Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת האם יש רכבים נוספים שמערכת הפליטה זהה בהן ?

 

מדובר על סיאט לאון 2013 1.8 מהצורה הקודמת ,

האם יש איזו גולף אולי שמערכת פליטה תתאים באופן מושלם לסיאט ?

 

תודה.

פורסם

אני מוכר קט-בק מלא מקורי של סיאט לאון 1.8 mk2 אם זה מה שאתה מחפש. בגדול לא מכיר גולף עם קט בק שמתאים לסיאט לאון,

ממש לא בטוח בזה אבל אולי קט בק של גולף 1.4 tsi מהגרסאות של ה150 כ"ס

פורסם

תודה אבל אני מחפש דוד אפטרמרקט

 

שמעתי פעם שהכל די דומה ואולי של אאודי איי3 או שירוקו 2000 יכול להתאים או שדרושות התאמות ממש מינימליות.. מחפש לאמת את זה

למקרה שנופלת לי הזדמנות לקנות והיא לא של סיאט.. שאדע אם אפשר לקנות

פורסם

בכל הקשור לפליטה, לאון 1P זהה ל A3 8P.

הגולף קצרה יותר והסופיות של הגולף יגמרו בתוך הפגוש של הלאון ולא יצאו החוצה. האיי 3 ארוכה קצת יותר והסופיות באותו אורך כמו בלאון (וכך גם כל שאר המערכת).

לשפר בלי להתפשר

פורסם
בכל הקשור לפליטה, לאון 1P זהה ל A3 8P.

הגולף קצרה יותר והסופיות של הגולף יגמרו בתוך הפגוש של הלאון ולא יצאו החוצה. האיי 3 ארוכה קצת יותר והסופיות באותו אורך כמו בלאון (וכך גם כל שאר המערכת).

 

 

תודה רבה !

 

אז אם מצאתי מערכת פליטה לאאודי A3 נפתרה הבעיה

 

ואם אמצא של הגולף , אפשרי פשוט להאריך בטיפה את הקצה של המערכת כדי להתאים את הסופיות ללאון? או שבעוד איזשהו מקום בדרך זה לא ישב כמו שצריך בסיאט?

 

תודה !

פורסם

אין לי בעיה לעשות ריתוכים השאלה היחידה אם זה פשוט קו ישר קצר ( המרחק שנשאר כדי להוציא את הסופיות החוצה )

או שזה הרבה יותר רחוק מזה ..

 

כי ממה שהבנתי מPITSTOP "הסופיות יגמרו בתוך הפגוש " .. אז אם כל הדרך יושבת בול ורק נשאר לרתך חתיכה קצרה וישרה לקצה עד הסופיות אז זה שטויות מבחינת עבודה..

 

בשביל זה אני שואל :) אני לא יודע מה הולך שם

 

ברור שאחפש פשוט A3 או כבר של לאון .. אבל למקרה ויצא מצב..

 

תודה !

פורסם

כן. אם תתקין דוד של גולף תצטרך להאריך את הסופיות בכ 5 ס"מ.

 

קח בחשבון שגם קוטר מערכת הפליטה משתנה בהתאם לנפח.

ב 1.4 ליטר קוטר הצנרת קטן יותר, ב 2.0 ליטר קוטר הצנרת גדול יותר.

לשפר בלי להתפשר

פורסם

כמה זה יורגש ויגרע / יוסיף על הסיאט ? ( הרכב סטוק ללא שום תוספת . 160 כ"ס )

המטרה היא צליל בלבד מבחינתי אבל אני לא מעוניין לגרוע או להזיק בדרך כלשהי..

 

ועוד משהו שכחתי לשאול

גם הצנרת של ה mk6 gti 2.0 תתאים ?

תודה רבה!

פורסם

לגולף GTI יש יציאה בכל צד כך שתצטרך לחתוך פגוש.

אם תתקין ברכב שלך צנרת בקוטר גדול יותר המשמעות תהיה רעש חזק יותר.

אם תתקין צנרת בקוטר קטן יותר המשמעות תהיה פגיעה בביצועים.

לשפר בלי להתפשר

פורסם

צנרת גדולה יותר - יותר רעש בלי פגיעה בביצועים ?

 

אם כן נפתרה הבעיה :) גם ככה מעדיף לחתוך ולהכין ל 4 סופיות ויש סיכוי טוב שאשיג מערכת מאיזו GTI בקרוב...

 

תודה רבה על העזרה !

פורסם
לגולף GTI יש יציאה בכל צד כך שתצטרך לחתוך פגוש.

אם תתקין ברכב שלך צנרת בקוטר גדול יותר המשמעות תהיה רעש חזק יותר.

אם תתקין צנרת בקוטר קטן יותר המשמעות תהיה פגיעה בביצועים.

 

מצטער שוב שאלה :)

 

מצאתי מערכת מלאון קופרה 2.0

 

היא תתאים ? ( או לחתוך את הפגוש באמצע ולחשוב מה עושים עם החור בצד שמאל שנשאר:-o או לחתוך ולהזיז את הצנרת שמאלה .. מה שיהיה פשוט יותר .. )

פורסם

מערכת פליטה של לאון קופרה מתאימה באופן מושלם ללאון 1.8. לי יש אחת כזו על לאון 2011 1.8. ממליץ בחום.

ואם מכיר על עוד מערכת כזו למכירה תפנה אותי יש חבר שגם מחפש ללאון שלו

פורסם
מערכת פליטה של לאון קופרה מתאימה באופן מושלם ללאון 1.8. לי יש אחת כזו על לאון 2011 1.8. ממליץ בחום.

ואם מכיר על עוד מערכת כזו למכירה תפנה אותי יש חבר שגם מחפש ללאון שלו

 

 

תודה רבה !

 

מה עשית לגבי 2 האגזוזים שיוצאים ממרכז הפגוש ?

אשמח לאיזו תמונה של הרכב והעבודה בפרטי

תודה !

×
×
  • תוכן חדש...