Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

רכשתי יונדאי I30CW שנת 2012, כאשר אני נוסע מעל 100 קמ"ש מתחילות רעידות ברכב.

 

הרכב עבר את השלבים הבאים:

 

1. כיוון פרונט

2. איזון גלגלים - במהלכו גילו ג'אנט מעט עקום והוא הוחלף בחדש.

 

לאחר החלפת הג'אנט לא ביצעתי כיוון פרונט חדש, האם צריך לעשות את זה שוב?

 

מה עוד יכולה להיות הבעיה?

פורסם

ירושלים.

 

ביצעתי איזון גלגלים לכל ארבעת הצמיגים - באמת אף אחד לא היה מאוזן, אבל עדיין רועד למרות האיזון

פורסם

בפנצ'רייה נאמר לי שהצמיגים (סיניים אומנם) תקינים.. אבל אבדוק את זה שוב אולי כן צריך להחליף..

 

אני מעדיף לבדוק את כל האופציות על מנת לא סתם להכניס את עצמי להוצאות מיותרות...

אם לעוד מישהו זה קרה אשמח לשמוע מה היה הפתרון

פורסם

חוזר לעדכן אתכם..

 

הלכתי למכון לכיוון פרונט במטרה לבצע כיוון בפעם השנייה

בזמן פירוק הגלגלים הבנתי שהברגים בכלל לא נפתחים - חלקם...

כנראה שכשהחליפו צמיגים ברכב סגרו אותם בלי להוביל אותם ידנית והרסו את ההברגה..

זה מה שגרם לרעידות ברכב - הברגים לא הצליחו להסגר כמו שצריך ולא היו מאופסים כמו שצריך

 

החלפתי לפחות 6 ברגים בכל הגלגלים + כיוון פרונט מחדש והבעיה נפתרה(:

×
×
  • תוכן חדש...