Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כרגיל עבודה יסודית.

 

שלומי אשמח לשמוע בכמה מילים על scholl concepts?

מה מייחד אותה משאר המתחרים? יתרונות חסרונות וכד'. לעומת מנזרנה/פוסו למשל.

 

שול היא חברה גרמנית המייצרת מוצרי פרמיום. הפולישים שלה משובחים ביותר ויש להם מספר "אסים" מנצחים שנותנים תוצאות מרשימות גם ביחס למקבילים (המשובחים) שלהם מבית מנזרנה.

החומרים של שול יקרים יותר ממקביליהם במנזרנה אבל לדעתי הטיב שלהם פשוט שווה את זה.

ה S3 למשל- הקמפאונד שלהם מקביל בביצועיו ל FG400 ונותן פיניש טוב יותר אבל כאמור,יקר יותר.

הפדים של שול לדעתי הם פשוט ליגה אחרת מבחינת היחס של "יכולות חיתוך\סיומת" והם גם מאד עמידים-בקיצור,שווים את הממון הרב..

פוסו לא משתייך לליגה הזאת מבחינת מגוון המוצרים .

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם
שלומי אני רואה שמישהו אחר כבר שאל לגבי השליף סבון ופיספסתי את התשובה שלך.

 

האם השיוף הזה לא למעשה מהווה בעיה שכן עובי הצבע הולך ויורד? האם אח"כ מחייב ציפוי לרכב שכן אם לא סביר להניח שהפגמים שוב יופיעו ע"ג הצבע לא?

 

מה שבטוח שברכישה הבאה שלי של רכב חדש אני אדאג לבצע לו ציפוי כשהוא חדש כדי לשמור עליו במצב כמה שיותר טוב

 

שליף סבון זאת פעולה אגרסיבית ביחס לצבע ומחייבת משנה זהירות. לא בכל מצב צריך להשתמש בכלים "כבדים" שכאלו ולא בכל מצב ניתן לבצע את זה. הפעולה מורידה כמה מיקרונים מעובי הצבע ובגלל זה מבצעים אותה רק אם ממש חייבים.

לשאלתך השניה-אחרי כל פעולת פוליש-עדין\אגרסיבי עם או בלי שלייף סבון יש ליישם ווקס\אוטם צבע או ציפוי.

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם
אתה מוכר מוצרים של שולס גם או רק משתמש בהם?

 

אני לא מוכר מוצרים של שול , רק משתמש בהם לפי הצורך.

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם

אין על שלומי, ביצעתי אצלו טיפול בגבול הצפון.

מקצוען פדנט ברמות מטורפות, אחרי כל שטיפה אני מברך אותו.

פשוט התאהבתי באיש הזה, ממליץ בחום.

hu: hx-d2- amp's - gensis 4channel, st60, monoblock:clif cd1.1lx , speakers: hat l6 l4 &l1pro, subwofer- 10w3v3

פורסם
שול היא חברה גרמנית המייצרת מוצרי פרמיום. הפולישים שלה משובחים ביותר ויש להם מספר "אסים" מנצחים שנותנים תוצאות מרשימות גם ביחס למקבילים (המשובחים) שלהם מבית מנזרנה.

.

 

טוב, מיד לאחר ששאלתי עשיתי תחקיר וקראתי מעט על החברה. נראה שיש להם מוצרים מעניינים

ואיכותיים -לא מאוד יקרים כפי שראיתי. אשמח להתנסות בהם בעתיד.

תודה.

פורסם

יעקב אלטר משתמש במוצרי שול וגם מוכר אותם. כשעבדתי על הרכב שלי אצלו בסדנה השתמשתי בחומרים שלו, בהחלט חומרים מצויינים, בלי קשר, אם יעקב אלטר משתמש במשהו, אני מבטיח לכם שהוא הטוב ביותר. כאן אפשר לראות כמה פרוספקטים של שול שצילמתי אצלו.

 

פורסם

שלום לכולם!

 

מדובר ברכב שלי, שנת 2011, שהוכנס לטיפול אצל שלומי אחרי שבמשך שנתיים לא עבר פוליש כלל.

אני נוהג לשטוף את הרכב בשטיפה ידנית בלבד מדי שבועיים בערך ולטפל באוטם צבע + וקס כל חודשיים-שלושה תוך כדי שימוש בחומרים איכותיים, בנוסף לכך הרכב חונה בחניה מקורה רוב הזמן כך שהוא לא סופג יותר מדי קרינה מהשמש.

עם זאת וכמו שאתם יכולים להתרשם מהתמונות, למרות ההשקעה זה עדיין לא מספק ומידי פעם צריך איש מקצוע עם ציוד איכותי וידיים איכותיות שיחזיר את הצבע לחיים ובמקרה הזה אני שמח מאוד שבחרתי בשלומי שהתברר לא רק כאיש מקצוע מהמעלה הראשונה אלא כאדם סבלני, לא מתפשר, הגון, אמין וגם איש שיחה מעניין - שלומי עבד על הרכב כמעט 13 שעות ברצף(!) וסירב להפצרות שלי לקחת הפסקת צהריים ארוכה מ-10 דקות, הוא פרט על כל שלב בתהליך ושיתף אותי בהחלטות לגבי האופציות שעמדו בפני לטיפול הן לפני והן אחרי הטיפול. בקיצור היה כיף לא רק לראות את התוצאה אלא גם ללמוד תוך כדי התהליך וכמובן להחליף חוויות על הופעות של MOTORHEAD, IRON MAIDEN ו-METALLICA :)

 

אז שלומי, עד שניפגש עוד שנה בטיפול הבא - Up the irons! (וכמובן שאם אתה באיזור אתה מוזמן לקפה!)

פורסם

שלומי אדם 10+, אני זוכר שפגשתי אותו לראשונה בתערוכת אוטומוטור לפני כמה שנים בדוכן ורכשתי ממנו מספר חומרים.

אדם סבלני מאוד,הסביר לי והדגים את החומרים בצורה מקצועית מאוד.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם
שלום לכולם!

 

מדובר ברכב שלי, שנת 2011, שהוכנס לטיפול אצל שלומי אחרי שבמשך שנתיים לא עבר פוליש כלל.

אני נוהג לשטוף את הרכב בשטיפה ידנית בלבד מדי שבועיים בערך ולטפל באוטם צבע + וקס כל חודשיים-שלושה תוך כדי שימוש בחומרים איכותיים, בנוסף לכך הרכב חונה בחניה מקורה רוב הזמן כך שהוא לא סופג יותר מדי קרינה מהשמש.

עם זאת וכמו שאתם יכולים להתרשם מהתמונות, למרות ההשקעה זה עדיין לא מספק ומידי פעם צריך איש מקצוע עם ציוד איכותי וידיים איכותיות שיחזיר את הצבע לחיים ובמקרה הזה אני שמח מאוד שבחרתי בשלומי שהתברר לא רק כאיש מקצוע מהמעלה הראשונה אלא כאדם סבלני, לא מתפשר, הגון, אמין וגם איש שיחה מעניין - שלומי עבד על הרכב כמעט 13 שעות ברצף(!) וסירב להפצרות שלי לקחת הפסקת צהריים ארוכה מ-10 דקות, הוא פרט על כל שלב בתהליך ושיתף אותי בהחלטות לגבי האופציות שעמדו בפני לטיפול הן לפני והן אחרי הטיפול. בקיצור היה כיף לא רק לראות את התוצאה אלא גם ללמוד תוך כדי התהליך וכמובן להחליף חוויות על הופעות של MOTORHEAD, IRON MAIDEN ו-METALLICA :)

 

אז שלומי, עד שניפגש עוד שנה בטיפול הבא - Up the irons! (וכמובן שאם אתה באיזור אתה מוזמן לקפה!)

מסתבר שיש כאן חובבי מטאל, נחמד.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...