Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנמכה והקשחת פורד פוקוס 08 האצב'ק שאלות לפני התקנה


oorenn
שימו לב! השרשור הזה בן 3017 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים , ברשותי פוקוס האצב'ק 2008 האצב'ק

מדהימה ביופיה . האומנם האוטו חלשלוש אמיתי , אך מפצה ביופי ואחיזה מעולה .

 

בחודשים הקרובים אני מעוניין לבצע הנמכה לאוטו של 4 מ"מ ובולמים ספורטיבים בהתאם

 

רציתי לשאול מס' שאלות לאנשים שביצעו הנמכה והקשחה :

 

1.האם הנוחות ממש נפגמת כתוצאה מהנמכה ?

2.מה עושים בנושא הטסטים , בטסט הנמכה משמעות שינוי מרכב\שילדה ?

3.האם הנמכה של 4 מ"מ נחשבת הרבה?

יפני זה הכי אחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה אחת - למה?

 

יש יתרון אחד לאוטו הזה, מתלים רכים ונוחים, וגם אותו אתה רוצה להעלים?

 

עם המנוע (1.6 אוט' אני מנחש?) הזה לדעתי אין טעם להשקיע בשיפורי אחיזה כלשהם. פשוט תשאיר את האוטו כמו שהוא, ואל תתעלל בו, ובעצמך.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חובב יופי ומיוחדות , לא מתכוון להיכנס בפניות ב150 ולקוות לטוב.

רוצה נמוך , גם כי ספורטיבית ובעיקר כי יפה בעיניי.

 

 

56d353b05cbdf.jpg

56d3533dd2bc7.jpg

 

המטרה היא שהפוקוס גם תנעל חישוקי מונדאו מקוריי (2010 ) 17 אינץ'

יפני זה הכי אחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תעשה הנמכה, ועוד תשים גלגלי חתך נמוך, זה יפגע אנושות בנוחות נסיעה, ויגרום לך לכאבים בעצם הזנב בכל באמפר, מרוב שבנסיעה תהיה קשה.

 

מה גם שזה תענוג לא זול (רק הבולמים יעלו באיזור אלפיים-שלוש).

 

לדעתי תוותר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+1 מחזק את הנאמר מעלי.

ג'אנט 17 על הרכב הזה יהפוך אותו למספיק קשה (מנסיון). באמת שאין צורך להנמיך אותו בנוסף.

אפשר להנות מנהיגה ברכב הזה גם כמו שהוא.

volkswagen polo 2016

Ford Focus 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג על 19" עם חתך 30 וקפיצים הכי אגרסיבים שיש לאייבך להציע לדגם שלי (כרגע על בולם מקורי, קוני בדרך). אני עם פלטינה בעצם הזנב אחרי שגבס כבר לא עזר לי, נפלו לי כל הסתימות בשיניים וקיבלתי גם פריצת דיסק. אבל כשאני רואה איך האוטו נראה מבחוץ.. totally-worth-it-13906666961413535355.jpg

E46 330CI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

4 מ״מ? לדעתי אתה מתכוון ל40 מ״מ שהם 4 ס״מ. בכל אופן, 40 מ״מ הם משמעותיים מאוד וישנו משמעותית את אופי הרכב. אתה יכול להנמיך באמצעות קוילאוברים או קפיץ ובולם. החלפה של קפיצים בלבד (הדרך הזולה ביותר..) תקצר את חיי הבולמים משמעותית ותפגע בתפקוד שלהם.

סה״כ הפוקוס הוא רכב מהנה לנהיגה עם הגה מצויין. לדעתי עדיף לך להשקיע בדגם גיאה 2 ליטר שקצת פחות חלש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בפורום שיפורים, הנמכה זה שיפור לגיטימי שקשור להתנהגות הרכב, ואנשים יוצאים על פות"ש כאילו מעוניין לשים טורבו חשמלי.

קפיצים ובולמים יתנו לך שיפור משמעותי בהתנהגות הרכב וגם ביופי כמובן, אם התקציב גדול יותר אפשר קוילאוברים שגם מתכווננים לקשיחות ולגובה שתרצה.

1.האם הנוחות ממש נפגמת כתוצאה מהנמכה ? זה תלוי בבולמים ובקפיצים או בקוילאוברים, שאותם ניתן לכוונן.



2.מה עושים בנושא הטסטים , בטסט הנמכה משמעות שינוי מרכב\שילדה ? - שלי מונמכת ולא עשו בעיות.

3.האם הנמכה של 4 מ"מ נחשבת הרבה? דיי הרבה, אם תגדיל גם מידה הצמיג יכול להשתפשף יותר מדי בבית גלגל, הייתי מנמיך לכיוון ה 25 מ"מ

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בפורום שיפורים, הנמכה זה שיפור לגיטימי שקשור להתנהגות הרכב, ואנשים יוצאים על פות"ש כאילו מעוניין לשים טורבו חשמלי.

 

נכון, אבל הנמכה לא תמיד משפרת את התנהגות הרכב בפועל. קיצור המתלים והקשחתם גם הם יכולים לפגום בהתנהגות הרכב, כי כשהרכב מתרסק - הוא לא אוחז.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר מספיק את הפוקוס כדי להמליץ לך , אבל הרכב שלך נראה ממש טוב !

לא מצועצע והחישוקים יפים .

כמו בכל פרוייקט , למרות מה שהלב מושך לכיוון מסוים , כידאי קצת להקשיב להיגיון .

ממליץ לך להגדיר תקציב שמתאים לך ולרכב , שלא "תשפוך" המון מזומנים על רכב שהערך שוק שלו מתקרב לערך הבולמים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים

כמובן אני מתכוון להחליף קפיצים + בולמים

קיבלתי הצעת מחיר מעולה שעומדת על 3500 שקל

 

בין הסיבות העיקריות שלי בלהשקיע על יופיו , דבר ראשון אני מאוד מתחבר לרכב, ורואה את עצמי איתו לטווח ארוך הק"מ נמוך מאוד ביחס לשנה , וכל ההשקעה שהשקעתי עליו עד היום מבחינה קוסמטית , הפכה אותו ליחיד בכביש ( שגם ככה פוקוס האצב'ק נחשבת יחסית נדירה על הכבישים )

הגעתי מבחינה קוסמטית וחיצונית לרמת הגימור שנמכרת באירופה ( או בארץ במנועי 2000 גאיה)

 

לכן רציני לקחת הכיף שלי מהרכב , שלב אחד הלאה .

 

אני מעריך שתוספת עבור גנ'ט 17 מקורי של מונדאו. תסגור לי השקעה של 5000 ש"ח עבור גנ'ט 17 בולמים וקפיצי הנמכה , שזה מעולה, וריאלי מאוד .

 

ford-focus-2008-1.jpg

יפני זה הכי אחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3017 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...