Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המיקרה במבצע עכשיו באמת דיל טוב,זריזה יותר,תא מטען גדול יותר,אבל לעומת היונדאי המושבים הקדמים פחות נוחים,אבל שווה לבדוק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

yulianx - "המיקרה במבצע עכשיו באמת דיל טוב" -



המיקרה במבצע הנוכחי כבר מחודש מאוקטובר 2015.

הכן זה מחיר מבצע טוב מאוד לרכב המוגדר כסופר מיני.

פורסם

המיקרה נמכרת נכון להיום לאחר התדיינות עם נציג המכירות

במחיר של 60,000 שקלים.



המחיר הנ"ל כולל: אגרת רישוי, קודנית, חיישני חניה ומימון.

ההטבות הנ"ל שוות כ - 2,000 שקלים.



ניתן להזמין היום את המיקרה ולקבלה בחודש ינואר 2016,

כך שהרכב יהיה משנתון 2016 ולא 2015.

 

מחיר המחירון הרשמי של המיקרה הפך להיות מספר לפרוטוקול בלבד.

המחיר שבו ניתן לרכוש את המיקרה נמוך משמעותית ממחיר המחירון.

פורסם

זה גם נכון לדגם האוטומטי,במקום 100 שרשום בסוכנות בתכלס זה 80.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לך על הפיקנטו, לא סתם היא המיני הנמכרת ביותר . גם נראית טוב יותר וגם עם מרווח פנימי גדול יותר. כל הקטע שלה זה שהיא ממש לא מרגישה כמו מיני עם אבזור פנימי מצועצע, אלא כמו רכב משפחתי קטנטן. לגבי נוחות נסיעה הייתי מציע לך ללכת ולעשות נסיעת מבחן הכי טוב. אתה לא יודע כמה זה משמעותי.

פורסם

Kubi - "לך על הפיקנטו, לא סתם היא המיני הנמכרת ביותר."



אתה טועה ומתעה.



להלן נתונים להשוואה יונדאי I10 / קייה פיקנטו בנפח מנוע 1.0 ידני.

זאת בהתאם לנתוני משרד הרישוי בשנת 2015 נכון לסוף נובמבר 2015:

יונדאי I10 - הרכב הנמכר ביותר בנפח מנוע 1.0 הילוכים ידניים.





מכירות יונדאי I10 מנוע 1.0 הילוכים ידניים.



מתחילת השנה עד סוף נובמבר: 1,242 מכוניות.



מכירות קייה פיקנטו - מנוע 1.0 הילוכים ידניים.

מתחילת השנה עד סוף נובמבר: 342 מכוניות.

 

מרבית מכירות הקייה פיקנטו מתרכזת במכירת

הרכב בנפח המנוע 1.2 אוטומט.



פורסם
לך על הפיקנטו, לא סתם היא המיני הנמכרת ביותר . גם נראית טוב יותר וגם עם מרווח פנימי גדול יותר. כל הקטע שלה זה שהיא ממש לא מרגישה כמו מיני עם אבזור פנימי מצועצע, אלא כמו רכב משפחתי קטנטן. לגבי נוחות נסיעה הייתי מציע לך ללכת ולעשות נסיעת מבחן הכי טוב. אתה לא יודע כמה זה משמעותי.

איזה איבזור מצועצע יש ביונדאי?

נסעתי על הפיקנטו איני מבין במה הייתי אמור להרגיש שזה רכב משפחתי? אולי באיכות החומרים הפשוטה יותר?אולי במנוע החלש יותר?

אולי במרווח המצומצם מאחור? או בעצם בתא המטען?

הפיקנטו היא מיני וגם מרגישה כך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
איזה איבזור מצועצע יש ביונדאי?

נסעתי על הפיקנטו איני מבין במה הייתי אמור להרגיש שזה רכב משפחתי? אולי באיכות החומרים הפשוטה יותר?אולי במנוע החלש יותר?

אולי במרווח המצומצם מאחור? או בעצם בתא המטען?

הפיקנטו היא מיני וגם מרגישה כך.

 

 

ברור שהיא מיני. התכוונתי בהשוואה שלי לרכבים אחרים *בקטגוריה* ולא לרכבים אחרים בכללי

פורסם
אני גם הייתי הולך על היונדאי,המושבים עם תמיכה טובה יותר,סלון נעים יותר בזכות שילוב צבעים.

המנוע 1.25 יהיה חזק יותר בצורה מורגשת שים לב שיש את פיקנטו ספורט עם מנוע 1.25 ידנית ביונדאי המנוע הבכיר הגיע רק עם גיר אוטומטי.

טעות.

הפיקנטו "ספורט" (3 דלתות) נמכרת (או נמכרה) גם עם מנוע 1.25 ליטר וגיר ידני. לחבר שלי לעבודה יש כזה רכב.

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

כן נכון,נסעתי עליה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

הדיון הוא על הרכב הנמכר ביותר או הכי טוב בשבילו?

איך זה שרכב כלשהו הוא הכי נמכר משפיע על משהו?

 

ולגבי סובארו לאונה 1.3, יש לה 72 כ"ס (חלק אומרים גם 68, זה לא באמת חשוב) והיא שוקלת כמו יונדאי i10 ידנית חדשה, אז איך היא דוגמה למשהו?

 

פיג'ו 108 זו המלצה נוספת טובה, אם אתה רוצה לקנות רכב אוט' ואתה לא נוסע הרבה אז תקנה פיקנטו משומשת.

 

אם אתה מתלבט בין i10 לפיקנטו ידניות חדשות אז תעשה סיבוב בכל אחת מהן ותיקח הצעת מחיר לאחר מיקוח בכל אחת מהן ותחליט.

 

לי, לדוגמה, הישיבה ב- i10 הייתה נוראית ולא יכולתי לנסוע באוטו הזה יותר מ-5 דקות, כי כזה אני, אידיוט.

 

לך, לדוגמה, יש 2 אופציות, שתיהן טובות (שתיהן גם דיי דומות מבחינה טכנית, זו אותה חברה בסך הכל...) לך תעשה נסיעות מבחן ותבחר לפי ריח הפלוצים של נציג המכירות באותו היום.

עריכה אחרונה על ידי nimrodgavish
שגיאה במלל
×
×
  • תוכן חדש...