ללא שינוי צבע תעלה כ 3000 מחיר התחלתי למשהו סביר שנראה טוב (אבל לא מושלם). צביעה איכותית ברמה גבוהה תעלה הרבה יותר.

 

 

אם מצב הצבע מפריע לך ופוגע לך בהנאה האסטתית מהאוטו, מחיר העבודה לא מהווה בשבילך בעיה - תצבע. בשבילך, לא בשביל הקונה העתידי.

 

אין טעם לצבוע בשביל המכירה. מצב הצבע לא מפריע לך - תסע ככה. מקסימום במכירה תוריד קצת מחיר.

את מה שתשקיע בצביעה לא תחזיר במכירה בכל מקרה.

 

 

פורסם

בזבוז כסף לפי דעתי לצבוע רכב ישן ולא מיוחד. צבעתי את הסיאט קורדובה 95 שלי בזמנו ( זה היה לפני 8 שנים ככה , רכב בן 12 בזמנו) וכשעכשיו אני חושב על זה, אלו היו 5 אלף שקלים שהלכו לפח.

×
×
  • תוכן חדש...