Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגבר נכנס לפרוטקט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

מגבר BOSS PF2200

נכנס לפרוטקט לאחר הדלקה למספר שניות

בוצע ניסיון לנתק רמקולים בהתאם לא צלח

מחוברים אליו 2 זוגות קומפוננטים של MOREL ׁ TEMPO + MAXIMO

בוצע ניסיון להחלפת מגבר ( היה מגבר אחר בעבר ) גם לא צלח

 

נתקלתי בחיבור הפוך של החוטים פלוס מינוס מינוס פלוס.

אמור להיות ככה ? בהנחה ואני רוצה לקבל את המיטב של הרמקול.

 

המגבר מחובר אל מולטימדיה של קנווד DDX 8026BT

בנוסף קיים מגבר מונובלוק SOUNDSTREAM RFM 700.1D

שמחובר אליו סאב

 

מה דעתכם?

תודה רבה וסוף שבוע נעים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עדכון:

 

כל הרמקולים היו מחוברים הפוך פלוס מינוס מינוס פלוס

מה דעתכם?

 

מצורפות תמונות חיבור הרמקולים + כיוונים

 

תודה רבה

IMG_0946.jpg

IMG_0947.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפתורי Input Sensetivity צריכים להיות על 2V-8V ולא כפי שהם כעת.

יחידת הראש מוציאה מתח מקסימלי של 5V.

בצע לאחר מכן כיוון גיין מחדש.

 

הערת אגב שאינה קשורה לבעיות שלך, חבל שאתה לא משתמש ביציאות RCA הנוספות מהמכשיר לטובת יכולת שליטה נפרדת בין הערוצים מוצלחת יותר. תוהה, אם גם אלו שאתה משתמש בהם עבור המונו אינם עבור הרמקולים האחוריים ולא הייעודיים לסאב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה RCA הם אכן לרמקולים האחוריים.

המונו גם RCA לסאב.

ה 5V זה כוון על ידי המתקין בגלל מולטימדיה DDX 8026 .(כנראה)

 

זו לא התקנה שלי , מקום שהתקין לי את המערכת לא עולה על התקלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבל המינוס יוצא מהמגבר וממשיך עד לרמקול הקדמי , וממשיך לכיוון קדמת הרכב / מולטימדייה.

הוא לא מחובר למושב האחורי.

 

אם כך זו הבעיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנת את כוונתי בנוגע ל-RCA.

ה-HU שלך בעל 7 יציאות.

2 קדמיים, 2 אחוריים, 2 לסאב (שאני מניח שמובילים אות מונו) ו-1 עבור רמקול סנטר.

 

במצב הנוכחי, הזוג הקדמי מחובר כנראה למגבר 4 ערוצים שלך ובהתאם הכפתור בו מכוון ל-2CH כך שהוא משכפל את האות עבור ערוצים 3+4.

ואז למונבלוק מחוברים או הזוג אחוריים או הזוג של הסאב (מניח שאחוריים, כי כשהוספת מונובלוק, בספק אם המתקין הוציא את המולטימדיה ושינה חיבורים)

 

כדי לאפשר שליטה מלאה דרך ה-HU על פונקציות כמו פיידר פשוט, דואל זון, חיתוכי קרוס, תיקוני זמן וכיוצב' כפי שניתן לעשות ע"פ המפרט, היה ראוי להוסיף עוד זוג RCA ולחבר למגבר 4 ערוצים בהתאם - זוג קדמי לערוצים 1+2, זוג אחורי 3+4 (ולשנות את הכפתור הרלוונטי). ולמונבלוק את הזוג הייעודי לסאב.

 

 

כשהתייחסתי למינוס למגבר בפרטי, הכוונה לכבל מתח שלו, לא לכבלים של הרמקולים. אלו ברור שצריכים להגיע לרמקולים.

ציין גם את עובי כבלי המתח שבשימוש.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי העובי אני לא יודע אני יכול לצלם לך.

הכבל מינוס של המגבר נע עד לכיון המולטימדיה בלי קשר לרמקולים

בנוסף לחוט של הרמקולים (אני מבדיל בנייהם)

 

ובוגע ל Sensitivity מדוע לשנות? במה זה מועיל ?

 

מצורפת תמונה של הכב מינוס (השחור 2 כבלים יחד)

IMG_0948.jpg

עריכה אחרונה על ידי נירן מועלם
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך, כפי שרשמתי בפרטי, לא ברור לי למה. מיותר לחלוטין ואף פשוט לא נכון.

שני כבלים פלוס ומינוס זה בגלל פיצול למונובלוק?

פשוט רע כל הענין הזה. :roll:

 

לגבי הרגישות, למרות שכתבתי לך לחפש - מדובר על התאמת מתח מוצא של ה-HU למתח הכניסה במגבר.

HU שלך מוציא במקסימום 5V, אם הטווח העליון של המגבר שלך הוא 2V (גיין סגור) כפי שמופיע בתמונה, אזי כל אות שיוצא מה-HU שלך שהוא מעל זה פשוט נכנס מעוות למגבר ובהתאם גם מוגבר כך. מכאן הדרך לעיוות שמיע, עומס על המגבר (בגלל קליפינג) ואף נזק לרמקולים הוא קצר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בעצם צריך להעביר כבל מינוס לגוף הרכב ( מתחת למושב האחורי מחובר לבורג) ?

ולמעשה לבטל את הכבל מינוס שעשו?

אין לי מושג למה יש 2כבלים שחורים במינוס של המגבר

עריכה אחרונה על ידי נירן מועלם
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שיש שם גם שני כבלים פלוס.

אני חמור אם לא בוצע פשוט שרשור שלהם למונובלוק.

 

אני בקטע הזה מרובע לחלוטין (אם בצדק מוחלט או לא, אולי נתון לויכוח. אני לא מהנדס חשמלי, רק חובבן מושכל).

כבל פלוס מעובה אחד מגיע לקרבת המגברים ומתחבר לבלוק מפצל, כל מגבר מקבל פלוס משלו.

בהתאם, כל מגבר מקבל מינוס משלו שהולך לבלוק מאחד, ומשם לחיבור שלדה חזק (בורג מושב או עוגן חגורה). במקרה של המינוסים אולי מספיק לחבר את שניהם לאותה נקודה או אפילו נפרדות.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת עדכונים ,

 

יש במצבר פיוז זכוכית שעובר עם כבל ארוך אל המושב האחורי ומתחבר לגוף הרכב.

ברגע שאני מעביר את הסנסטיביטי ל 2v - 8v אני לא שומע ב 2 מהרמקולים ,

בנוסף כשאני מזיז את הכפתור ל 4 אום גם , לא שומע בהם.

 

אשמח לעזרתכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדברים שאתה כותב לא ממש הגיוניים.

 

כבל פלוס ממצבר, אכן אמור להיות עם פיוז בקרבתו והוא אמור להגיע ישירות למגבר או לבלוק פיצול.

 

אין סיבה, למעט תקלה, שבעת העברת הכפתורים (תעביר את שניהם ליתר בטחון) ל-2V-8V שלא ישמעו באחד מזוגות הרמקולים.

כאמור צריך לכוון גיין מחדש.

 

אין כפתור 4 אוהם, יש כפתור 2CH-4CH שכמו שציינתי קודם מאפשר לשכפל אות משני הערוצים הקדמיים לשניים האחוריים או לאפשר שימוש נפרד בכניסות קדימה ואחורה.

 

את כל השינויים האלו יש לעשות כשהמגבר כבוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פיוז זכוכית במצבר , ממנו יוצא כבל שחור ארוך מחובר למושב האחורי בגוף הרכב.

ברגע שאני מעביר את שנייהם ה 2v - 8v אני לא שומע מכל הרמקולים בלי קשר לגיין.

כשאני מעביר את הכפתור ל 4 ערוצים 2 רמקולים מספיקים לעבוד.

 

בשורה התחתונה , מה לדעתך ההנחיות לביצוע , איתם אגש למקום המתאים ואדרוש אותן.

איך אתה היית מגדיר הכל ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה מהות הכבל שאתה מתאר.

 

כמו שכתבתי, אם מעבירים ל-4CH יש לחבר כבל RCA לערוצים 3+4.

אם הכפתור על 2CH, האות שמגיע עם ה-RCA לערוצים 1+2 משוכפל בתוך המגבר לערוצים 3+4.

כך שתיאורך האחרון מדויק.

 

צריך בעל מקצוע טוב שיעבור על כל החיווט ברכב ויבין מה הולך שם, ויתקן בהתאם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזכותך אני מתחיל קצת להבין מה הולך כאן.

הכוונים בצורה מסויימת על המקסימום בכל מובן.

גם במונובולוק של המגבר. מבחינת גיין.

הזזתי את ה 2v - 8v שנייהם שומעים לרגע תקין ולרגע 2 רמקולים משתתקים או ששומעים מאוד חלש מהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...